Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen sterk voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier gaat het ook zo z n gangetje😊Vanochtend net weer iets boven mijn bovengrens maar zondag is mijn weegdag om door te geven dus zorg ik ervoor dar ik weer eronder zit!
Afgelopen dagen net iets teveel uitzonderingen gemaakt en dat is gelijk zichtbaar op de weeg.
Maar geen probleem effuh terug naar de basis!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Morgen dag van de waarheid, maar het ziet er rood uit............ Verward Ik schommel altijd dus het hoeft niet dramatisch te zijn, maar vandaag was ik ruim een kilo zwaarder dan vorige week. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017 1:53    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ik heb me wel opgegeven voor het nieuwe Stabilisatie sprintje en wil ook graag blijven, maar ik ben niet echt gezellig of enthousiast bezig.

Vorige week op verzoek van mijn internist en nogal onverwachts samen een gesprek met een chirurg gehad en sta daarmee op de wachtlijst voor een operatie.
Deze week een aantal onderzoeken en de pre-operatieve screening gehad, het wachten is nu op de uitslagen.
Ik heb wel aangegeven dat ik eerst graag op vakantie wil, want zoals jullie (misschien) weten ben ik vanaf 01-01-’10 gestopt met werken en fulltime mantelzorger voor m’n lief. Nu hebben we met 4 lieve vriendinnen 8 dagen vakantie gepland, zodat we om beurten er voor hem kunnen zijn en ik ook even 24/7 de zorg niet hoef te dragen. Dit wil ik niet annuleren, voor m’n lief niet en ook niet voor mijzelf en/of m’n vriendinnen.
Tja en dan lig ik hele nachten wakker hoe het straks met m’n lief moet als ik een paar dagen in het ZH ben.
Want het klink wel allemaal zo mooi: “mantelzorger” zijn. Je krijgt een pasje van de gemeente en mag 1x per jaar een gratis permanentje uitzoeken (terwijl ik lang haar heb). Verdere hulp of meedenken heb ik in al deze jaren nog nooit gehad, wel veel teleurstellingen. Ik zeg wel eens het enige wat je krijgt is een nul op je request.

Zoals geschreven ben ik hierdoor niet echt gezellig en staat m’n hoofd ook niet zo naar de WeegClub. Zal wel proberen af-en-toe even aan te wippen, gewicht door te geven en al jullie berichtjes te lezen.
Grtz. Moonwalk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Moonwalk, wat een zorgen allemaal! Goed dat je aangegeven hebt om eerst op vakantie te willen. Je moet toch ook even bijtanken, voor zover dat mogelijk is. Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes, min 10.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017 18:52    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Moonwalk dat is een hele last. Mantelzorger zijn klinkt mooi maar het is zwaar genoeg. Rollende ogen Ook al doe je het met liefde, je hebt ook tijd voor jezelf nodig zo nu en dan.

Tijdens de ziekenhuis opname zou je man een tijdelijke opname kunnen overwegen in een verpleeginstelling voor een paar dagen misschien? Daar zijn wel mogelijkheden voor............ al weet niet iedereen dat.
En anders het loket van de gemeente bijtijds inseinen zodat er meegedacht en meegezorgd kan worden. Want nood breekt wet he? Sip

Ik heb mijn gewicht doorgegeven, ruim een kilo erbij. Dus aankomende week maar weer goed inplannen wat ik eet en van alles wat minder dan maar. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017 1:41    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had afgesproken wat meer te plaatsen, dus bij deze Erg blij

Wij hebben gisteren en vandaag de kleine klinkertjes uit de tuin gehaald, zodat er a.s. vrijdag mooie grote nieuwe tegels gelegd kunnen worden. Nu is onze tuin niet zo heel groot, maar we moesten wel helemaal van achter naar voor omlopen om de klinkers in de container te kunnen doen. Ik heb best wel veel spierpijn nu! Ik had al eigenlijk niet in de planning dat ik morgen zou gaan sporten, omdat ik cursus heb tot half 5 (meestal ben ik om 16:00 uur al op de sportschool), maar aangezien ik genoeg "gesport" heb, hoef ik dinsdag pas weer te gaan Rollende ogen

Hoe was jullie weekend?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 22:19    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@moonwalk: mantelzorger zijn voor je lief is heel zwaar. Ik geef jou een hele dikke knuff Kussen Ik wens jullie een heel fijne vakantie.

Misschien heb je wat aan de suggesties van @missy.

@bobbe en @min10: bedankt voor de felicitaties voor mijn gewonnen finale vorige week zondag met als prijs o.a. een Beemster kaas smullen

We zijn nu een week verder en ik heb vandaag weer in een finale gestaan Lachen Nu helaas verloren in 3 sets.

@monique: hard gewerkt met de klinkers uit de tuin halen! Ik hoop dat de nieuwe tegels vrijdag heel mooi zullen staan! Je hebt inderdaad genoeg 'gesport'. Lachen

Ik wens iedereen een fijne week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 22:52    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Je kunt ook niet altijd winnen Annette!

Ik had afsluitend 'wedstrijdje' bij de agility vereniging. Waardeloos. Eerst een D met LIna (ik liep richting de tunnel wat niet moest en zij ging er braaf in, tsja, mijn schuld dus) en Neri had een feestje aan het begin van het parcours. Lachen Maar was uiteindelijk tevreden, ze heeft al veel geleerd en het komt, ooit, wel goed met haar. Uitlachen

Nu zoveel pijn in bil/heup dat ik een bureaustoel heb gehaald om op te zitten. Weet niet waar ik het zoeken moet. Elke stap een marteling. Sip Hierna nog maar 1 nachtje te gaan. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 0:52    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Reageer met quote
Missy, wat vervelend. Ik hoop voor jouw dat het geen slijmbeurs ontsteking is. Dan is rust de enige oplossing! Sterkte 😘

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 11:58    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Sterkte, @Missy!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 17:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 5 van 22