Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stevelina's dagboek nooit meer opgeven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 64, 65, 66  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Pien5 schreef:
Je bent super bezig Stevelina. Ben trots op je en dat mag je ook met recht op jezelf zijn. Topper!

Dank je wel lieve Pien, Je laat me Schaam Schaam maar ik begin ook trots op mezelf te worden,dat is ook iets dat ik heb moeten leren om dat over mezelf te zeggen,want heb vanaf mijn 18 de een laag zelfbeeld gekregen.
Maar ik heb vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen, als ik in gedachten zo denk heb ik het idee dat afvallen plezieriger wordt. Lachen

Laatst aangepast door Stevelina op di 07 feb 2017 18:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 feb 2017 18:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Alfons2712 schreef:
Lieve Stevelina,

Die vriend moet je in ere houden Duim
Ik hoop dat je er weer helemaal bovenop komt
De Weegclub is een geweldige club!

Groetjes en liefs, Alfons Kussen

ja lieve Alfons die vriend wil ik niet meer kwijt, nu niet en nooit niet. Dank zij hem ben/ga ik nu worden die ik nog nooit geweest bent, dus dat wordt denk ik nog een verrassing voor me, als het maar ten goede is ben ik heel blij en dankbaar en zal ik erg zuinig met mijn vriend omgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 feb 2017 18:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Coby schreef:
Goed dat je die hulp aangenomen hebt en niet om hem te plezieren, maar echt voor jezelf.
Je hebt zoveel dingen waar je naar verlangd en ja een vrouw wil er graag mooi uitzien, maar mooi van binnen zijn, is nog een groter geschenk .
IK kijk er niet van op dat je een psychiater hebt en nu zie ik de link ook tussen jullie Erg blij
Ik kan je 1 boodschap meegeven uit eigen ervaring .
Ik ben 3 keer opgenomen geweest en weet dus wat jullie doormaken .
Ik heb zelf het besluit genomen dat ik nooit weer opgenomen wilde worden en daar is mijn protecol voor geschreven , niet dat ik het nooit moeilijk heb gehad, maar ik was sterk genoeg om in mezelf te geloven en met bewuste positieve gedachten , die later ingesleten zijn , kom je heel ver.
Geloof in de eigen kracht , die ieder mens meegekregen heeft bij z'n geboorte .

Lieve Coby,

Dat is ook zo, mooi van binnen is belangrijker dan mooi van buiten, het gaat tenslotte om het innerlijke, maar net wat je zegt als je er ook mooi van buiten uitzie heb je ook meer zelfvertrouwen en loop je met het hoofd omhoog en niet steeds naar beneden zoals ik altijd doe.
Ach Coby het leed is jouw ook niet bespaard, hopelijk gaat het nu beter met je!
Maar ik vecht ervoor om niet opgenomen te worden dat wil ik ook niet en uit eigen kracht en zonder hulp wordt het erg moeilijk.
Ik ben blij dat ze bestaan.
En we zijn sterker dan wezell denken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 feb 2017 19:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Stevelina, wat een goede berichten. Ben blij voor je ...
En die vriend is goud waard.

Lieve Pianojuf

Ik ben ook blij dat ik me zo voel, dat is echt jaren geleden.
Die vriend is gewoon onbetaalbaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 feb 2017 19:03    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Pien 27 jaar geleden heb ik een erg moeilijke tijd achter de rug en heb ik dat allemaal alleen gedragen. En dat viel niet mee, en nu heb ik opnieuw in een diep dal gezeten en nog steeds en was opnieuw niet van plan om er met iemand laat staan een onbekende over te praten maar op aanraden van een hele goede vriend heb ik besloten om hulp te zoeken.
Daar ben ik hem erg dankbaar voor.
Nu heb ik al verschillende goede gesprekken achter de rug en lijkt het allemaal minder erg, ik zeg lijkt,want zo is het niet, maar het idee dat iemand mij helpt in moeilijke periodes is makkelijker te dragen, dus toen hij zei dat hij mij wilde begeleiden heb ik dat met beide handen aangegrepen, want naar dat doel, namelijk slank, vol energie en er leuk uitzien wil ik naar toe leven en de eerste stap is gezet, ik ben er heel dankbaar voor. Ik kan zo zachtjesaan weer genieten van kleine, voor een ander onbenullige dingen. Ik sta weer met 1 been op deze wereld en voel dat ik weer leef ondanks dat mijn lichaam nog {lang} niet gezond is,maar dat voel ik niet meer zo. Ik heb nu weer zin om kleine dingetjes te gaan doen.
En ik ben ook heel erg blij met deze site en met iedereen waar ik mee schrijf. Ik hou van jullie allemaal, stuk voor stuk. Het voelt echt een als band met elkaar,want we hebben 1 en hetzelfde doel.
Enne ik ben trots op mezelf ik heb een heerlijke appelflap afgeslagen en aan een ander gegeven.
Ik voel dat het helemaal goedkomt.
En zonder jullie kan ik ook niet.

Kussen

Ahhh lieve stevelina.... dikke knuffel voor jou Kussen

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 feb 2017 22:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel lieve Marina

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 feb 2017 23:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren is het ook goed gegaan. Zelfs gisteravond heb ik op school de cake afgeslagen. Lachen
Vanmorgen ben ik met mijn moeder boodschappen wezen doen en meestal trakteer ik haar op een bgebakje of op een saucijzenbroodje ofzo maar vanmorgen heb ik een pak crackers gekocht en appels en heb bij de koffie de appel op de cracker gedaan, kaneel erover gestrooid in de magnetron en aan mijn moeder ook 1 voorgeschoteld, en ze heeft er heerlijk van gesmuld. Dat ga ik ook vaker doen zei ze. Lachen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2017 12:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Goed van je, weer een stap vooruit. Op naar de overwinning!
En top een dag zonder snoeperij. Het gaat helemaal goed komen bij jou. Heb er alle vertrouwen in.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2017 13:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Pien maar vandaag gaat het minder makkelijk dan gisteren.
Ach iedereen heeft z'm ups en downs.
Maar ik heb wel volgehouden tot nu toe om niet te snoepen hoewel ik daar vandaag ontzettend veel zin in had.

Hoe gaat het met jouw?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2017 19:13    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Weet je waar je voorkeur naar uit gaat naar:chocolade of suikers,of zout,of vet ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2017 10:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 64, 65, 66  Volgende
Pagina 17 van 66