Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen sterk voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ben ook weer 'even' terug. Caravan staat weer op de oprit nn ik heb net de koelkast uitgesopt. Manlief gaat stofzuigen (vindt ie niet erg, want 'machine'... Verward Geschokt ohhh Schaam Schaam Erg blij !)
O, ik zie en hoor dat hij nu eerst zijn auto stofzuigt. Die is met onze kinderen meegeweest naar een waddeneiland en er lagen nog wat duintjes en schelpjes in. Lach
De kinderen hebben er twee weken prima weer gehad, terwijl de voorspelling van tevoren de cijfers 2 en 1 kregen. De mannen en vrouwen dan het 'weer' zaten er dus nog al eens naast, is gebleken. Maar ik ben blij voor hen, want zo konden ze vaak weg en leuke dingen doen met elkaar.

@Annette, lekker getennist dus en ook al heb je de volgende wedstrijden niet gewonnen: volgens mij vind je het gewoon fijn om te doen!

@Moonwalk: sterkte met je mantelzorgwerk Wat leuk dat je op vakantie gaat met je viendinnen. Misschien kun je wel iets met de tip van Missy!

@Monique, sneu dat julie tegels nog niet kwamen. Warm en zwaar werk/sport hoor: steentjes versjouwen. Ik mag dat niet meer doen van mijn lieverd. Die kan en doet het veel sneller en pakt de kruiwagen daar dan voor.

@Missy, ik hoop dat je je inmiddels weer een beetje beter kunt bewegen! (Ik ben afgelopen week uit de hangmat gekukeld en voel mijn billen en bilspieren ook ineens. Hij hing wat hoog en ik maakte een onhandige beweging, dus ploep, daar lag ik. Gelukkig in het gras en ik maakte als reflex meteen een goede (judo)rol, waardoor ik uiteindelijk nog redelijk terecht kwam. Maar lekker was het niet, bleek de volgende dag...)

Eatwise is het de afgelopen twee weken niet heel keurig geweest, maar ik beschouw deze tijd maar als een soort vakantie (op het huis van de kinderen en het kleinvee gepast). Het is altijd anders dan 'thuis', hoe vertrouwd het ook is.
Morgen gaan we met onze kinderen en kleinkinderen een paar dagen kamperen op de Veluwe. Moet nog wel veel doen vandaag, maar ik doe het maar in 'plukjes'... Lach

O ja, die opmerking over 'levenslang' vind ik ook erg 'streng' klinken, net als de kreet: ik ben op dieet, of ik ben aan het lijnen. Die laatste twee gebruik ik gewoon nooit meer, omdat ik het zo akelig vind klinken. Als ik dan eens eenopmerking zou krijgen over de manier waarop ik (meestal goed en gezond) eet, zeg ik altijd dat ik mijn best doe om goed en gezond eten uit te zoeken. Maar mijn omgeving weet inmiddels dat ik er gewoon wat meer mee bezig ben dan zij en ze laten me gelukkig mijn gang gaan, maar het fijneste: ze laten me in mijn waarde. Het is nog niet zover dat ze met me mee gaan doen, want ja, stokbrood, pasta, rijst en aardappels zijn voor hen allemaal nog heel gewone kost.

Wens jullie een heel goed weekend en ergens tot halverwege volgende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 11:43    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@dymphie: Leuk dat je er weer bent. Wat fijn dat de kinderen 2 weken mooi weer hebben gehad op het Waddeneiland. Ik moest wel lachen om je opmerking over je man: stofzuigen vindt ie niet erg want het is een machine Grap Is het oppassen op hun huis en kleinvee goed gegaan?

Ik wil ook gewoon zo gezond mogelijk eten.

Leuk dat jullie morgen gaan kamperen op de Veluwe met jullie kinderen en kleinkinderen. Gaan jullie ook in een tent? Mijn man en ik hebben een kleine 2 persoonstent. Maar die ligt de laatste jaren op zolder. Verward Wij kampeerden wel altijd ieder jaar.

Ik had gisterenavond kaartavond en kan meestal heel goed dingen laten staan. Gewoon een kwestie van niet nemen. Alleen gisteren ging ik er al moe naar toe en lukte het mij niet. Vanmorgen meteen een negatief resultaat op de wegerd dus. Vandaag ga ik er goed om denken.

Je hebt gelijk: ik tennis gewoon graag. A.s. maandag, morgen dus, mag ik weer. Dan speel ik 1 uur vrij in de middag en 's avonds een wedstrijd in een toernooi. In de GD.

Ik wens iedereen een fijne zondag toe. Hier is het prachtig weer. Ik ga misschien straks nog naar een toernooi fietsen. Half uur heen en terug. Lekker.

