Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb goed geslapen, wel 6 hele uren aan 1 stuk. Erg blij Lekker met de labjes getraind en nu laatste nachtje op het werk.
Nog steeds (even afkloppen maar) is het rustig. Ik heb een ontspannen week gewerkt. Kom er helemaal van bij hoor. Lach

Ik ben ook stabiel in gewicht, ergens tussen 60 en 62 dus wel tevreden daarmee. Blijft echter zaak om het rechte pad te blijven bewandelen, want de zijpaden brengen kilo's op de schaal erbij. Lachen

Strakjes is er geen jachttraining, maar in de avond wel flyball training. Zondag wedstrijd in Zaandam. Hoop dat het weer meezit dan. Morgen zou in de loop van de dag regen komen. Verward We hadden ook alweer zoveel zon gehad he? Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 0:53    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@dymphie en @missy: wat fijn dat jullie zo stabiel blijven! Ik blijf eigenlijk ook wel stabiel (steeds rond de 81,0) maar dit gewicht is NIET wat ik wil. Verward

@missy: fijne flyball training vanavond. Fijn dat je weer goed geslapen hebt.

@dymphie: welkom terug. Al kan je niet echt rustig nagenieten van je vakantie Verward

Fijne avond allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 17:41    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
AnetteM,

als je mooi stabiel blijft op 81 maar dat te hoog vind dan is het slechts een kwestie van iets schrappen. Dan zul je afvallen😊
Al is het maar een sneetje brood niet eten of kleiner portie warm opscheppen dan dat je gewend bent.
Echt, zo simpel kan het zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eten ging niet zo goed. Teveel gehad. Wijntje, gebakje enz. Daar voel ik mij helemaal niet lekker op. Bewegen ging wél goed.
100 banen gezwommen. Ik was een hele tijd alleen in het zwembad. Is ook niet gezellig!
Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mei 2017 20:06    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb een druk weekend voor de boeg. Vanavond met zoonlief uit winkelen geweest. De laatste dingen die hij nog nodig had voor hij over een week naar de USA gaat op vakantie. Lach
Samen gegeten bij cafetaria. Niet echt lowcarb, maar ok, voor een keer he.
Morgen een dag met de spelers en toekomstige spelers in het opl. orkest. Afsluiting samen eten, chinees w.s.
Zondag flyball wedstrijd, duurt ook de hele dag.
Dus zondag avond ben ik echt kapot hoor.
Daarom wens ik jullie nu een heel fijn weekend en tot maandag! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mei 2017 22:36    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Maar wel allemaal leuke dingen Missy, veel plezier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 7:22    

Reageer met quote
Veel plezier @missy! Ik hoop dat je zondag goed weer hebt.

@min10: 100 banen gezwommen Applaus Je bent heel stoer. Logisch dat er niet veel mensen zijn die nu ook al buiten zwemmen. Dat is inderdaad niet zo gezellig oor je.

@D01: fijn dat de griep voorbij is. En je gewicht stabiel is. Gefeliciteerd met je nieuwe jurk. Foto????

Fijn weekend allemaal.

Laatst aangepast door AnnetteM op za 13 mei 2017 12:35, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 11:56    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
niet zoveel te melden hier. inmiddels geen griep meer alleen nog erg me. gewicht blijft redelijk stabiel al is het wel opletten geblazen. heb een mooie jurk gekocht op mp. verder nog zonder alcohol een week verder. nog geen wasbordje maar allah.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 12:28    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
AnetteM,

als je mooi stabiel blijft op 81 maar dat te hoog vind dan is het slechts een kwestie van iets schrappen. Dan zul je afvallen��
Al is het maar een sneetje brood niet eten of kleiner portie warm opscheppen dan dat je gewend bent.
Echt, zo simpel kan het zijn!

Dank voor je feedback!

Zoals jij het schrijft klinkt het inderdaad heel simpel. Lachen Ik weet niet wat ik kan schrappen van een normale dag. Ik denk alleen dat ik minder toastjes kan/moet eten (met Gorgonzola). En minder pepermuntjes. Ik schreef wel dat ik stabiel blijf op 81,00 (dat woog ik vorig jaar januari ook steeds) maar ik ben toch wel aan het vechten om dit ook te houden Verward Ik schommel namelijk wel erg. Afgelopen woensdag 82,7 bijv. Dat werk ik dan weer weg naar rond de 81,0. Ben jij afgevallen op de manier die jij beschreef? Goed hoor.

Fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 12:32    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
IK herken dat anette . ik denk dat elisabeth gelijk heeft. bij mij hetzelfde: zodra ik iets meer opschep kruipt het er weer aan dus dan weer snel op de rem. als ik en matig eet en meer sport gaat het verder eraf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 12:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 16 van 28