Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja lieve mensen, dat heb ik ook, en dan vooral als ik iets met 'meel' of brood eet. Het lijkt er dan wel aan te vliegen. Afgelopen dagen (o.a. door het extra oppassen) niet mijn eigen menuutje goed kunnen volgen, maar beetje meegelift op het eten van onze zoon. Dat gaf gisteravond gerommel in mijn darmen. Ben een boek aan het lezen van Marjolein Dubbers. Erg interessant. Gaat over de balans (en onbalans natuurlijk) van onze hormonen. Staan veel letters in dat boek en ik probeer er op mijn laptop een soort samenvatting van te maken, met tips voor voeding en zo erbij. iet alles spreek me aan, want er worden ook vrij veel tips gegegen over 'bijzonder' eten, ofwel superfood. En het liefst wil ik 'gewoon' kunnen eten. Dus ik wil datgene eruit halen wat voor mij haalbaar, maar ook lekker is. Klusje!

Vandaag kan ik fijn basic: ik heb vrij veel groente gehaald vandaag en wat extra appels voor de lekkere trek tussendoor. Mijn lieverd heeft volleybal tot een uur of acht en dan eet hij ergens een frietje of zo. Ik heb een keurig tomatensoepje, met veel extra groenten, op de kooplaat staan waar ik zo een kop van ga nemen. En als 'room' neem ik een lepel echte Griekse yoghurt.
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 18:53    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@dymphie schreef: Staan veel letters in dat boek Grap Grap

Succes met je samenvatting!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 19:39    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Anette

Als je opschrijft wat je eet op een dag kun je makkelijker zien wat je kunt schrappen.
Zou, omdat je dat zelf aangeeft, nog maar om de dag toastjes eten of slecht 2 op een dag.
En pepermunt kun je vervangen door suikervrij smintje.
En zo zul je nog meer veranderingen kunnen inplannen.

Zo heb ik toendertijd mijn cappucino vervangen door thee en de drie sneeen brood vervangen door koolhydraatarm brood.

Het is een kwestie van effuh diep nadenken om te bepalen wat haalbaar is op de lange termijn.
Maar juist die kleine veranderingen zijn op de lange termijn het best houdbaar en zorgt voor gewichtsvermindering.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 7:18    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat zijn slimme tips, Elisabeth!
Vooral dat van tevoren opschrijven wat je op een dag gaat eten is echt een heel goede. Als je alles wat je eet en drinkt in bv. de app zet van het Voedingscentrum, ontstaat er in de loop van de dag wel een beeld en kun je er meer 'grip' op krijgen.

'Klein' beginnen en kijken wat haalbaar (en ook lekker) is.
Karine Hoenderdos (ander boek met wat minder letters... Geschokt Erg blij) geeft ook een tip om (als je af wilt vallen) te beginnen met het veranderen van je tussendoortjes naar gezond en voedzaam. Als je de verandering onder de knie hebt, ga je kijken wat je nog meer in je voedingspatroon blijvend zou willen veranderen.

Ik wens jullie allemaal een fine zondag!
Hier schijnt de zon al lekker door het raam naar binnen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 10:12    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
gister eetfestival in rotterdam. alcohol niks, eten netjes. was niets eens echt moeilijk. maar nog moe. zal wel proberen te sporten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 10:48    
Vrouw Weeggegevens   D01

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 10:53    

Reageer met quote
D01 schreef:
Annette vroeg een foto
weet niet of dit gaat
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/merkkleding-jurken/m1132049816-izgs-prachtig-jurkje-van-expresso-maat-s.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=CO_ND_B_Messaging&utm_medium=email&utm_source=systemmail

moet nog kijken welke onderbroek het beste is

D01: nu zijn er heel veel jurkjes te zien dus is het niet duidelijk welke jouw jurkje is.

Als je een foto op je harde schijf op je pc zet dan kan je deze uploaden bij de weegclub. Je maakt dan een nieuw bericht aan en dan ga je rechtsboven het tekstblok naar Mijn weegclub plaatjes. Via dat linkje kan je dan een foto toevoegen! Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 20:33    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
@elisabeth: dank voor het meedenken. Wat is een suikervrij smintje? Dat lijkt mij wel een heel goede tip.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 20:35    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
helaas lukt niet
ik zag een jurk expresso blauw maar helaas
dat is het probleem
kan ik niet[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 20:55    

Reageer met quote
D01 schreef:
helaas lukt niet
ik zag een jurk expresso blauw maar helaas
dat is het probleem
kan ik niet[/img]

Dan is dat zeker het jurkje dat links bovenaan te zien is op de link van marktplaats die je hebt geplaatst?? Leuk jurkje. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 21:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 17 van 28