Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het is gelukt. 69.8 kilo. Wat is het toch een raar iets. De ene keer lukt het voor geen meter, het afvallen, en de andere keer sla je alles af en hou je je aan je eetplan.
Gisteren, wijn, chips, whiskey en appeltaart afgeslagen👍. Ik kon het gewoon. Ik dacht wel steeds, als ik het neem, krijg ik spijt. Doe ik het niet, dan ben ik trots op mezelf. Op naar mijn streef‼️
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 6:58    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@min10: complimenten met het feit dat je alle verleidingen hebt weerstaan!

@moonwalk: het is afschuwelijk wat Margreet en Jos uit Katlijk is overkomen. Vermoord door hun jongste zoon (volgens de media heeft hij bekend). Wat een drama! Hier in West-Friesland heeft er ook een heel groot artikel over hen (en met name over Margreet) in de krant gestaan. Ze maakte deel uit van een cabaretgroep hier in de omgeving. In het artikel kwamen ze naar voren als sympathieke, artistieke en milieubewuste mensen. Sterkte voor jou omdat je ze goed kende en er vaak over de vloer kwam.

@vlinderrr: natuurlijk ben je van harte welkom bij dit sprintje. 89,9 kg op 31/12 a.s. zou heel mooi zijn. En 1 kilo per maand klinkt realistisch. Ik zou heel erg graag weer onder de 80 komen.

@elisabeth: ja, stabiliseren blijft moeilijk. Ik heb er vooral de laatste paar jaar moeite mee. De eerste jaren na 2011 ging het heel goed. Het blijft een gevecht.

@missy: hoe was de bruiloft?

Allen: ik ben helemaal vergeten om mijn gewicht in te vullen afgelopen zaterdag. Nu kan ik nog even extra mijn best doen!
En ik ben de enige niet die haar gewicht niet heeft doorgegeven.

Ik wens iedereen een heel goede week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 20:13    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@min 10

Denk dat jij ook geschrokken bent van die plus 1.7 en toen maatregelen heb genomen.

Het plussen van mij, wat ik de laatste 3 dagen nog iets heb kunnen ombuigen, heeft mij ook weer wat denkwerk gegeven.
Het besef dat dit het is, altijd sober eten en het zetje om eetpatroon even door te spreken met de dieetiste.
Daardoor ook weer meer kracht om 'Nee' te zeggen en kleine porties te eten

Allerbelangrijkste blijft na wat verslapping de draad weer oppakken, beseffen dat als je op gewicht wilt blijven er bewust gegeten moet worden, euhhhhh er bewust NIET gegeten moet worden😂😂Echt, alles is lekkkkkuuuurrrrrrrrrrr!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 6:20    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@AnetteM

Zie inderdaad dat jouw grafiek traag klimmende is.
Denk dat het goed ks dat je een keuze maakt.
Of je vind het zo ok, door de jaren heen een beetje bijkomen of je maakt de keuze om weer af te gaan vallen.
In dat geval een plan maken, hoe je dat gaat doen maar daar weet jezelf inmiddels alles vanaf😂😂

Zelf zweer ik bij de cognitieve gedragstechniek (judith beck), denken omtrent eten en gedrag aanpassen en een erg leuk, herkenbaar boek om door te lezen😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 6:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@min 10

Denk dat jij ook geschrokken bent van die plus 1.7 en toen maatregelen heb genomen.

Het plussen van mij, wat ik de laatste 3 dagen nog iets heb kunnen ombuigen, heeft mij ook weer wat denkwerk gegeven.
Het besef dat dit het is, altijd sober eten en het zetje om eetpatroon even door te spreken met de dieetiste.
Daardoor ook weer meer kracht om 'Nee' te zeggen en kleine porties te eten

Allerbelangrijkste blijft na wat verslapping de draad weer oppakken, beseffen dat als je op gewicht wilt blijven er bewust gegeten moet worden, euhhhhh er bewust NIET gegeten moet worden😂😂Echt, alles is lekkkkkuuuurrrrrrrrrrr!!.

