Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stevelina's dagboek nooit meer opgeven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 64, 65, 66  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
marina132 schreef:
Mooi dat jij minder zin krijgt in zoetigheid, de eerste tijd van een dieet is ook het aller moeilijkst.

Maar jij vind jouw weg wel lieve stevelina.

Mooi plaatje staat hier boven... is zoals het in werkelijkheid gaat... niet alleen voor diëten, maar in het hele leven Erg blij

Ik ben ook blij dat mijn zin in zoet minder wordt lieve Marina.
In het begin is het moeilijkste om de echte knop te vinden maar als het eenmaal gevonden is en het is echt om dan wordt het volgens mij steeds gemakkelijker.

Zo bestaat inderdaad het hele leven uit, moeilijke tijden en makkelijke tijden, goede en slechte.
Als het daarna maar weer beter wordt dan gaat het wel.

groetjes mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 9:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo het weekend is weer voorbij.
Het is goed gegaan, heb al 2 nachten achter me zonder nachtmerries en de hele nacht doorgeslapen.
De oxazepam gaat nu werken heb ik een idee.
We hebben afgesproken als ik 1 maand goed geslapen hebt en zonder dromen ik de tabletten weer af ga bouwen.
Ik wil ze niet blijven slikken namelijk.
We zullen zien.
Het is gisteren wel goed gegaan, alleen heb ik wel een gevulde koek op.
Het zit nog zo vast in het systeem dat ik eigenlijk { on } bewust die koek gepakt hebt en opgegeten. Huil huil
Maar ik heb het toch met kleine hapjes opgegeten en vond het achteraf nog niet eens [ meer] zo lekker eigenlijk.
Volgende keer maar beter nadenken om het niet meer te doen.
Maar echt spijt heb ik er niet van,want het bij die ene koek gebleven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Je onderbewustzijn was je de baas toen je de koek pakte uit gewoonte , je had hem terug kunnen leggen toen je doorkreeg dat het momenteel niet in je lijnproces past, maar je hebt hem opgegeten en het bij die ene gelaten.
Dat hij niet zo lekker smaakte als je dacht , komt doordat je in gedachten toch dacht dat het nu niet paste en daarom is het ook bij 1 gebleven, dit duidt op de juiste instelling.en bewustwording
Als wij te veel snoepen, compenseren we dat door minder te eten , voor 1 dagje is dat niet erg, maar je kunt juist meer lekkere en genoeg gezonde voeding eten , als je je daarop concentreert , want een doorvoed lichaam is in balans en voelt prettig
Te veel zoet heeft invloed op je lichaam functies van slapen tot je darmen, als je alles wist wat er in je lichaam voor schadelijke dingen gebeuren door het eten van zoetigheid, dan bedenk je je wel 2 keer
Dus een reden te meer om van je lijnproces te gaan genieten, je lichaam te voeden en steeds meer in balans te komen. .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 10:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kon hem niet meer terug leggen had er een hap uitgenomen voor ik het kon verhoeden. Lachen
Ik had em wel weg kunnen gooien natuurlijk.
Maar gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer.
de volgende keer denk ik er beter over na vooral omdat het niet smaakte zoals het altijd gesmaakt had.
ik ga gewoon weer verder waar ik geeindigt bent.
Het is gelukkig maar bij die ene koek gebleven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 11:55    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Die beslissing nam je bewust zelf en is dus geen geluk Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 11:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Grap oja dat is waar ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 12:07    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Zo verander je denkpatronen en neem jezelf het heft in handen en word je je beste raadgever .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 12:13    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ook eindelijk weer echt zin in een bord warm eten wat we altijd tussen de middag doen.
Ik had mijn bord net zo vol geschept dan anders, maar toen ik halverwege was ben ik gestopt met eten want zat propje vol.
Zal deze eetschuit eindelijk leren om niet zoveel meer op te scheppen. mmmmmmm en op te eten, want meestal at ik dus echt mijn bord leeg,want ik kan toch geen bord eten weggooien { doen we trouwens ook nooit want dan gaat het naar de honden}dus ik merk nu toch al wel dat ik veel minder eten op kan dan eerst. Lachen terwijl ik om 8 uur alleen maar 2 gekookte eitjes op heb, meer niet dan alleen koffie en water.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 14:06    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Super Stevelina, vooral het beter slapen en niet dromen ben ik blij mee.
Dat die koek niet meer zo goed smaakt verbaast me niets.
Je smaak verandert ook als je anders eet.
Veel succes met al je overwinningen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 14:15    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hahahahaha die gevulde koek stevelina..... zo herkenbaar Erg blij

Het lijkt op gemaks eten, denk daar maar eens over na, ik was ook altijd een onverbeterlijke gemakseter, maar weet nu dat dit niet juist is, met het zelfde gemak maak ik twee lekkere crackers klaar in de keuken.

Maar goed bezig hoor lieve meid, het proces dat het knopje omgaat is in werking, nu nog ingedrukt krijgen en hem op deze stand houden.

En wat het warme eten betreft, pak gewoon een kleiner bordje, dan lijkt deze het meest op de hoeveelheid van vroeger, het is een mindset.

Fijne dag meis Erg blij

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 10:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 64, 65, 66  Volgende
Pagina 24 van 66