Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik schommel weer. Jammer, het leek zo goed te gaan. Toch teveel khd gegeten waarschijnlijk.......... Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 0:22    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ga gelukkig weer naar beneden. De laatste weken was het snaaien toch weer toegeslagen. Af en toe iets ongezonds is niet zo erg, maar meerdere keren per week is te veel. Dus de touwtjes weer stevig in handen genomen en het resultaat mag er wezen. Nu volhouden en weer proberen die 6 aan het begin te zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Bobbe
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
hoi dames,

Ik ben er weer, ik was op vakantie naar het zonnige zuiden van Europa. Erg blij Ik heb daar ontzettend genoten. Enorm veel gewandeld, gelezen, in de zon gezeten, in zee gezwommen en ook heerlijk gegeten. Wel heb ik erg opgelet met eten, veel salades en groentes gegeten. Een paar keer alcohol, maar niet veel. Van de desserts heb ik steeds een hapje gepikt van man of kinderen Lachen Lachen . Heel veel water gedronken. Afwisselend met of zonder koolzuur. Erg blij

Maar goed, wel super genoten. En weer thuis de weegschaal: zelfde gewicht als voor de vakantie. Geschokt Dat had ik niet verwacht, ik heb in ieder geval qua portiegrootte meer gegeten dan thuis. Maar ook blijkbaar meer verbrand. Erg fijne thuiskomer! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 13:25    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@missy: vervelend hč, dat geschommel. Volhouden meis.

@monique: fijn dat je weer zakt en zo goed de teugels weer in handen hebt genomen. Zoals jij voor de 6 aan het begin gaat, ga ik voor de 7 Lachen

@bobbe: leuk dat je er weer bent. Dat klinkt als een heerlijke vakantie Lachen Waar was je in het zuiden van Europa?
En wat een heerlijke thuiskomst! Dat je gelijk bent gebleven qua gewicht. Super hoor Lachen

Vanmorgen woog ik 81,0 Lachen Dat is weer heel goed. Ik zak dus Lachen Net 3 uurtjes getennist. Lekker buiten.

Fijne Bevrijdingsdag en een fijn weekend allemaal.

Laatst aangepast door AnnetteM op vr 05 mei 2017 16:43, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 15:55    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik blijf nu een beetje gelijk. ene keer iets meer andere keer ets minder maar gaat goed
als ik even niet kan sporten aat teller iets omhoog en anders weer naar beneden. ik heb mezelf bewezen dat ik znder alcohol kan. gekke is dat als je dat niet wilt nemen denk je er de hele dag aan
net als voorheen met eten
dus ga ik nadenken net als min/max gewicht wat ik mag van mijzelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 16:32    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@D01: je zou toch 6 weken geen alcohol nemen? Zijn die 6 weken al om?
Wat voor sport doe je normaal?

Fijn weekend.

groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 16:45    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
klopt Anette. even zien
ik heb het twee weken gedaan. dat ging eigenlijk probleemloos behalve dat het op mij hetzelfde effect had als een dieet. wil je minderen of niet nemen word je geheel gefrustreerd omdat je dat niet wilt nemen. echter het laten staan gaf mij geen probleem. dus dat betekent dat ik het kan en dat ik niet verslaafd en. het geeft niet geheet het effect qua afvallen maar om mijzelf op te gaan stressen gaf mij een slecht gevoel.
ik doe als het gaat body combat, hardlopen en fitness. ook wandel ik graag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 16:59    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Annette dankjewel en jij succes met de 7!

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Do jammer dat je de 6 weken niet hebt volgemaakt. Lach Ook als je niet verslaafd bent kan het heel gezond zijn om een poosje niets alcoholisch te drinken.

Ik heb niet zo gauw dat ik iets persé moet hebben als het eens een tijd je kan/mag. Ik eet nauwelijks tarwe. Geen toegevoegde suikers en liever geen zoetstoffen (op stevia na) en ik drink geen alcohol. Geen problemen mee gelukkig. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 1:52    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
ja, ik ben ook een tijd gestopt met alcohol.
Nu drink ik alleen als er wat te vieren valt. Dan niet meer dan 2 glaasjes. Op zondagmorgen 1 glaasje met manlief en een paar toastjes of chipsjes. De rest van de week niet! Bevalt mij prima.
Vanmiddag gaat hier het buitenbad open. Dus ik ga zwemmen.
Ben benieuwd hoe de temperatuur is. Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 5:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 13 van 28