Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel anette Erg blij

69 kilo heb ik vast gezet als streefgewicht... omdat ik graag onder die 70 wil wegen.... Erg blij

Om nooit meer die 7 te zien Erg blij en mijn gezonde bmi ligt tussen de 57.3 en 77.4 dat is toch wel ruime marge Lachen

Dus ik strijd wel door voor die 69 kilo... al is het maar dat er minder gewicht op mijn been hoeft te rusten Rollende ogen

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017 17:51    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Dank voor je antwoord @marina. Veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017 17:59    

Reageer met quote
Dank je wel anette Erg blij

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017 18:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Marina als je nog last van je been hebt kan ik me voorstellen dat je denkt; hoe minder hoe beter......... Erg blij

Ik heb 2 vastendagen toegevoegd aan mijn khd arme manier van eten, zodat ik beter/makkelijker op gewicht kan blijven en het zou ook nog eens heel goed zijn voor de gezondheid. Lagere kans op Alzheimer, kanker etc. etc. Dat is toch mooi meegenomen dacht ik zo. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017 21:25    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
@flying missy

Dat is ook mijn doel.... minder wegen.... betekend ook minder gewicht op mijn been, het scheelt wellicht voor de ballast.... je moet het toch de gehele dag mee sjouwen Rollende ogen

Knap hoor als jij dat kan volhouden.... het lijkt mij heel moeilijk Rollende ogen

En het is ook tricky..... want wil jij hele leven twee vasten dagen blijven houden ?

Want wij hebben levenslang ..... een goede balans in de voeding die je per dag mag... lijkt mij beter.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 apr 2017 13:21    

Reageer met quote
Eerst dacht ik dat t wel mee zou vallen met levenslang. Het 1e jaar dat ik slank was (2012) ging op gewicht blijven mij eigenlijk vrij gemakkelijk af. Lachen Maar van lieverlee kwam ik toch steeds wat aan. Totaal dus wel 10 kg in 5 jaar tijd. Ik ben nu dus weer hard bezig om dit weer kwijt te raken. Nu ben ik ongeveer weer 2,5 kg kwijt (dit jaar). Lachen

Fijne dag verder.

Laatst aangepast door AnnetteM op di 04 apr 2017 16:43, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 apr 2017 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Als ik het te zwaar vind worden kan ik altijd terug naar 6:1 toch? En het valt me mee hoor. Ik eet in de avond gewoon een hele maaltijd (rond de 500 kcal) dus ik eet niet niets he. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 apr 2017 16:07    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
@flying missy

Als jij het niet probeert.... zal jij het nooit weten Erg blij

Ik ben weer begonnen met wandelen... twee keer bij de fysio en drie keer zelf per week.
Het gaat aardig.... ondanks mijn vreselijke spierpijn.

En bewegen is toch ook wel een belangrijk onderdeel om het streef gewicht te blijven behouden.

@annette

Het sluipt er ongemerkt in..... belangrijk is toch de weegschaal goed te blijven gebruiken....
zo kan je goed zien..... wat je wel en niet kan eten per dag.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2017 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Klopt als een bus: het sluipt er gemkkelijk in. En de weg terug is altijd lastiger dan alles lekker laten gaan en nergens op letten.
Door jouw verhaal Annette, moest ik (weer) aan Judith Beck denken. Zij vertelt in haar boek dat je, als je elke dag 20 kcal extra eet, je het volgend jaar een kilo zwaarder bent. Ikheb het cijfertje 20 in mijn voorraadkast geplakt en ook als reminder in mijn telefoon gezet. Het schof er vorige week bij mij ook weer geleidelijk aan, nadat ik het de afgelopen weken had laten versloffen. Doordat mijn man de afgelopen tijd last had van zijn ingewanden, zijn we even een stapje terug gegaan met 'bijzondere' (en lekkere) dingen. We zijn weer basic gegaan en als neemt hij nu zo dan wel weer een gevulde koek (die ik voor de mannen van de overkapping had gekocht) of een paaseitje, ik merk dat ik ze gelukkig weer gemakkelijker kan laten liggen.
Fijne dag nog! Brr, beetje koud hier. Ben aan het oppassen in het midden van het land. De kleinkindjes hebben er geen last van en spele heerlijk buiten. Dat gaat inmiddels best goed (zes en acht) en straks breng ik ze naar volleybal. Dan kunnen ze zich daar een uurtje uitleven! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2017 15:20    

Reageer met quote
@dymphie: Dus 20 kcal per dag extra (dat is niets!) is een hele kilo erbij op een jaar!!!!! Volgens Judith Beck.

Gaat het al weer beter met de ingewanden van hubbie? Beterschap. Goed dat jij het lekkers links kan laten liggen! Knap van je. Ik heb vandaag wel 1 paaseitje op. Op mijn werk. smullen

Fijne avond allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 apr 2017 17:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 3 van 28