Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje (de 25e): samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
O meisjes, griep, dips en nare darmen... En deze januari sprigt er ook niet uit wat licht en zonneschijn betreft (nou hoort dat een beetje bij januari...!); mij geeft januari voor mijn gevoel altijd een beetje een 'dubbel' gevoel: de eerste maand van een nieuw jaar, een fris nieuw begin, met veel goede voornemens... dan komt week 3 van die maand en krijgen die voornemens een knauw; verder heerst er echt een gemene en vervelende griep en is het ook de afgelopen weken geen fijn weer geweest. En hoe raap je jezelf dan weer een beetje bij elkaar.
Wat mij meestal weer een beetje terug op mijn padje helpt, is dat ik mijn dag en mijn menu weer strakker plan, mét momenten van een klusje en/of beweging tussendoor. Ook denk ik dan over iets wat ik echt leuk vind en dat zet ik er ook in. En als ik erg 'nergens zin' in heb, zet ik een pot lekkere thee voor mezelf en doe ik er anijszaadjes en stukjes gember in. Dat verwarmt me!
Verder houd ik mezelf voor dat het nu toch echt bijna februari is en dat de dagen echt wel weer langer aan het worden zijn.
Voor de 'griepsters' onder ons: neem de tijd om beter te worden; goed blijven drinken en probeer het ook maar als een soort schoonmaak te zien als je geen trek hebt om te eten. Niks erg! Je lichaam geeft dat niet voor niks aan.
Goed weekend allemaal, beterschap en succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 10:19    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@Josephine en @morgenrood: beterschap met jullie griep.

@missy: Beterschap met je gezondheid. Ik hoop dat het boek van Jesse van der Velde je kan ondersteunen met afvallen. Ik heb nooit eerder van hem gehoord.

@moonwalk: sterkte met je winterdip. Wat een familielid en een collega van mij helpt is: lichttherapie. Heeft je huisarts het hier ook over gehad?

@dymphie: mooi geschreven over januari etc.

Fijne vrijdag.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 10:57    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat weer de verkeerde kant op. Mijn chocolade verslaving maakt het er niet beter op. Eens kijken of ik die knop weer om krijg. Volgens mij zit ie een beetje vast geplakt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 11:39    

Reageer met quote
Beetje 'grafiet' ertussen Monique!
Op zoek naar goede en gezonde voeding; veel water drinken, beweging doen die je lekker vindt en waarvan je dieper gaat adem halen! Je kunt het! Go go for it!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 14:51    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Missy, veel beterschap. Voorzichtig aan doen met het eten. Cool

Iedereen rustig aan doen en goed op jezelf letten. Voordat je het weet ben je gevallen door de griep. Geschokt Verward

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 20:12    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Moeilijke en emotionele week maar ben er niet ingetrapt. Heb me aan mijn plannen gehouden. Daar ben ik trots op

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 23:36    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
D01 schreef:
Moeilijke en emotionele week maar ben er niet ingetrapt. Heb me aan mijn plannen gehouden. Daar ben ik trots op

Ik ben ook trots op jou! Goed gedaan! aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 23:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Goed gedaan Do! Erg blij

Ik drink te weinig denk ik, dus ga ik maar eens gauw een beker thee naar binnen werken. Lach

Iedereen een fijn weekend alvast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 3:34    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Dymphie Dat water drinken is geen probleem, ik drink niet anders en meer dan genoeg. Het is vooral dat gesnaai met chocolade dat mijn lijn omhoog laat gaan. Ik weet het, maar ja het is niet voor niets een verslaving. Afkicken is moeilijk omdat die gemene suikers je altijd naar meer laten snakken. Maar goed, komende week ga ik weer naar de sportschool en ik ga zometeen lekker wandelen.

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 9:49    

Reageer met quote
@Monique, als chocola het probleem is... Schaam Schaam , zou je dat misschien, nou ja, misschien..., zou je daar misschien eens naar kunnen kijken hoe je dat aan kunt pakken, als je dat wilt tenminste. Je zou het heel bewust bv. als tussendoortje in je van tevoren gemaakte dagmenu kunnen inplannen (tip van Judith Beck en/of Mieke Kosters...!) Als je stabiel wilt blijven, of wilt afvallen, wil dat nog niet zeggen dat je 'niks lekkers' meer mag. Maar als je het in je dagmenu inplant, en er op gezette tijden wél van eet, ga er dan ook goed voor zitten, neem er kleine hapjes van en proef hoe het smaakt. Bedenk bij jezelf hóe lekker je dit nú vindt, en zoek ook uit of je echt álles nú op moet eten, of dat het na één of twee kleinere blokjes ook goed (genoeg) is. (Misschien bedenk je tijdens dit 'proeven' dat een ander tussendoortje misschien wel voedzamer is en je langer verzadigt. Erg blij) De rest leg je dan weer weg voor later en als 'later' er weer is, volg je hetzelfde ritueel: ga er goed voor zitten... enz. Lach
Succes en goed weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 10:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 18 van 24