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 11:59    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Dymphie, geen zorgen, wij hadden ook een kruiwagen gehuurd, maar het blijft toch veel werk. Wederhelft heeft het hele weekend een beetje gemopperd over de tegels die er niet liggen. Het is zijn project, dus was ie het er ook eigenlijk niet mee eens dat ze niet gekomen zijn, maar bellen, dat doet ie dan weer niet. Dus eigenlijk mag ie dan van mij niet meer mopperen, dus ik negeer het een beetje. Lachen

Ik hoop wel dat die 0.6 er volgende week vrijdag weer af zijn, maar vanmorgen was de stand nog veel erger! Heb ik enorm last van de warmte ofzo? Dat heb ik toch normaal niet zo. We zullen het zien. Ik ga nog wat huiswerk proberen te maken. Ik wil graag in november bij de OR bij op mijn werk. Daar moet je wel wat voor doen! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Zo, ik duik hier ook maar weer op. Gemist Dymphie, maar misschien lees je het nog; Veel plezier!

Mijn weekend was druk, met o.a. een flyball wedstrijd op zondag. En 'gedoe' met ons oudste labje, voor details zie mijn boekje.

En nu moet ik morgen al weer werken. Het is een zomertempo hier. Veel activiteiten stoppen nu voor de eerste paar weken, ik merk dat mijn tempo ook trager wordt. Lekker even niets............. Lach en zo doe ik andere dingen en kom ook minder op WC dus.
Maar met eten gaat het wel goed. Ik zak onsje voor onsje. En al gaat het niet hard, het is toch een teken dat ik het goed doe denk ik dan maar.

Nee op dieet ben ik ook niet. Ik heb een manier van eten. Die ik prettig vind en waar mijn lijf goed op reageert. Geen reden om terug te gaan naar zoetigheid en veel khd. Lach Het gaat uiteindelijk om evenwicht he. Op welke manier je ook eet. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 10:50    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ha lieve mede-lees-sterren, (ik kopieer dit even uit een ander 'boekje'): Na een weekend een beetje los, kom ik weer neerdalen op arde. Ik ben fijn los geweest, maar ik ben me ook niet verscherikkelijk terrible te buiten gegaan. Morenochtend weeg ik me weer, en dan zie ik de 'schade' wel. We hadden het goed met elkaar en ons weekend was fijn. We stonden op een eigen kampje op een kampeerterrein op de Veluwe, waar we ons ja-woord van veertig jaar geleden herdachten. We zijn allemaal niet van de toeters en bellen en hebben gezocht naar een gemiddelde waarbij iedereen zich goed voelde: van de stamvader en -moeder van 72 en 60, van de papa en mama van 39 en 38 met hun kindjes van bijna 9 en bijna en van de papa en mama van 37 met hun 'jommetjes' van bijna vier en tweeën half. Het was bijzonder en goed om samen onze 'dag' van veertigjaar geleden te herdenken op een maier waarop we ons allemaal op ons gemak voelden. Het P-rstaurant waar we gisterenavond waren, was erg kindvriendelijk en de kindjes hebben heerlijk ziten smikkelen. Gelukkig was er als toetje ook nog gewoon een raketje, en daar waren ze allemaal erg tevreden mee. Toen nog een cadeautje in een doosje met een knuffel... en de dag kon niet meer stuk!
Vandaag alles bijna droog in kunnen pakken, want we hoorden dat er morgen emmers water naar beneden zullen komen. En dat is voor mensen die hun tent droog op willen bergen, nooit een leuk vooruitzicht. Allemaal goed uitgekomen dus.
En Annette, Nee, tentkamperen, dat doe ik niet meer. Te stramme gewrichten en teveel gekruip op de grond. Ik ben zo verschrikkelijk blij met de caravan! Wij waren vanorgen het eerste klaar' met opruimen en inpakken. Dat je thuis nog van alles moet doen, is tot daar aant oe, maar dat kan gewoon op de oprit. Zoons moesten een beetje tegen de buien 'strijden' om alles op tijd droog in te pakken. Schoondochters waren geweldig! Zij zorgde voor hun kinderen en ik zat klaar, onder onze luifel, met drinken en fruit. Dat was ook wel weer lekker. Onze luifel was in drie minuten ingerold en toen de mover zijn werk had gedaan, konden wij ook vertrekken. Lach
Morgen meld ik me vast weer!
Liefs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Dymphie schreef:
We stonden op een eigen kampje op een kampeerterrein op de Veluwe, waar we ons ja-woord van veertig jaar geleden herdachten.
Oh geweldig van harte gefeliciteerd! Wij zijn zoiets van plan voor ons Gouden huwelijksjubileum.

