Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bobbe
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi dames,
Ik was al meer gaan eten, maar blijkbaar niet genoeg. Toch weer afgevallen. Mijn nieuwe broeken zitten nu te los, en mijn gewicht wordt echt te laag. Ik ben nu drastische maatregelen aan het nemen. Gisteren lekker ergens geluncht. smullen Maarrrr mijn buik vond het niet grappig en ik kon de rest van de middag geen hap meer zien. Rollende ogen Nu iets gematigder: in plaats van crackers bij de lunch drie bruine bollen, met onder andere twee gekookte eieren. Vanmorgen koek bij de koffie en net een mini Twix. Voor vanavond na het eten nog ruimte voor een blok oude kaas. Ik voel me wel een beetje zoals deze smiley: mmmmmmm Geschokt

Dat ik bleef afvallen komt denk ik doordat ik rekende met een te laag calorieverbruik per dag. En aan het eind van de dag zei de App op mijn telefoon dan dat ik meer mocht eten, maar 's avonds lukt het dan niet om nog 400 kcal op te eten. Dus ik moet nu gewoon erop rekenen dat ik iedere dag die 400 kcal extra verbrandt, en die beter verdeeld over de dag opeten. Morgen probeer ik vooral gezonde tussendoortjes in te plannen, ik heb avocado's gehaald en oude kaas. Ik wil mezelf niet die suikerbommen weer aanwennen. Tips voor andere gezonde tussendoortjes: van harte welkom!!

Ik had trouwens wel een lekkere week: ook veel in de tuin gedaan, hard gewerkt en ook leuk gewandeld. Soms vergeet ik echt te eten. Ik ben echt heel actief bezig met vanalles, dat was een jaar geleden wel anders. Ogen draaien

@Annette: wat Elisabeth01 zegt over opschrijven wat je eet, is een hele goede tip! Ongemerkt eet je misschien meer dan je denkt. Ik gebruik zelf de MyFitnessPal app op mijn telefoon, werkt echt geweldig. Het Voedingscentrum heeft ook een App waarin je kunt bijhouden wat je eet. Ik ben er helemaal aan gewend, en ik ga er voorlopig ook lekker mee door. En die smintjes die vind je in de supermarkt bij de pepermunt, maar het zijn hele kleine doosjes met mini pepermuntjes, (met zoetstof), wel lekker fris maar nauwelijks calorieen. Action heeft ook lekkere, die heten Hikersmint. Aldi heeft ook en die heten Freshlife sugarfree mints (in drie smaken).

Iedereen een fijne week gewenst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 18:23    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
netjes en niet truttig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Bobbe, ipv meer suiker idd meer (goede) vetten eten en iets meer eiwit.
Dan zijn noten een goede en gezonde optie. Lach Een volkoren boterham ipv crackers is ook een goed idee denk ik. En bij het avondeten een iets grotere portie.
Als je een paar dingen veranderd zou het afvallen echt wel stoppen denk ik.
Vergeten te eten is nu echt even geen goed idee. Lachen

Ik heb zondag na een lang en druk weekend chinees gegeten van mijn favo bezorgchinees. Was erg lekker. En ook wat rijst natuurlijk. Ik was vanmorgen 3 (!) pond zwaarder. ohhh Maar vandaag was ook vastendag en die ging heel goed dus ik hoop morgen wel weer wat vocht kwijt te zijn. De rest komt dan wel weer in de loop van de week. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Reageer met quote
@Bobbe, daar heb ik ook moeite mee. Ik bleef maar afvallen.
Eerste streef 70 toen 68 en nu 66. GENOEG. Dus stoppen en meer eten. Ik neem extra fruit, volle kwark en ongebrande noten.
Ik was één onsje deze week aangekomen. Was er blij mee. Dat klinkt gek, maar het is wel zo! Rollende ogen
Omdat ik nu veel sport, moet ik ook meer eten en daar een balans in vinden. Groetjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 20:11    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Bobbe

Reageer met quote
@Flying Missy: ja noten ben ik gek op! En een grotere portie avondeten is vandaag ook gelukt. Heerlijk gegeten. Erg blij
Die drie pond kan niet van de Chinees zijn, die zijn er vast morgen of overmorgen weer af. Fijn dat je vastendag goed ging!

@Min10: wat goed om te horen! 1 ons erbij, dat is heel goed. Dan ben je al echt een balans aan het vinden. Mijn lichaam lijkt nog helemaal in afvalstand te staan. Ongebrande noten vind ik heerlijk, ik weeg ze meestal wel af want ik kan met noten moeilijk maat houden. Lachen Een extra stuk fruit kan ik ook nog wel toevoegen. Bedankt voor je tips! Echt super goed gedaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 20:48    

Reageer met quote
Min, ik denk dat jij het beste je eiwitten zou kunnen opvoeren, want daar help je je spieren mee om in goede conditie te blijven. En voor het sporten toch maar wat (goede/langzame) khd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 21:08    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@bobbe en @min10: succes met wat meer eten zodat jullie niet meer afvallen.
@bobbe: Ik gebruik geen Apps. Ik zal morgen eens kijken naar de App van het Voedingscentrum en wat dat inhoudt. Maar ik noteer mijn calorieën (op een vakjesformulier) dus houd in die zin ook bij wat ik dagelijks eet. Dank voor de tips waar ik de smints kan vinden. Ik heb het genoteerd.

Voor straks welterusten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 22:43    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ben weer terug uit Zuidwest-Engeland. We hebben prachtig weer gehad en ik ben on-engels bruin geworden, waardoor m’n omgeving hier denkt dat ik op z’n minst in Spanje ben geweest.
Ben wel bijna iedere dag uit eten geweest en heb dingen gegeten die jaren geleden waren. Omreden dat ik absoluut geen suikers en fruit mag, gaf dat in restaurants wel vaak veel gedonder.
Heb me nog niet gewogen maar wacht hiermee tot vrijdag, eerst maar eens het ‘dagelijkse’ leven weer oppikken.
Grtz. Moonwalk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 13:48    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Is je onderzoek naar de vleermuizen goed gegaan? (uit mijn hoofd) En heb je mooie foto's gemaakt? Ik zie er graag een paar! Welkom terug met je bruine huidje! Ik hoop dat ze toch wat te eten voor je hadden in de restaurants!

groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 15:02    

Reageer met quote
Fijn dat je zo genoten hebt! En welkom thuis dan maar. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 15:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 18 van 28