Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje (de 25e): samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@AnetteM

Jij schrijft dat je volgend jaar 10 kilo wilt afvallen, mooi😊maar dit valt zo onder de categorie goede voornemens maken😕
En dat is niet voldoende😂half jan.is 70 proceng van de mensen de voornemens vergeten.

Hoe beter je je doel omschrijft, hoe je het gaat doen en wanneer je dat wilt bereiken des te grotere de kans dat het ook echt lukt.

Dus pak pen papier en maak een plan, niet te moeilijk, niet te ver weg.
Heb dit zelf ooit opgeschreven, gelezen uit de bieb.

1.Omschrijf je doel duidelijk en concreet.
b.v. ik wil 1 febr.2 kilo lichter zijn, dit doe ik door, geen koek snoep meer in huis te halen, lopend boodschappen ge gaan doen, 1x in de week te gaan sporten, s avond nog maar 1x opmte scheppen en s avonds geen wijntje te drinken.

2. Hoe meet je je vooruitgang, schrijf je het op
b.v.ik stap elke ochtend op mijn weeg en schrijf dit op.

3. Accepteer dat je werk moet gaan verzetten om je doel te bereiken, verbind je aan je doel, elke dag weer.

4.stel een realistisch doel, lat niet te hoog, want een onbereikbaar doel is demotiverend.
Gewoon 1 kilo in de maand is al mooi!

Kom op het kan mits je een gedegen plan maakt.

.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018 9:22    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Flying Missy, dat zou je denken, maar we hebben hier in het dorp zelfs een app groepje om samen sterkte Pokémons te verslaan met zo'n 38 mensen daarin. Ik vind het gewoon een leuke bezigheid tijdens het lopen. En er komen nog steeds nieuwe Pokémons bij, dus je blijft er mee bezig.

@AnetteM Succes met het opzetten van het plan zoals voorgesteld door Elisabeth01.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018 11:19    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@elisabeth: dank je. Ik ga een concreet plan maken.

@Monique: ik wist ook niet dat Pokémon nog bestond. Leuk voor jou en je groepsapp leden.

Fijne nieuwjaarsdag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018 13:45    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Had weer eens geen berichten. Hardgelopen en me gedragen. Iedereen de beste wensen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018 21:17    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Goed advies weer Elisabeth. Heb ik ook weer wat aan! Lach

Vanaf vandaag weer aan de slag met Dr. Frank. Ongeveer 70 gr. khd per dag. Dan moet ik langzaam weer afvallen. Als eind van de maand blijkt dat dit niet voldoende geholpen heeft dan ga ik terug naar 50 gr. khd per dag (en dat is heel weinig hoor, dus ik hoop dat dat niet nodig is.............) Lach
Volgende week beginnen ook de honden-trainingen weer, dan krijg ik automatisch ook weer meer beweging natuurlijk. Lach
En zodra het minder regenachtig is wil ik ook weer lekker gaan fietsen (bijvoorbeeld om de boodschappen te halen). Lach We halen veel 'op de hoek' en doen dat lopend, twee keer vallen dan zijn we er al, maar andere dingen doen we 1 of 2 keer in de week en die winkels (Lidl en AH) zijn verder weg, dus vaak met de auto, maar dat wil ik dus minderen. Lach Zo zou het toch moeten lukken om die paar kilo af te vallen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 1:49    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Nu het leven weer zijn normale gang krijgt wordt het wel iets makkelijker.
Meer regelmatig en beweging beter in te passen.

Heb die punten vanuit mijn werkboekje overgeschreven, ben ik erges tegengekomen, lees alles wat los en vast zit over het fenomeen afvallen en kijk wat bij mij past.

Uit onderzoek, gisteren nog een meneer voor de radio, is gebleken dat goede voornemen in de derde week van januari al weer vergeten zijn.
Alleen de mensen die een duidelijk doel hebben en een goed plan maken gaan de eindstreep halen.
Sterker nog, het maken van een goed voornemen zorgt voor overeten, ja nu mag het nog😂

Dus plannen, wegen, wat ga je veranderen,doel voor ogen houden en gaan, niet alleen begin januari maar elke dag weer.
Maar hoe meer je oefent des te makkelijker gaat het

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 7:26    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Eindelijk weer normale dagen en een week die 7 dagen duurt. Al die december feestdagen zijn nu eenmaal niet bepaald favoriet bij mij en Oudejaarsavond al helemaal niet met 2 bange honden en als longpatiënt met die hoge zwaveldioxide concentratie van alle vuurwerk smog. Alle ramen en deuren potdicht houden en de eerste uren na de jaarwisseling binnen blijven. Blij dat het weer januari is.

Voor m'n Weegdinnen:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 14:08    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb idd al mijn plannen weer voor elkaarweegschaal lijkt gefixed dus ga maar weer eens kijken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Leuke afbeelding Moonwalk! Lachen Als het zo makkelijk ging was het heel stil bij Weegclub. Lachen

Ik had nu een goede eetdag gelukkig. Plan gemaakt, nu weer volhouden dus. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 4:20    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Hallo dames, de beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal. Ik heb van 22 december tot 2 januari even niet aan de lijn gedacht en zoals jullie zien is het resultaat dramatisch. Het zal vast zo zijn dat de helft van dit gewicht uit vocht bestaat er snel weg zal zijn. Vanmorgen was ik alweer een kilo lichter. Ik heb de draad is weer opgepakt, ik hoop snel weer op het gewicht te zijn dat ik voor de kerst woog.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 9:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 9 van 24