Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje (de 25e): samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee, kan jullie nog lang niet missen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier meelezen, meeposten, houd je scherp.
Uiteindelijk moet je het zelf doen maar het zorgt echt voor het doel niet uit het oog verliezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 8:53    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mooie boom, Anneke. Ik wil het morgen gaan doen. Ik heb dan een roostervrije dag, dus dan alle tijd. Lachen

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 11:10    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ook ik wil weer graag mee doen. Vorige sprint op zijn zachtst gezegd, niet 'stabiel' gebleven. Schaam Schaam
Ik heb mijn streefgewicht aangepast en daar ga ik me voorlopig op richten.
Fijne week allemaal en succes in deze 25e stabiel-sprint!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee, nog 1,5 kilo en dan ben ik mijn plus kwijt en nog 3 kilo dan ben ik op streefgewicht. Ik las over jullie wisselende ervaring van het bezoek bij een diëtiste, mij bevalt het bijzonder goed. Ik wil er op lange termijn nog heen blijven gaan, gewoon elke 8 a 10 weken om zeker te zijn dat ik stabiel blijf. Ik praat met haar ook over wat er in mij omgaat in relatie tot eten. Eigenlijk zijn we samen een eetprobleem aan het oplossen, zo zie ik het.
Eerder ben ik weleens naar een andere gegaan die het heel anders deed, ze woog niet en praatte niet echt en gaf gewoon een lijstje mee van wat ik moest eten. Maar het probleem is niet dat ik het niet weet, de theorie ken ik wel. De uitvoering was het probleem, ik was veel te streng. Woog tot op de gram nauwkeurig en nam niets als ik een feestje had. Als ik er vanaf week dacht ik dat alles verloren was, veel te krampachtig. Ik ben zo blij dat ik van dat gevoel verlost ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 15:39    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik sluit me hier graag aan Lach Ik heb mijn streefgewicht op 60 staan om scherp te blijven, maar als ik rond de 62 blijf hangen tevreden. In ieder geval niet boven de 64 kilo meer komen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 21:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ah een stabiliteitssprint, ik heb me ingeschreven maar moet nog een hoop kwijt.

Wat ik me afvraag, zitten hier mensen die al bijvoorbeeld 1 jaar of meer stabiel zijn (schommelingen van < 5 kg)? Hoe doe je dat?
Ik zat er gister over te praten nav foto's van 4 jaar geleden, ik heb gemerkt dat ik hoewel ik op de foto's kan zien dat ik "dun" was en dat ook aan mijn kleren merkte. Ik dat in mijn hoofd/gevoel totaal niet "zag" (en oa. daardoor uiteindelijk weer net zoveel ben aangekomen)

Ik ben nu weer aardig op weg, en moet dus gaan nadenken over hoe ik dat aan ga pakken, en hoe ik ervoor zorg dat ik stabiel blijf.

Nu kun je zeggen, simpel gewoon elke week wegen en zolang je niet langs je bovengrens komt blijf je stabiel. Dit was mijn oude plan, en dit werkte voor mij dus niet.

Dus eigenlijk, kijken jullie nu ook anders naar jezelf en hoe heb je dat geleerd?

Misschien een beetje een warrig verhaal, maar ik hoop dat jullie de onderliggende vraag begrijpen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 dec 2017 8:13    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@moonwalk, @anneke, @dymphie en @saartje: welkom terug weer bij deze sprint. Allemaal veel succes!

@morgenrood: is je boom mooi geworden? Foto?

@saartje: wat fijn dat je zoveel baat hebt bij een di?«tiste. En wat schrijf je dat mooi: we zijn samen een eetprobleem aan het oplossen. Toen ik afviel (in 2011) heb ik (helaas?) niet aan een di?«tiste gedacht.

@Jomar: welkom hier! Wat heb je een mooie afvalcurve! Complimenten. En sinds 20-1-2017 al 30 kg afgevallen! Mooi hoor. Succes met stabiliseren.

@pmponer: welkom hier! Je bent ook al weer 25 kg kwijt! Goed hoor! Veel succes verder.
Ik ben jaren stabiel gebleven. Nu helaas de laatste 6 maanden 4 kg aangekomen maar ik ben goed bezig om deze er weer af te krijgen.
Ik weet dat hier zeker mensen bij zullen zijn die al een jaar of meer stabiel zijn. Mijn ervaring is: hoe langer je slank bent/stabiel blijft hoe meer je aan je nieuwe ik gewend raakt. En je ook als slank ervaart. Daar gaat wel tijd overheen. Zo bleef ik heel lang kleren bekijken bij de grote maten terwijl ik dus maat 40 had. Verward
Ook ervaar ik het als zeer fijn om, ondanks dat ik slank was, gewoon bij de weegclub te blijven. Dat houdt je toch scherp!
Ook denk ik dat voor stabiel blijven belangrijk is om niet te denken: ik ben nu slank. Nu kan ik alles weer eten. Zo werkt het dus niet. Het blijft je hele verdere leven opletten geblazen. Het zogenaamde 'levenslang'. Als het goed is heb je je levenswijze veranderd qua eten en moet je daar mee doorgaan ook al ben je slank Lachen
Veel succes ook met sporten straks. Of ben je daar al mee begonnen?

Ik wens iedereen een fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2017 18:00    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@pmponer

Ik ben nu anderhalf haar stabiel.
Nog steeds eet ik ong.1400-1350 kcal per dag. Zoals je kunt zien in mijn grafiek, viel ik daar eerst op af en blijf ik er nu stabiel op.
Oftewel, zoals je nu eet, zo zal je de rest van je leven moeten blijven doen.
Als het te moeizaam gaat om ondef de 60 te blijven maak ik een afspraak met de dieiste om samen te kijken wat niet goed gaat.

Ik zie mezelf als ex overeter, oftewel zal mijn leven een aandachtspunt blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2017 18:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 3 van 24