Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stok achter de deur sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Karly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik heb het weekend echt niet aan mn dieet gehouden. Dus maar 0,4 kilo etaf. Deze week weer echt even mn best doen en het oppakken en volhouden.

En idd, jammer dat er niet zoveel actief zijn hier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 13:36    
Vrouw Weeggegevens   scholliebollie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ook ik heb er moeite mee hoor, moet zeggen dat het dit weekend best goed ging en vandaag op zich ook tot zover.

0,4 is toch erg netjes Karly. gefeliciteerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 16:07    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Goed hoor dames, pluim.
Hier ging het minder, maar vandaag weer de draad opgepakt.
Hieronder een uitspraak van Beck, ik heb dat boek en haal daar veel inspiratie uit.

Monday Motivation: We’ve said it before and we’ll say it again (over and over) – you can’t change what has happened in the past, you can only change what happens today and in the future. No matter what happened with your eating over the weekend, today is a new day so make it a good eating day and start the week off feeling great!

[b]Maandag-motivatie: we hebben het eerder gezegd en we zeggen het nog eens (telkens weer) - je kunt niet veranderen wat er in het verleden is gebeurd, je kan alleen veranderen wat er vandaag en in de toekomst gebeurt .Hoe en wat je ook in het weekend hebt gegeten: vandaag is een nieuwe dag dus maak er een lekker dagje van en start de week met een grandioos gevoel!
[/b]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 16:50    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mooie formulering Kobie, is maar al te waar.Laatste week was bij mij de motivatie ver te zoeken, resultaat .... min 0,1!!!! Positief blijven, het is beter dan niets. We beginnen iedere dag opnieuw Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 14:48    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik had plotseling erg veel aan mijn hoofd waardoor ik een paar weken niet met afvallen bezig ben geweest. Jullie zijn daarentegen lekker doorgegaan! Ik hoop nu weer lekker actief te zijn en schoppen uit te delen waar nodig. Als jullie mij die trap ook maar durven geven Lach
Maandag weer wezen hardlopen, 3 km lukte. Vandaag zou eigenlijk weer moeten, maar t is wel heel warm. Misschien maak ik er gewoon wandelen van. Succes allemaal!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 9:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hoop niet ernstig Hester?
Fijn dat je er weer bent.

Ik zelf baal een beetje volgens mijn weegschaal ben ik in een dag tijd een kilo gegroeid, eigenlijk is dit al een paar weken zo.
Dit lijkt mij erg sterk want qua eten gaat het best goed.

Ik moet denk ik even kijken naar een andere weegschaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 15:18    
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zou k maat doen idd, Scholliebollie! Dit is niet zo stimulerend!! Onze pleegdochter moest n pittige operatie ondergaan, dus dat nam me helemaal in beslag. Gelukkig gaat t nu weer goed. Vandaag ook weer lekker gezond gegeten en ruim 10.000 stappen gezet. Ik voel me er zo goed bij om weer lekker gezond te leven! Heb n kan water in de koelkast gezet met aardbeien en limoen, echt heerlijk om daarvan te drinken. Zo verzin ik weer wat dingetjes om de moed er weer in te krijgen Lach . Zet em op mensen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 21:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Beterschap met je pleegdochter Hester, begrijpelijk dat je met je gedachten dan ergens anders bent.

Nou ik heb een andere weegschaal gekocht een analoge, maar ben we in gewicht omhoog gegaan. Maar goed. snap het echter niet echt want mijn broeken zakken wel iets af.
Ik zie ook dat ik gisteren mijn gewicht had door moeten geven.
Op school zijn we nu bezig met de laatste loodjes voor het schooljaar veel examens en de druk wordt opgevoerd. Dus ja dat is best pittig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 11:33    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik laat het ook afweten, ik ga ook niet echt goed. Nu vakantie dus even zorgen voor goede motivatie zorgen. Deze week weer hardlopen, volgende week naar Zeeland en dan ook hardloop kleding mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Even binnenpiepen hier.
Het lijkt er op dat ik het eindelijk een beetje op de rails heb nu.
Wordt wel tijd ook, hihi. En ik ben echt vast van plan het streefgewicht van dit draadje te gaan halen.
Fijn dat het goed gaat met je pleegdochter Hester.
Milly en Schollie: vakantie... de uitgelezen periode om de knop goed om te gooien.... lekker van genieten en misschien het eten/drinken gaan plannen zodat je de boel weer op de rails krijgt?
Succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 12:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 5 van 10