Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Stabilisatiesprintje (de 25e): samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
JPee schreef:
@Flying Missy Nee echt zoutarm eet ik niet maar gebruik wel veel minder zout en gebruik ook low salt.
Alle kleine beetjes helpen denk ik maar

@Elisabeth01 erfelijk belast is nog erger denk ik want dan heb je waarschijnlijk normaal wel een hele hoge bloeddruk.

Erfelijk belast is echt niet erger hoor, weet alleen dat ik nooit van de tabletjes af kom. Maar maakt niet uit, neem netjes mijn medicatie en that s it😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 7:44    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01, ik was het ook van plan om het over minimaal 4 weken te bekijken. En dan strenger/eerlijker te zijn over wat erin is gegaan.
Dus echt weer bijhouden en dan vooral bijhouden wat "anders" is.

Komt vast wel weer goed, en anders is dit wat het is. En eigenlijk valt daar ook wel mee te leven Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@pmponer

Nee, natuurlijk niet, dit is niet wat het is, kom op zeg!.
Maak een motivatiekaart waarom je ook al weer wilt afvallen.
Schrijf de voordelen van een bezond bmi op.
Hou alles wat je eet een paar dagen bij en ga op zoek naar verbeter punten.
Geloof er niks van dat dit het al is, kom op, kijk naar de momenten dat het wel makkelijk gaat, kom op doorrrrrrr!
Wennen aan je nieuwe eetpatroon, leren omgaan met ontmoediging, Nee leren zeggen, vaardigheden ontwikkelen om de rest van je leven slank te worden en te blijven!

Zo schop onder kont, stel je niet aan, het is slechts minder vaak je hand naar de mond brengen, waar gaat het eigenlijk over?😂😂😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 10:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@pmponer

Nee, natuurlijk niet, dit is niet wat het is, kom op zeg!.
Maak een motivatiekaart waarom je ook al weer wilt afvallen.
Schrijf de voordelen van een bezond bmi op.
Hou alles wat je eet een paar dagen bij en ga op zoek naar verbeter punten.
Geloof er niks van dat dit het al is, kom op, kijk naar de momenten dat het wel makkelijk gaat, kom op doorrrrrrr!
Wennen aan je nieuwe eetpatroon, leren omgaan met ontmoediging, Nee leren zeggen, vaardigheden ontwikkelen om de rest van je leven slank te worden en te blijven!

Zo schop onder kont, stel je niet aan, het is slechts minder vaak je hand naar de mond brengen, waar gaat het eigenlijk over?😂😂😂😂

Nou nou, dat is wel streng hoor. Die bmi waar je het over hebt, dat gaat hem niet worden. Ik heb nu eenmaal een zware bouw en spier technisch gezien redelijk ontwikkeld. Toen ik nog fanatiek aan vechtsporten deed zat ik in de gewichtsklasse tot 95 kg en daar moest ik hard voor werken om dat te halen. Verder zijn er weinig verbeterpunten, ik zeg (bijna) altijd Nee en hou me aan mijn eetplan, als ik er dan ook voldoende bij beweeg, en ik val niet meer af, dan is dit toch echt wat het is. Ik weiger er meer aan te doen dan wat ik nu doe, want dan wordt het een dieet en daar wil ik niet naartoe (want een dieet is eindig).

Wat ik nu doe kan ik volhouden en kost relatief gezien weinig moeite, zeker als ik het extra bewegen buiten beschouwing laat.

Dus ik ga geen aanpassingen doen en mocht er nog 10 kg afgaan is dat mooi, mocht het zo blijven is dat ook mooi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 11:18    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Soms sta je gewoon even stil maar de aan houder wint.
Als je het zo geen moeite kost gewoon zo doorgaan
Lachen smullen Lachen
Wil zelf ook naar de 69 op de weegschaal maar wil ook niet lukken tot nog toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 11:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil iig tot 1 juli zo doorgaan, en daarna hoop ik dat het zo bij mij hoort dat ik geen aanpassingen meer de andere kant op maak. En zoals ik me nu voel en hoe dat gaat, moet dat geen probleem zijn.

En verder probeer ik de weeg maar als een cijfertje te zien, al is dat af en toe wel lastig omdat dit eigenlijk een van de weinig meetbare resultaten is.

Ik ga zo de regen in voor mijn wandeling

Verward Sip

Jammer maar moet gebeuren, succes nog iedereen!

En Jpee ik zie dat jij al lange tijd redelijk stabiel bent dat is erg knap, ik hoop dat ook te bereiken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 11:36    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Op vakantie. Zie tot mijn vreugde dat je tussen de 500 en 600 calorieën verbrand per uur. Moet wat opleveren. Eet nog steeds netjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 18:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
D01 schreef:
Op vakantie. Zie tot mijn vreugde dat je tussen de 500 en 600 calorieën verbrand per uur. Moet wat opleveren. Eet nog steeds netjes

Geschokt Geschokt ah.... calorieen... geen kcal...

Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 18:42    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Oké, ik moet er even weer tegen aan. Valt me nu wel zwaarder dan anders maar een halve kilo aankomen kan toch echt niet. Cool Verward Geschokt

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 20:12    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Ik.moet zeggen dat dat altijd de verwarring is. Vaak wordt dat door elkaar gebruikt. Ga uit van kilocsl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2018 22:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 14 van 24