Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen sterk voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Moet wel . Wil geen cholesterol tabletten. En na 4 dagen ging het wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 3:56    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ik kan echt alles laten staan, zoals: chocola, wijntje, taart, plakje worst en blokje kaas, rauwe wortel/komkommer met een spannend sausje ernaast. etc. etc. en van sommige gruwel ik gewoon.
Alleen ben ik een enorme koffiejunk en m’n dag zonder koffie beginnen is zo ‘not-done’.
Nu heeft m’n lief zo’n bloeddrukmeter die ik af en toe ook eens gebruik. En ondanks dat ik een heuse koffie verslaving heb, zijn m’n bloeddrukwaarden prima en is er weinig schommeling (uiteraard heb ik het over zwarte koffie zonder suiker) en heb ik geen verhoogd cholesterolgehalte.
Er wordt vaak beweert dat koffie vocht ontrekt en voor hartkloppingen zorgt. Of dat wel/niet waar is weet ik niet, ik heb er in ieder geval geen last van.
Er wordt al jaren onderzoek naar gedaan, waarbij cafeďne dan het onderwerp van discussie is. Niet helemaal onterecht misschien, maar cafeďne heeft behalve negatieve gezondheidseffecten ook voordelen. Denk maar eens een verhoogt energieverbruik waardoor er sneller vetten in de bloedbaan worden gebracht wat een voordeel is als je wilt afvallen. Ook zorgt cafeďne voor extra energie, helpt mij persoonlijk enorm bij spierkrampen, remt de vorming van bloedstolsels en zorgt ervoor dat ik nog steeds een bos met lang haar heb.
Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 9:08    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Caffeine heeft ook veel voordelen.maar niet sls je cholesterol 7 is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 13:52    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Na 3 weken vakantie heel voorzichtig op de weegschaal. Een kilo eraf. Ik ben idd voorzicht geweest. Goed gegeten en goed gesport. Das de eerste keer in eeuwen. Wilde nml niets verliezen van sl het harde werk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017 8:44    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Yeah! Het mooiste cadeau wat ik vandaag op m’n verjaardag heb gekregen is het behalen van mijn streefgewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Bobbe
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gefeliciteerd Moonwalk, met je verjaardag en het behalen van je streefgewicht!!! Super!!

Happy Birthday
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ha Moonwalk, wat een leuk en goed cadeau heb je jezelf vandaag gegeven: je streefgewicht op je verjaardag! Van harte gefeliciteerd en lekker op je streef blijven! Voelt vast toppie!
Fjne dag en goed nieuw levensjaar gewenst! Applaus Zwaaien Disco

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 10:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Moonwalk schreef:
Yeah! Het mooiste cadeau wat ik vandaag op m’n verjaardag heb gekregen is het behalen van mijn streefgewicht.

gefeliciteerd met beiden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 11:37    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@moonwalk: dubbel gefeliciteerd!

@D01: super dat je na 3 weken vakantie 1 kilo bent afgevallen!

Ik heb ook vakantie maar met mij gaat 't niet zo goed qua gewicht de laatste weken. Huil huil Zoals jullie kunnen zien in 't schema.

Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 12:52    
Vrouw Weeggegevens   Bobbe

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer, Annette. Heb je een idee waar het aan kan liggen? Is het misschien ook de warmte?
Niet opgeven hoor. Rustig doorgaan. Iedere dag biedt nieuwe kansen.

Met mij gaat het wel okee, allerlei feestjes gehad en etentjes, maar daar hou ik rekening mee qua calorieën. Dan eet ik de rest van de dag minder, en de dag ervoor en erna ook. En ik heb bijna iedere dag mijn 10.000 stappen gehaald. Dus dat gaat heel goed. Ik voel me erg goed en fit. Nu is het vakantie, dan is de structuur er helemaal uit, ik hoop dat ik qua eten niet teveel over de schreef ga. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 13:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16