Onderwerp menu

Forum: Dieet Informatie
Subforum: Sonja Bakker Dieet & Dagboeken
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Start 4 januari 2010

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Sophie D
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Anneke bedankt voor de pizza tip ik hou namelijk al niet zo van knoflook. Ik denk als ik tegen mannetje zeg dat er in dat boek pizza staat dat hij het gelijk gaat halen Erg blij
Hij doet onbewust ook mee zijn lichaam schreeuwt al 3 dagen om een kroket Lachen Maar de spagetti vind hij erg lekker en eten we vanavond voor de derde keer in 5 weken.

Vlinder ik gun me af en toe ook een lekker patatje en het lijkt wel of je lichaam dan weer even wat meer wakker wordt zo van jaaaa eten en verbrand dan meer.
Spannend jullie huis verkopen hoop dat het snel lukt.

Simoon goed zo en nu lekker volhouden dan komt alles goed.

Diamond88 ik kan me voorstellen dat je lichaam wat tekort komt na 4 maanden. ik kreeg bij een vorige afval periode (15 kilo) allemaal randjes in me nagels dat kwam ook door een tekort is later wel weer goed gekomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2010 10:48    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  vlinder2010
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi,

Ik moet weer even de motivatie zoeken. Gisteren erg veel caloriën verbrand door het hele huis schoon te maken en op te ruimen. Dus ook trap op, trap af. Vanmorgen nog steeds 83,0 kg. Ik merk ook écht dat ik iets te weinig eten heb gehad gister en tot nu toe. Als ontbijt heb ik vandaag yoghurt gehad, normaal kan ik daar heel lang op, maar nu niet. Heb ook al wat koekjes op. Ik ga zo maar een paar cracottes maken.

We hebben net de fotograaf gehad voor ons huis. Nou duurt het niet lang, dan is het huis te koop, spannend hoor. Denk dat ik daar ook erg veel mee bezig ben en daardoor minder met Sonja. Ik vind het ook heel dubbel. We hebben hier met heel veel plezier gewoond. We zijn vanuit hier getrouwd en ons zoontje is hier geboren. Dat laat je allemaal achter. We krijgen er iets heel moois voor terug dat weet ik wel. Maar de bouw begint pas in augustus, je ziet dus nog niks. Dat is erg raar. Maar goed vandaag maar een beetje rustig aan doen met eten, dan komt het wel weer goed.

Succes!
XX Vlinder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2010 11:41    
Vrouw Weeggegevens  Mijkje

Reageer met quote
Hai meiden..

sorry, ff een paar dagen niet geweest.. Schaam Schaam Mega druk voor m'n broer.. maar goed, nu weer even adempauze..
Heb nog niet bijgelezen..

Oh ja, ik had wel m'n gewicht nog even doorgegeven maandag.. maar daar bleef 't ook bij.. Lachen

Deze week gaat 't wel weer lekker moet ik zeggen.. Ben ook gemotiveerder dan vorige week. Kun je soms zo hebben he..

Hardlopen gaat goed, doe het nu 2 keer per week.

Oh en ik las... ging er nou nog iemand.. (Anneke geloof ik??) verder met het boek 'Gezond Genieten'?
Ik heb het te leen van de buurvrouw.. ik denk dat ik daar maandag maar mee verder ga..
Is er al iemand met ervaringen met dit boek?
Ik bedoel.. kijk, ik wil vooral afvallen.. dat genieten doe ik daarna dan wel weer.. Lachen Lachen Dus 't moet wel werken Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 11:42    
Vrouw Weeggegevens  Mijkje

Reageer met quote
oh dat ging te snel.. Ik ben dus benieuwd naar dat Gezond Genieten boek..
Inderdaad Anneke.. ik zag ook die Brinta staan.. dát ga ik dus écht NIET eten he... BLEGH!!!! Haha.. (shoarma wil ik dan wel weer hoor smullen Lachen )

anyway... vanmorgen was ik 78,1. En ook nog 's ongesteld.. dus ach..
Hoop maandag toch écht de 77 te kunnen verwelkomen!! Ook al staat er dan nog wat achter de komma Cool

Gisteren zei m'n collegaatje nog... dat ik 't positief moest bekijken.. dat ik éigenlijk al meer was afgevallen! Omdat ik nu ook 8 weken gestopt ben met roken, en dus normaal gesproken waarschijnlijk al wel 4 kilo was aangekomen in deze weken.. dusssssssssss... die mocht ik er ook bij tellen van haar.. Lachen Lachen Lachen Daar hou ik wel van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 11:47    
Vrouw Weeggegevens  vlinder2010
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes mijn doel voor deze week gehaald, namelijk 83,0 kg! Ik moet ook nog ongesteld worden, dus ik ben zeer tevreden.

Vanmiddag en vanavond hebben we feest met een buffet, ik probeer niet te veel te eten.

Goed weekend!

Groetjes van een zeer tevreden persoon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 10:51    
Vrouw Weeggegevens  simooon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes! Ik heb mijn eerste streef van 70 kg gehaald Erg blij
Deze week lekker gesport en goed aan Sonja gehouden, dat merk je wel hoor!
Morgen kan ik mijn gewicht weer doorgeven en dan ga ik voor de nieuwe streef van 65 kg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 11:10    
Vrouw Weeggegevens  simooon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, mijn nieuwe streef is ingevoerd, ik ga er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 14:03    
Vrouw Weeggegevens  Fom
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Goedemorgen, even snel berichtje: ben zo blij! Vanmorgen weegmoment en weer wat afgevallen; van 60,2 vorige week naar 58,6 nu. Jippie! Streef lijkt toch haalbaar inmiddels. Ga er echt voor.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 9:58    
Vrouw Weeggegevens  sip

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Tjeetje wat gaan jullie goed allemaal!!!! Knap hoor, hou vol en zet em op weer deze week!!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 11:43    
Vrouw Weeggegevens  Anneke2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Kcal tellen, gezond eten, sporten

Reageer met quote
hallo allemaal,
Dat gaat lekker hier! Fom, Simoon en Vlinder: gefeliciteerd met de resultaten!
Met mij gaat het na een kleine motivatiedip van vorige week weer de goede kant op. Ben alweer in week 2 van gezond genieten met Sonja, en dat bevalt me wel. Het gaat ook qua gewicht heel langzaam weer de goede kant op, voor mijn gevoel heb ik wekenlang rond hetzelfde gewicht geschommeld. Het zal vast met sporten/hardlopen te maken hebben, ik val daardoor echt iets langzamer af, maar ach...mijn conditie gaat met sprongen vooruit!
Vlinder, hoe is het met het huis? Staat het al te koop? En loop je nog veel met sentimentele gedachten door je huis?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 23:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 27 van 33