Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stevelina's dagboek nooit meer opgeven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 64, 65, 66  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lieve Marina,

Ik ga me niets meer ontzeggen, ik mag alles eten wat gezond is, maar alleen op bepaalde tijdstippen dwz. fruit in mijn koolhydratenuur.. Heb ik zin in gebak ofzo oke is goed maar dan verder die dag koolhydraatarm.
Volgens mij gaat het deze keer goed komen.
Mede dankzij de steun die ik van jullie krijg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 feb 2017 22:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pien5 schreef:
Nee niet hopelijk. Ik geloof erin dat je het gaat redden. Geloof erin dat is een heel goed begin.

Daar heb je gelijk in Pien,

Als je erin geloofd dat het gebeurt, gebeurt het ook.
Ik ga er ook in geloven dat ik dit jaar veel kilo's kwijt zal raken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Kijk dat zijn helpende gedachten en je schrijft ze hier op, dat is de kracht van ons forum, goede en slechte tijden delen en ik weet ik ben soms streng , maar door mijn jarenlange ervaring hier op het forum, voel ik aan, wanneer iemand nog aan zichzelf twijfelt in zijn/haar lijnproces.
Het is een proces en dat houdt in dat er ook eens een slechtere dag tussen zal krijgen , maar overwegend goed en op die manier valt iedereen af.
Als je een dip dag hebt, dan help je jezelf door eraan te denken dat je echt af wilt vallen en met die helpende gedachten zet je jezelf weer op de rit en wij doen de rest met je.
Goeie deal en niet te vaak op de weegschaal gaan staan , want bij iedereen schommelt het gewicht van dag tot dag, het gaat om de grote lijn die je vast moet houden.
Succes hoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 9:32    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik denk dat Coby gelijk heeft Erg blij

Jouw gedachten delen en hier neer schrijven kan jou helpen de juiste weg te vinden.
Als het koppie leeg is, kan jij jezelf concentreren op jouw dieet.

En ik weet lieve stevelina, dat jij ineens dat belangrijke knopje gaat vinden, daar heb ik alle vertrouwen in Kussen

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 10:16    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Coby schreef:
Kijk dat zijn helpende gedachten en je schrijft ze hier op, dat is de kracht van ons forum, goede en slechte tijden delen en ik weet ik ben soms streng , maar door mijn jarenlange ervaring hier op het forum, voel ik aan, wanneer iemand nog aan zichzelf twijfelt in zijn/haar lijnproces.
Het is een proces en dat houdt in dat er ook eens een slechtere dag tussen zal krijgen , maar overwegend goed en op die manier valt iedereen af.
Als je een dip dag hebt, dan help je jezelf door eraan te denken dat je echt af wilt vallen en met die helpende gedachten zet je jezelf weer op de rit en wij doen de rest met je.
Goeie deal en niet te vaak op de weegschaal gaan staan , want bij iedereen schommelt het gewicht van dag tot dag, het gaat om de grote lijn die je vast moet houden.
Succes hoor

Deal Coby.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 10:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
marina132 schreef:
Ik denk dat Coby gelijk heeft Erg blij

Jouw gedachten delen en hier neer schrijven kan jou helpen de juiste weg te vinden.
Als het koppie leeg is, kan jij jezelf concentreren op jouw dieet.

En ik weet lieve stevelina, dat jij ineens dat belangrijke knopje gaat vinden, daar heb ik alle vertrouwen in Kussen

Dank je wel lieve Marina.
Ik heb de knop gevonden alleen moet ik em nog omdraaien.
Maar komt goed, ik heb vanmorgen de goede boodschappen gehaald dus kan er verder mee aan de slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 10:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 11:22    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag al verschillende keren voor de kast gestaan om een koek te pakken, nu heb ik in de gaten hoe vaak dat gebeurt op een dag Schaam Schaam en meestal geef ik er 1 of 2 x aan toe.
Maar nu vraag ik me af als ik dit op eet val ik dan af?? Rollende ogen
Dan zie ik mezelf in gedachten en denk dan Nee ik val hier niet van af en die koek helpt daar niet aan mee ik wil slank worden.
En het is me vandaag 3x gelukt om het niet te pakken en op te eten. Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Goed zo Stevelina.
Toppertje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 20:38    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Zo moet je inderdaad beginnen.
Je zult nog vaak naar de kast lopen en ik heb vandaag ergens gelezen dat het 40 dagen opletten geblazen wordt, daarna wordt het een automatisme en kun je echt van een lekkernij genieten en dan kom je echt niet aan .
Het gaat om de bewustwording en de goeie vraag die je jezelf stelt en waarvan je het antwoord kent , het is voor jezelf herhalen en herhalen , totdat het tussen je oren zit .
Ik heb er ook best moeite mee gehad , maar toen ik me bezig ging houden met NLP het omzetten van negatieve gedachten in positieve gedachten en ik dat ook iedere dag toepas in mijn leven, ziet de wereld er veel rooskleuriger uit.
Je zit op hert juiste spoor.
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 21:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 64, 65, 66  Volgende
Pagina 21 van 66