ja, Elisabeth, eerst viel ik steeds wat meer af. Tot 65 kilo. Dat was niet helemaal de bedoeling. Dus ging wat meer eten en dacht dat kan wel. Het duurde ook een tijdje voor ik aan kwam. En ineens vloog de weegschaal omhoog. En om dan de knop weer om te zetten. Ik voelde mij ook niet lekker. Veel pijn in mijn gewrichten.
Dus gestopt met alles wat (voor mij) niet gezond is.
Gelukkig zit ik weer onder de 70 kilo. 1 januari 2017 was ik 70 kilo en ik had mij voorgenomen, het hele jaar eronder te blijven.
Het jaar is nog niet om, maar ik ben maar 1 week boven de 70 geweest. Dus eigenlijk gaat het best goed, maar het blijft opletten dag in dag uit. Dat is niet altijd leuk, maar we weten waarvoor we het doen. Jij ook heel veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 6:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben netjes stabiel ondanks de bruiloft. Erg blij Voor wie details wil er staat een heel verhaal in mijn boekje. Lachen

Nu weer in het gareel, zal proberen weer wat vaker langs te komen. Druk druk druk en drukker hier. Nog erger dan anders. Rollende ogen Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 10:43    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@AnetteM

Zie inderdaad dat jouw grafiek traag klimmende is.
Denk dat het goed ks dat je een keuze maakt.
Of je vind het zo ok, door de jaren heen een beetje bijkomen of je maakt de keuze om weer af te gaan vallen.
In dat geval een plan maken, hoe je dat gaat doen maar daar weet jezelf inmiddels alles vanaf����

Zelf zweer ik bij de cognitieve gedragstechniek (judith beck), denken omtrent eten en gedrag aanpassen en een erg leuk, herkenbaar boek om door te lezen��

Dank voor je feedback. Ik vind het niet ok steeds weer wat zwaarder worden. Eerst dacht ik, mijn doel is: onder de 75 blijven. Toen: onder de 80 blijven. En nu: absoluut onder de 85 blijven. Maar ik wil terug naar beneden. Mijn eerste doel nu is: weer onder de 80 komen.

Ik moest voor smintjes naar de Action (uitverkocht). De laatste x dat ik daar was kon ik geen weerstand bieden aan een soort Nutsen. Maar nu had ik er geen moeite mee.

Uiteraard heb ik van Judith Beck gehoord. Maar wat het precies inhoudt weet ik niet. Ik zal haar eens googlen. Fijn dat jij er zoveel baat bij hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 16:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@vlinderrr: natuurlijk ben je van harte welkom bij dit sprintje. 89,9 kg op 31/12 a.s. zou heel mooi zijn. En 1 kilo per maand klinkt realistisch. Ik zou heel erg graag weer onder de 80 komen

Thanks A Lach

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ik zal niet snel iets van internet zomaar delen, maar deze is wel erg hilarisch.
Klagende mensen kunnen vervelend zijn, maar sommige mensen weten hun klacht te verpakken in een wel heel erg leuk bericht. Zo ook deze vrouw, die niet helemaal tevreden was met het brood dat ze bij de Albert Heijn had gekocht; haar bericht is hilarisch!

Nicole B. schreef:
Lieve Albert Heijn,
De zomer nadert zijn einde. Een zomer waarbij ik volop ben los gegaan op de nodige barbecues, de hapjes, wat drankjes en waarbij ik het sporten heb gelaten voor wat het is. Nu de zomer eindigt, de zon niet meer zo helder schijnt, word ik terug geworpen op de realiteit. Eentje waarbij mijn broek wat strakker zit, ik niet meer feilloos de 5 km ren en waarbij de weegschaal de verkeerde kant op wijst. De knop moest om. Vol goede moed ben ik de AH in gestapt en heb ik mijn mandje weer gevuld met gezonde producten.
Bij thuiskomst was ik dan ook blij verrast toen ik de broodzak van een verantwoord volkoren broodje opende.
Ik wil u bij deze dan ook hartelijk bedanken voor het meedenken en zorg dragen voor mijn dieet. Met deze "luchtige" variant van uw boterhammen kan ik tenminste zonder schuldgevoel genieten van een ovenvers broodje. Wel wat jammer dat er zo weinig ruimte is voor het beleg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 7:14    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lachen was m ook tegengekomen, grappig!

Ben weer begonnen met lezen in m'n Beck boek, het gaat er weer van komen..

Fijne dag allemaal!

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 10:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 7 van 19