Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Vind ik zo gekke regel, je bordje leeg moeten eten.
Heb het nu nog als volwassene, het is ineens klaar, heb er echt geen zin in. Waarom tegen je zin op eten?

Uiteraard zorg ik er wel voor dat twee uur voor het eten er niet gesnoept, gesnackt wordt en wordt er dus meestal goed gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Vroeger at ik graag aardappelen, met jus. Maar als ik nu wel eens ergens gekookte aardappelen krijg neem ik er 1 van, die ik dan vaak niet eens helemaal opeet. Lachen Smaakt me niet meer. Maar groenten eet ik extra veel en vind ik ook lekker.

Bord leeg eten moesten wij thuis ook, maar wij mochten zelf opscheppen, wat meer of minder, maakte niet uit. Wat je nam moest je eten. Beter nog eens opscheppen zei mijn moeder altijd. Lach En van alles wat was ook zo'n regel. Dus als er groente was die je niet zo lekker vond, nam je wel, maar minder.
Ik vind dat op zich een goede manier. Want je gaat ook bewuster kijken naar wat je opschept. Daar heb ik nu nog steeds profijt van. Erg blij

Ik heb mijn kinderen overeenkomstig opgevoed. Zijn nu makkelijke eters. Dat maak ik bij nichtjes wel eens anders mee. Rollende ogen Echt eten als muizen, maar wel snoepen. Geschokt Daar ben ik dan weer niet zo voor. Verward

Vocht gaat weg, maar langzaam, elke dag een ons of 3. In dit tempo duurt het weer een week voor ik weer op dat mooie gewicht van net boven de 60 kilo zit. Ik zou dat graag halen voor ik met vakantie ga. Dan kan ik dan wat losser eten. Is toch anders ook al kook ik in de caravan vaak genoeg zelf. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 0:09    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
al met al redelijk op dreef. hou net als iedereen wat vocht vast als het zo warm is maar ik ben weer supergemotiveerd dus ik hou vol
lekker hardgelopen net 5 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik zit nu weer net onder de 61 dus het gaat langzaam maar gestaag de goede kant op.

Over een paar uurtjes begint mijn vakantie. Vooralsnog zijn we nog wel even thuis. Maar drukke dagen voor de boeg, dus zal hier niet veel te vinden zijn. Lach Ik geef nog 1 keer mijn gewicht door en dan pas weer nadat mijn vakantie is afgelopen.

Dus ik wens jullie een paar goede weken alvast. Volhouden he! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 2:23    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi allemaal, en Missy even in het bijzonder: Fijne vakantie gewenst!
Het weer is in ieder geval toppie (voor wie dat fijn vindt tenminste!) en de dagen voor je weg gaat ben je altijd druk met verzamelen en inpakken van de caravan. Ik vind dat altijd wel een 'klusje', maar meestal verdeel ik dat over een paar dagen en houd ik een lijstje bij met wat nog 'moet'.
Ik hoop dat jullie het goed hebben straks in Luxemburg en dat het er niet al te warm wordt. Ik heb een jaar of zes geleden eens door de hoofdstad moeten lopen met 37 graden... Vond ik niet fijn! We stonden er op een prachtige camping met Hollandse eigenaars en er waren veel Belgen die hun vakantie daar ook vierden. Daar heb ik voor het eerst het fenomeen 'vuurvliegjes' gezien! Lach
Wij blijven hier vast om beurten ons wel en 'wee' wel noteren met onze ups en downs, maar we geven niet op!
Fijne dag allemaal en tot later!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 9:25    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Fijne vakantie Missy! En succes met de voorbereidingen ervoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 10:34    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
veel plezier missy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 15:19    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Fijn weekend allemaal!!!! Geniet van het mooie weer Cool en voldoende drinken. Dat geldt voor mij ook!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik heb met dit warme weer duidelijk minder trek in eten. Ik drink genoeg en ik ga zo denk ik waterijsjes maken. Vind het buiten echt te warm om er te zijn, al staat de thermometer nog niet eens op de 30...
Mijn wegerd gaf vanmorgen minder aan dan gisteren, dus dat ziet r goed uit.
Nog een fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 14:26    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
hier hetzelfde. maar ik doe ook minder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 19:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 21 van 28