Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja, maar omdat we met een heel stel naar de intocht gaan en Sinterklaas vieren, neem ik gewoon een paar handjes pepernoten bij de thee.
Verder dat andere zoete, muisjes, chocola, borstplaat, neem ik niet
.
Ach, ook hier geldt gewoon plannen, wel iets lekkers nemen maar je niet klem eten!
En daarna weer normaal doen😊restjes vooral meegeven zodat het niet dagen pepernoten eten wordt.

Plannen met inkopen maar vooral wat ik ga eten werkt bij mij nog steeds het beste.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 6:17    
Vrouw Weeggegevens   Bobbe
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Hier gaat het goed, iig onder de 60 en ook ik blijf streven naar de 58 om wat ruimte te hebben😊
Maar zoals het nu gaat vind ik ok, er is geen tijdsdruk, als ik maar niet gek eet en daardoor omhoog schiet.
Wil aan deze leefstijl wennen zodat het bij me gaat passen en ik niet elke dag diep hoef na te denken😂
Alhoewel, denk dat ik gewoon een ex-eter ben, zal mijn leven lang aandacht vragen.

Ha, Elisabeth, een ex-eter, als een droogstaande alcoholist. Mooie vergelijking. Lach Het moeilijke van een ex-eter zijn, is dat je toch weer iedere dag moet eten. Een alcoholist kan "gewoon" stoppen met drinken (natuurlijk ook heel moeilijk). Als ex-eter moet je toch de hele dag alert zijn op allerlei verleidingen. Voor mij geldt ook: het is makkelijker om gewoon helemaal niets te snoepen dan 1 koekje te nemen. Geldt voor mij ook voor pepernoten. Voor mij is het beter om daar maar niets van te nemen.

Van de week ben ik uitgegleden met eten. Vanwege de herfstvakantie uit mijn ritme geraakt en teveel gegeten en teveel wijntjes. Door de wijntjes niet meer alert en teveel chips gegeten. Mijn buik was helemaal overstuur. Ik voelde me afschuwelijk. Daardoor meteen weer terug naar wat ik normaal altijd op een dag eet. Ontbijt met kwark, lunch met knackebrot, en een normale portie avondeten. Als tussendoortjes een appel en twee mandarijntjes. Ik voel me alleen nog steeds erg opgeblazen. Verward Morgen zal ik mijn gewicht doorgeven, wordt zeker een rood vakje. Ik ga weer mijn best doen.

@Annette: Fijn om te lezen dat het goed gaat!

@Flying Missy: koolhydraten uit bonen zijn heel erg gezond. Lekker joh, vegetarisch eten. Ik smul ervan! smullen
Ik maak nog geen plannen voor de feestdagen. Ik vind het niet erg dat er allerlei koek en snoep in huis is (vanwege de kinderen is dat er toch altijd wel) het kost me doorgaans niet al teveel moeite om dat te weerstaan. Met de feestdagen vorig jaar ben ik ook gewoon afgevallen. Kwestie van prioriteiten en calorieen bijhouden. Als ik een lekker stukje taart wil dan schrap ik iets anders. Ik hoop tenminste dat me het dit jaar ook gaat lukken om niet uit de bocht te vliegen. Maar overeten heeft op mij zo'n vervelend fysiek effect dat ik voorlopig weer even genoeg heb... Rollende ogen

Fijn weekend iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 19:17    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@missy: succes en plezier met je jachtdiploma dag. Met Neri?
Ik ben nog helemaal niet bezig met de feestdagen. Mijn ouders zijn in NL dus zal het wel 1e kerstdag bij hen worden. Gezellig! En wij geven vaak een kerstborrel op 2e kerstdag. Maar......... een goed idee om het er al eens over te hebben. En snoep in huis halen is niet aan de orde.

@Bobbe: wel vervelend dat je je zo afschuwelijk voelde na het teveel en anders eten. Wel goed dat je meteen weer in de juiste routine bent gegaan.
Gelukkig viel de +0,5 nog mee. Toch?

Vanmorgen 84,1 op de wegerd. Dat is 'goed'. Want meestal weeg ik zaterdag meer en vul dat het laagste gewicht in van de week. Dat was 84,7 deze week dus 84,1 is 'prima'.

Fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
ja, morgen met Neri. Ik vind het koud dus ik doe al mijn winterkleding maar aan........... Verward

Lekker uit eten geweest gisteren. All you can eat................ maar ik heb het beperkt gehouden. Toch was ik zwaarder vanmorgen. Zouter gegeten dan normaal natuurlijk.
Fijne zondag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 14:02    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@missy: hoe was je gewicht vanmorgen? Al weer gezakt? Jij reageert ook altijd sterk op zouter eten, dat weet ik.

Maar fijn dat het eten lekker was smullen

Dankzij jou heb ik al gevraagd naar de kerst bij mijn ouders. Lachen Er is al meteen duidelijkheid gekomen. Lachen

Helaas woog ik vanmorgen weer 85,9 Huil huil Schaam Schaam Ik had gisterenavond bij een opening diverse (dunne-dat dan weer wel Lachen ) sneetjes stokbrood op met hoemoes. Daar word ik altijd zwaarder van.

Fijne avond allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017 17:48    

Reageer met quote
Ik ben weer wat omhoog qua gewicht. Tsja, weet hoe het komt dus maar niet klagen. Lachen En rustig verder maar weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 0:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Doordat ik dagelijks weeg zie ik ook schommelingen, zijn wel altijd te herleiden😊
Daardoor bedenk ik hoe ik het de nieuwe dag ga doen en als de lijn maar stabiel blijf ben ik tevreden.
Aantal weken terug toen ie toch weer omhoog ging en ik het niet kon herleiden heb ik even overleg gehad met de dieetiste.
Probleem zat in de portie grootte, was er toch weer langzaam ingeslopen.
Nu gaat het weer goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 7:56    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Gelukkig Elisabeth. Het blijft opletten.
Ik hou 68 aan als streef, maar vind het ook prima als ik maar onder de 70 blijf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 13:25    

Reageer met quote
Ik was weer te zwaar, maar was vocht, daar heb ik gauw last van. Ringen zaten heel strak dat is altijd een teken aan de wand bij mij. Rollende ogen

Gelukkig kan ik nog een dag wachten met gewicht doorgeven. Hopelijk is er dan weer wat vocht weg. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 1:57    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen weer wat lichter dan vorige week. Had ik last van stress en te weinig geslapen? ja! Gaat je gewicht daarvan omhoog? ja! Mijn "geluk" nu is dat ik verkouden ben en niets echt lekker smaakt. Hopelijk gaat het weer snel weg.

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 8:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 14 van 19