AnnetteM schreef:
Mijn man en ik hebben een kleine 2 persoonstent. Maar die ligt de laatste jaren op zolder. Verward Wij kampeerden wel altijd ieder jaar.

Oei een 2 persoonstentje, dat is inderdaad zoals Dymphie ook al schrijft: “Te stramme gewrichten en teveel gekruip op de grond”
Wij zijn sinds een paar jaar overgestapt naar een “Sibley 500 Deluxe”. Dit is een soort van tipi-tent welke ik zelfs in m’n eentje (doordat hij maar één middenstok heeft) in ± 10 minuten kan opzetten. Deze ronde tipi-tent is officieel voor 8 personen en heeft een doorsnee van 5 meter, we hebben dus geen ruimtegebrek. Bovendien kan alles rechtopstaand, ofwel geen bukken of kruipen, maar veel GLAMPING voor ons tweetjes. Dan wel niet op een camping, maar voor ons deels wildkamperen in de vrije natuur en met voorkeur voor Scandinavië.

Gistermorgen weer gewogen op m’n eigen weegschaal en tot grote schrik was ik 2 kilo aangekomen. Ben daarna vaak wezen plassen en vanmorgen was ik bijna weer als daarvoor. Waarschijnlijk houd ik dus erg veel vocht vast als het buiten warm en benauwd is. Ben benieuwd hoe mijn gewicht vrijdag op m’n weegdag zal zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 13:01    

Reageer met quote
Moonwalk, dát lijkt me wel een mooie (en ook romantische) tent! Maar het zal wel zwaar doek zijn. Ik ga even googelen...
Wij hebben nog een Karsten waar onze jongste met zijn vrouw en één jongetje in geslapen heeft. (Het andere jongetje wilde graag in een eigen tent en hij sliep in zo'n opgooitent, die wel supersnel staat, maar als je hem weer op wil bergen toch wel even wat trucjs uit zoet halen om hem weer in het foudraal te krijgen.) Van de Karsten kun je de buizen opblazen met een pomp. Het doek is ook zwaar, maar hij werd gelukkig toch nog droog gisterenmiddag. Inmiddels ligt hij bijna weer op zolder. We wachten even tot er een zoon langs komt die helpt met de dikste baal...
Ik vind het wel heel leuk dat onze jongens (én hun vrouwen gelukkig ook!) onze kampeerhobby ook leuk vinden, al kiezen ze er in deze erpiode nog voor om hun 'echte' vakantie een huisje te huren met hun (heel) jonge kinderen. (Heel vroeger deed ik de was nog bij de tent... Toen vond ik kamperen best hard 'werken', al deed mijn lieverd altijd alle boodschappen. Sinds we de caravan hebben, ben ik verslaafd geraakt aan het gemak van ons eigen huisje op wielen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 16:19    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Oh, ik vond kamperen met de tent ook geweldig vroeger. Maar nu zou ik mijn sleurhut ook niet willen missen meer. Het gemak om 's nachts niet naar buiten te hoeven gaan voor een plasje.......... onbetaalbaar. Lachen
Wij hebben nog op de brommers met 2 jonge kinderen in 2 tentjes gekampeerd. Als ik er aan terug denk heel leuk, maar bij regen was het afzien hoor. Rollende ogen
Daarna een autotje en een grotere tent, heel goede herinneringen aan. Lach
Mijn zoon kampeert ook graag. Mijn dochter is een luxe popje geworden, die gaat naar hotels of resorts.......... Tsja, ieder zijn meug he?

Ik heb mijn gewicht doorgegeven, heel tevreden mee. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 19:01    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@dymphie: gefeliciteerd met jullie 40-jarig huwelijk! En wat hebben jullie het op een fijne en bijzondere manier gevierd Lachen Heel leuk om ook daar weer op terug te kijken!

@moonwalk: dat klinkt goed je tipi-tent. Spannend wild kamperen in de vrije natuur en met voorkeur voor Scandinavië. Lachen

@missy: een caravan is ook fijn. Fijn dat je tevreden bent met je gewicht. Bij mij zakt het ook weer. Dat moest ook wel Verward

Fijne avond allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 19:05    

Reageer met quote
Leuk allemaal! (Ik zie hieronder p. 7 van 7 staan... Dat was dus onze trouwdatum ;-)!)
Missy, we hebben heel wat tenten versleten en we hebben ook nog gefietskampeerd met een fietskar achter de fiets van mijn man. Maar inderdaad, de caravan heeft mijn hart gestolen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 20:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 7 van 22