Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
��maar ach, ik heb al verkering��

Grap Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 23:47    

Reageer met quote
@dymphie: hoe was de bruiloft van je zoon?

Fijne zondag allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 23:48    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ladiesrun rotterdam , wel beetje boel te warm maar wel gezellig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 19:49    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, het was warm. Hier aan het strand was het heerlijk.
Lekker veel gewandeld. Ook een mooie schelp gevonden Lachen .
Het is hier echt genieten. Eten en drinken gaat ook goed.
Fijne week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 5:45    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Annette, de bruiloft was geweldig. De plechtigheid was halverwege de middag en we konden met ons allen onder een mooi tentdak zitten. MIjn vriendin (ooit naaste buurvrouw) die de ambtenaar van de burgerlijke stand was, hield een mooie persoonlijke toespraak en we hebben na het ja-woord geproost met een mix van sambuka en spa rood. Geen bruidstaart, maar wat 'zoets' in de vorm van drie glaasjes met lekkere inhoud. Om een uur of zes was er voor de kinderen een hapje en een drankje en werden de andere kinderen van de vrienden die erbij waren naar huis, de oppas of de opa's en oma's gebracht. Vanaf acht uur was er een goed verzorgd 'diner', waarvoor we met ons veertienen aan heel lange tafels in huis hebben gezeten. Het was erg goed, gezond en prachtig samengesteld in veel kleine (voor-, hoofd- en na-)gerechtjes. Tot half elf aan tafel gezeten en van alles wat gegeten en er genoten. Hoewel ik natuurlijk wel aan 'opletten wat ik at' gedacht heb, heb ik me maar een beetje aangepast aan de mensen naast me. Iedereen zat rustig te genieten van al het lekkers, was blij, tevreden en opgetogen over de mooie dag.
Het heeft wel een paar dagen geduurd voor ik weer een beetje down to earth was. Mooi dat we dit met elkaar konden meemaken.
Het is nu al weer een week geleden en wat vind ik het apart om te merken dat de dagen vóór zo'n happening lijken te kruipen en de dagen erna weer door mijn handen lijken te glippen. Zo snel gaat alles.
Mijn gewicht is niet stabiel gebleven, dus ik wacht nog even met het doorgeven van een soort 'gemiddelde'....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 9:34    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
haha het is extra warm. kan dus ook niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 18:26    

Reageer met quote
@dymphie: het klinkt als een heel mooie dag die jullie met elkaar hebben mogen delen! Heel leuk ook dat je goede vriendin de ambtenaar van de burgerlijke stand was. Fijn dat je ook genoten hebt van het heerlijke diner.

Ik geef tegenwoordig mijn laagste gewicht door van de afgelopen week.

Fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 22:53    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
gefeliciteerd voor alle geslaagden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 15:56    

Reageer met quote
Ik heb recent de documentaire van 3Doc: That Suger Film gezien. Daar ben ik wel van geschrokken. Ook frappant vond ik dat de vroegere rokerslobby precies dezelfde argumenten en acties voerde als de voedselindustrie nu! Met de boodschap dus: dat suiker niet slecht voor je is.

Ik ben sinds een paar dagen gestopt met pepermunt snoepen. Dat zijn pure suikerbommetjes. Daar at ik er soms wel 15 op een dag van Schaam Schaam Ik ben door Elizabeth01 geattendeerd op smint. Ik heb nu Hiker'smint gekocht bij de Action 0,99 € per 50 stuks. Bij de Supermarkt Deen was het iets duurder. Dit is suikervrij. Het is wel duurder dan pepermunt. Maar ik wil hier toch mee doorgaan. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 18:34    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben er weer hoor. Jammer dat de twee weken zo snel voorbij zijn gegaan............... maar we hebben wel genoten. Ook van verboden eetdingetjes.
Nu dus maar gauw terug in het gareel.............. Lachen 1 dag hoofdpijn gehad (w.s. vanwege plotsklaps geen suiker en maar weinig khd) maar het is me meegevallen dat het zo weinig moeite kostte.
Morgen geef ik nog gauw even mijn gewicht door. Lach Kan nog net voor dit sprintje stopt weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 6:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Pagina 25 van 28