| Auteur |
Bericht |
Sophie D Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 mrt 2010 10:48 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
vlinder2010 Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi,
Ik moet weer even de motivatie zoeken. Gisteren erg veel caloriën verbrand door het hele huis schoon te maken en op te ruimen. Dus ook trap op, trap af. Vanmorgen nog steeds 83,0 kg. Ik merk ook écht dat ik iets te weinig eten heb gehad gister en tot nu toe. Als ontbijt heb ik vandaag yoghurt gehad, normaal kan ik daar heel lang op, maar nu niet. Heb ook al wat koekjes op. Ik ga zo maar een paar cracottes maken.
We hebben net de fotograaf gehad voor ons huis. Nou duurt het niet lang, dan is het huis te koop, spannend hoor. Denk dat ik daar ook erg veel mee bezig ben en daardoor minder met Sonja. Ik vind het ook heel dubbel. We hebben hier met heel veel plezier gewoond. We zijn vanuit hier getrouwd en ons zoontje is hier geboren. Dat laat je allemaal achter. We krijgen er iets heel moois voor terug dat weet ik wel. Maar de bouw begint pas in augustus, je ziet dus nog niks. Dat is erg raar. Maar goed vandaag maar een beetje rustig aan doen met eten, dan komt het wel weer goed.
Succes!
XX Vlinder_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 mrt 2010 11:41 |
|
 |
Mijkje Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2010 11:42 |
|
 |
Mijkje Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2010 11:47 |
|
 |
vlinder2010 Vaste Weegclubfan

|
|
Yes mijn doel voor deze week gehaald, namelijk 83,0 kg! Ik moet ook nog ongesteld worden, dus ik ben zeer tevreden.
Vanmiddag en vanavond hebben we feest met een buffet, ik probeer niet te veel te eten.
Goed weekend!
Groetjes van een zeer tevreden persoon  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 10:51 |
|
 |
simooon Vaste Weegclubfan

|
|
Yes! Ik heb mijn eerste streef van 70 kg gehaald
Deze week lekker gesport en goed aan Sonja gehouden, dat merk je wel hoor!
Morgen kan ik mijn gewicht weer doorgeven en dan ga ik voor de nieuwe streef van 65 kg!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2010 11:10 |
|
 |
simooon Vaste Weegclubfan

|
|
Zo, mijn nieuwe streef is ingevoerd, ik ga er weer voor!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 mrt 2010 14:03 |
|
 |
Fom Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

|
|
Goedemorgen, even snel berichtje: ben zo blij! Vanmorgen weegmoment en weer wat afgevallen; van 60,2 vorige week naar 58,6 nu. Jippie! Streef lijkt toch haalbaar inmiddels. Ga er echt voor.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 9:58 |
|
 |
sip Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Tjeetje wat gaan jullie goed allemaal!!!! Knap hoor, hou vol en zet em op weer deze week!!!  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 11:43 |
|
 |
Anneke2 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-1-2010 Berichten: 347 Dieet: Kcal tellen, gezond eten, sporten
|
|
hallo allemaal,
Dat gaat lekker hier! Fom, Simoon en Vlinder: gefeliciteerd met de resultaten!
Met mij gaat het na een kleine motivatiedip van vorige week weer de goede kant op. Ben alweer in week 2 van gezond genieten met Sonja, en dat bevalt me wel. Het gaat ook qua gewicht heel langzaam weer de goede kant op, voor mijn gevoel heb ik wekenlang rond hetzelfde gewicht geschommeld. Het zal vast met sporten/hardlopen te maken hebben, ik val daardoor echt iets langzamer af, maar ach...mijn conditie gaat met sprongen vooruit!
Vlinder, hoe is het met het huis? Staat het al te koop? En loop je nog veel met sentimentele gedachten door je huis?_________________ In 9 maanden -20 kilo dus 81,6 op 1 okt.! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 23:40 |
|
 |
|
|
|