Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Stilletjes hier. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 0:13    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja, ik zit eigenlijk in teveel sprintjes om overal te reageren maar kom veel sprinters van hier ook elders tegen😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 5:57    

Reageer met quote
ja, maar dit is het stabilisatie sprintje, ik zit hier omdat ik niet (nauwelijks) meer hoef af te vallen. En dat is toch anders dan de meeste sprintjes. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 0:18    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@Missy,

Sorry dat ik ook wat afwezig was hier. Hoe gaat 't met je? Zakt je gewicht al weer n beetje? Bij mij zakt het en dan zit het er weer aan. Huil huil Dat eeuwige schommelen dus. Ik ben wel weer cal. aan het bijhouden (en dus vakjes aan het wegstrepen). Je weet dat dat heel goed bij mij werkt. Ik ben ook aan het studeren en lezen voor mijn opleiding. Vandaag gewerkt en morgen ook.

Fijne avond en week verder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 17:36    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Annette met werken en een opleiding heb je het vreselijk druk gewoon, dat ben ik niet vergeten hoor. En thuis gaat ook alles gewoon door natuurlijk. Nog even volhouden maar dan kun je in het weekend even ontspannen. Lach Ga je dan tennissen weer?

Mijn gewicht is weer aan het zakken, maar ik kom maar niet naar de 60 kilo. Nou hoeft dat ook niet persé maar ik heb graag wat speling en die ben ik nu dus kwijt.

Ik eet ook wat meer khd nu. Want ik eet eigenlijk nauwelijks meer vlees en in vleesvervangers en bonen zitten meer khd dus. Maar verder bevalt het mij heel goed. En ik blijf wel min of meer stabiel rond de 62 kilo momenteel. Toch blijf ik streven naar ietsjes minder. Dan kom ik in elk geval niet aan he. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 1:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het goed, iig onder de 60 en ook ik blijf streven naar de 58 om wat ruimte te hebben😊
Maar zoals het nu gaat vind ik ok, er is geen tijdsdruk, als ik maar niet gek eet en daardoor omhoog schiet.
Wil aan deze leefstijl wennen zodat het bij me gaat passen en ik niet elke dag diep hoef na te denken😂
Alhoewel, denk dat ik gewoon een ex-eter ben, zal mijn leven lang aandacht vragen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 6:11    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@missy: ik snap dat je wat speling wilt hebben! Succes hoor! Ik ga morgen tennissen. Van het weekend niet. Want ik lig al uit een toernooi. Het laatste buitentoernooi.

@elisabeth: ex-eter. ja, dat zijn we. Maar een alcoholist zegt niet: ik ben een ex-alcoholist maar alcoholist. Ik hoop ook dat je aan de nieuwe leefstijl gaat wennen. Dat scheelt een hoop energie! Fijn dat het goed met je gewicht gaat. Lachen

Fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 17:39    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
ja eens een eter altijd een eter. Alleen nu ander eetpatroon zien vast te houden. Rollende ogen

Jammer van je toernooi Annette. Komen er straks wel weer wedstrijden binnen?
Ik heb zondag nog een jachtdiploma dag en dan eind november de allerlaatste workingtest. De flyball ligt nu stil, alleen trainen nog. In de winter altijd toch wat rustiger met dat soort dingen. Lach

Ik maak alweer plannen voor de feestdagen. Jullie ook? Ik heb speculaasbrokken in huis. Traditie en dan met chocolademelk met slagroom op Sinterklaas avond. Erg blij Maar ik laat ze braaf in de verpakking nog. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 2:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Haal pepernoten en speculaas in huis op 17 nov.want zat.18 is de intocht.

En 4 dec.het snoepgoed, chocolademelk voor het Sinterklaasfeest.
Als ik eerder snoep in huis haal dan blijft het maar "roepen" en uiteindelijk moet ik het toch opnieuw kopen.

Dus net als vorig jaar doe ik het zo, vlak van tevoren kopen😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 6:01    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
En dan ook zelf opeten?

Laatst aangepast door Anneke69 op vr 27 okt 2017 6:25, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 6:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 13 van 19