Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stok achter de deur sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hij staat inmiddels bij de gesloten sprintjes hoor.
Wij zijn met koningsdag lekker thuisgebleven, maar heb wel tv zitten kijken en had appelpunt met zelfgeklopte slagroom (zonder suiker dus) Rollende ogen En gisteravond lekker aan de wijn, met als gevolg dat ik me vanmorgen niet 100% voelde en dat gevoel versneld heb laten verdwijnen door foute vette dingen te eten....
Maarrrrr.. ik heb er toch niet eens zo'n slecht gevoel over.
Ik was van de week lopend een paar boodschapjes gaan doen, bij elkaar een kilometer of drie. De terugweg vond ik gewoon zwaar... terwijl ik maar twee kilo boodschappen bij me had (gewogen toen ik thuis kwam).
Als twee kilo al zoveel scheelt.... wat zal ik me dan goed gaan voelen als er tien of twintig kilo van af is... wow... ik heb dat op een motivatiekaartje geschreven en dat gaat me scherp houden.
Ook kwam ik een foto tegen van een spelletjes ochtend van een jaar geleden waar ik aan deel nam bij de afsluiting van een seizoen van onze hondenclub... pfffffffffff, wat een kanon en daar zitten dan nu dus nog drie kilo extra bij.
Ik heb nog elf weken te gaan tot de volgende spelletjes ochtend... en en heb een schema gemaakt om in ieder geval een heel stuk lichter te zijn dan...
Twee stokken achter de deur, het móet gewoon gaan lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 apr 2017 10:59    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren 3 km hard gelopen. Liep wel lekker. Vandaag vroeg de deur uit om richting Giethoorn te gaan. Hier een beetje rondgewandeld daar na nog even naar Steenwijk geweest om vervolgens naar ons overnachtingsplaats adres in Nijeveen. Beetje retro inrichting in onze B&B maar van alle gemakken voorzien. Morgen eerst ontbijten dan naar de molen en dan naar Emmeloord om bij onze vriendin langs te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 apr 2017 18:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, week 1 is in ieder geval geëindigd met een groen vakje....
Ik ben half tevreden, er had meer af moeten zijn in een eerste week, maar jaaaa , het was de appeltaart.
Toch blij dat het begin er is.
Heerlijk dat hardlopen Milly, daar ben ik nog lang niet aan toe, heb last van mijn knieën, volgens mij door overgewicht dus.
Ik houd het voorlopig maar op pittig wandelen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Karly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Goedzo kobie! Min is min!
En wandelen ia net zo prima als hardlopen toch!

Lekker actief milly!

Mijn weegschaal is kapot. Dus mijn laatst gemeten gewicht klopt niet. Was ook te mooi om waar te zijn... viel eerder zoveel af in strartweek maar toen was ik super actief.
Het juiste gewicht had 103.2 moeten zijn, dus dan was er 3.1 af. Ook keurig!
Morgen weer weegmoment, (op nieuwe weegschaal!) maar met etentje afgelopen vrijdag verwacht ik er niet heel veel van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 9:35    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat jammer Karly. Maar even aan de moderator vragen of ze jouw beginstand willen wijzigen misschien? Anders is het zo'n teleurstelling dat er niets van af is bij het wegen.....
Zal morgen voor je duimen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 10:21    
Vrouw Weeggegevens   scholliebollie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
zo allemaal goed bezig zo te lezen. Hier nog niet echt goed.
Vrijdag en zaterdag etentjes gehad, vrijdag zelfs nog een lunch van het werk erbij Geschokt maar daar heb ik niks bijzonders gegeten, anders dan twee kaiserbroodjes en kaas.

Ik heb het gevoel dat mijn weegschaal ook niet echt goed is op het moment. Maar ff testen. Misschien toch eens kijken naar een analoge.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 12:44    

Reageer met quote
Ik mag niet klagen qua hardlopen,zelfs toen ik zwaarder was geen last,nou loop ik ook niet turbo hoor!!!
Vandaag loopt mijn planning anders,dus ipv vandaag ga ik morgen hardlopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 13:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Karly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
ja ik heb een mail gedaan, maar zal nog niet gelezen zijn ivm weekend. En anders is het pech, maar verwacht toch wel afgevallen te zijn of gelijk.

Scholliebollie, analoge of digi zou niet moeten uitmaken volgens google. Ik heb er nu 1 die als beste uit de test kwam bij consu-bond. Moet goed zijn 😅

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 14:22    

Reageer met quote
Zo net hardgelopen,minder km's dan ik gehoopt had,maar heb het wel weer gedaan. Wil de structuur weer terug hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 14:18    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wat is het hier rustiggggggg, het is de meimaand, alles komt in beweging in de natuur en daar horen wij ook bij. Wakker worden Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 21:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10