Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje (de 25e): samen stabiel blijven!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Dit is weer een nieuw stabilisatiesprintje. De 25e al weer! Een jubileum dus! Lachen Kom gezellig dit feestje meevieren en doe weer mee! Help elkaar om op gewicht te blijven. Iedereen is welkom. Schrijf s.v.p. iedere week een berichtje en vertel hoe het met je gaat of waar je mee bezig bent.
Tot ziens in de nieuwe sprint: samen stabiel blijven!

hartelijke groetjes en veel succes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 dec 2017 22:32    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wilde aan geen sprintjes meer meedoen. Maar ik denk dat dit nog wel goed voor me is. Ik wil heel graag nog wat kwijt, maar als ik bij 66 kilo blijf vind ik het ook al goed. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 0:07    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb me direct weer opgegeven Annette. Maar ik zag dat je er zelf nog niet bijstaat? Lachen

Morgenrood, het helpt mij wel, sprintjes, deze en die van Judith Beck ook. Elisabeth kan mij goed bij de les houden altijd. Erg blij En ik doe nog het khd arme sprintje natuurlijk, omdat ik die zelf start. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 1:50    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Hoop dan echt stabiel te blijven, zonder uitschieters. 😀
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 6:41    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
2018 ga ik stabiel blijven rond de 58.
Heb in januari nog een gesprek staan met de dietiste maar als het zo blijft gaan ga ik het afronden.
In nov., was het zo n strijd, heb ik mijn voedingspatroon met haar doorgesproken en daardoor weer de richtlijn duidelijker gekregen.
Denk het nu zelf weer te kunnen.

Mijn valkuil blijft, snaaien en te grootte porties eten en de acceptatie dat dit het dus is.
De rest van mijn leven bewust eten, plan maken, sobere porties.
Maar ik weet, ga ik weer eten als voorheen wordt ik ook weer zwaarder zoals voorheen.

Kom op, we gaan het weer doen!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 7:41    

Reageer met quote
@morgenrood, @missy, @anneke, @elisabeth: leuk dat jullie allemaal weer van de partij zijn!

@missy: ja, klopt dat ik er zelf nog niet bijsta. Lachen Ik wilde even afwachten wat ik volgende week weeg. En dan mijn streefgewicht voor deze sprint invullen.

@elisabeth: fijn dat je baat hebt gehad bij gesprekken met de diëtiste. En dat je waarschijnlijk bij je komende gesprek in jan. het contact kunt afronden!

Ik heb zelf nog nooit contact gehad met een diëtiste. Verward

Laatst aangepast door AnnetteM op zo 03 dec 2017 20:09, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Toen het duidelijk was dat ik moest gaan afvallen heb ik gewoon een afspraak gemaakt.
Zo fijn dat iemand meekijkt met je voedingspatroon, aanpassingen bespreekt en na een aantal weken nog eens de boel doorspreekt.
Vind het nog steeds een erg logische stap.

Als ik zelf precies had geweten wat goed voor mij is was ik nooit te zwaar geworden.
Als je je rijbewijs wilt hebben begin je toch ook met een rijschool te bellen en een les af te spreken😂

Soms heb ik het maanden niet nodig maar als het stroef gaat of ik vragen heb dan bel ik weer.
De afspraak in januari is een tactische zet, zo na de feestdagen.
Wie niet sterk is moet slim zijn😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 17:51    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 18:09    

Reageer met quote
@elisabeth: goed bezig! Ik heb er gewoon toen ik af wilde vallen (2011) niet aan gedacht om een diëtist(e) te raadplegen. Krijg je het vergoed via je ziektekostenverzekering?

Het is waar wat je schrijft. Als je precies had geweten wat goed voor je was dan was je niet te zwaar geworden! En voor je rijbewijs ga je ook eerst lessen.

Fijne avond!

Nu Maestro kijken, zo leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 20:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Elisabeth, als ik naar een dietiste zou gaan zullen ze zeggen dat ik toch prima ben? Ik 'mag' qua bmi veel meer wegen zelfs. Maar dan heb ik een dikke vette buik en dunne armen en benen. Gevolg; kortademig. Want een dikke buik haalt lastiger adem, wat niet handig is als je toch al astmatisch bent. Lachen Moeilijker bewegen ook en sneller moe. Dus ik wil zo blijven, maar het valt niet altijd mee.

Doen we een feestje Annette omdat het de 25e is??? Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 1:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4