Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dymphie schoonzoon is weer thuis gelukkig. Erg blij Nu hopen dat de meds hun werk goed doen en hij minder last krijgt van de bijwerkingen (lees; hoofdpijnen). Morgen vieren hij en mijn dochter gezamenlijk hun verjaardagen............ dan spreek ik hem dus weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 apr 2017 21:33    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
het gaat hier redelijk goed. heb veel onderzoeken gehad in ziekenhuis, gedoe met familie en gisteren mijn 50e verjaardag. was een beetje op eerlijk gezegd. gewicht iets erbij maar niet veel en ook niets wat niet herstelbaar is. ik heb even gewacht tot na mijn verjaardag en dan ga ik nu verder met een ander plan. 6 weken geen alcohol. een kijken wat voor invloed dat heeft.
ik blijf rond mijn streefgewicht. soms uitschieter naar boven en soms naar benden maar als ik mijn programma volg gaat het goed. ik weeg nog steeds iedere dag. dat is toch mijn stok achter de deur en ik ben bang als ik niet oplet het er zo weer aan zit
kan even minder hardlopen dus probeer te wandelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ook al moet ik nog 2 kilo kwijt, om op m’n streefgewicht uit te komen, doe ik toch graag alvast aan dit Stabilisatiesprintje mee.
Afvallen is één, maar om gewichtsbehoud te houden is een tweede. Hoop hierin samen met jullie de balans te vinden
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 16:29    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
is slim alvast erbij te komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 16:31    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@D01: nog gefeliciteerd met je 50e verjaardag! Nu even rustig aan doen. Succes met 6 weken zonder alcohol. Ik drink zelf heel weinig (1 x in de 3 weken) dus zou er geen moeite mee hebben. Jij succes ermee. Ga je het lastig krijgen denk je?

@moonwalk: welkom hier! Goed dat je er al vast bij komt. Je bent al 18 kg kwijt zag ik. Goed hoor. Lachen Vasthouden is inderdaad lastig. Daar kan ik over meepraten. Al ging het bij mij wel een aantal jaren goed. Toch is het weer wat meer geworden (7 kg erbij). Die probeer ik nu weer weg te werken. Succes met stabiliseren.

@missy: fijne verjaardag met dochter en schoonzoon. Fijn dat hij weer thuis is.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 17:45    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
hoi allemaal
Ik weet het niet annette. ik ben geen groot drinker, tenminste dat vind ik niet. 1 x 2 / 3 of 2 x2 glaasjes dat is echt max per week. en af en toe ook geen alcohol in een week. maar ik vind het gewoon lekker soms. dus het wordt vooral opletten het niet te nemen voordat je het door hebt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 18:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Do, als je af en toe een glaasje lekker vind, waarom dan 6 weken geen alcohol? Lach

Ik drink helemaal niet meer. En dat bevalt mij prima. Geen moeite mee ook. Erg blij

Iedereen vast een fijne zondag. Voor mij gewoon werkweekend helaas, maar ik gun iedereen een heerlijke vrije zondag. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 1:44    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Missy, goed (werk)weekend toch!
En D01: ik houd ook van een lekker glas wijn. En ik haal wat voor het weekend. Mijn man drinkt geen drup, want hij vindt het dus helemaal niks. Ik zou het wel missen, net als ik op zijn tijd ook iets lekkers bij de koffie zou missen als ik het 'nooit' meer zou 'mogen'.
Mijn weegschaal blijft overigens een beetje steken, maar hij gaat gelukkig niet omhoog. Over een dag of twee geef ik mijn gewicht weer door!
Fijne zondag nog allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Drink heel af en toe een glas wijn, 1x in de twee maanden ofzo. Afhankelijk van de situatie, heel soms heb ik er ineens zin in😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Drink heel af en toe een glas wijn, 1x in de twee maanden ofzo. Afhankelijk van de situatie, heel soms heb ik er ineens zin in😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 11:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 9 van 28