Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprintje voor langzame afvallers die doorzetten !

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De titel zegt het al. Het volhouden is soms moeilijk, vooral wanneer je (even) niet zo veel afvalt maar wel veel moeite doet. Lachen En dit is het geval wanneer je bijna bij je streef bent.
Doel: support geven aan elkaar zodat we doorzetten !

Laatst aangepast door micha1 op di 21 nov 2017 23:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 10:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Voor mij belangrijk. Ik hoop voor meer mensen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 18:50    
Man Weeggegevens   danny25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Echt een sprintje voor mij dit. Ik wil er nog maar iets af hebben echter dit gaat mij erg slecht af. De laatste tijd kom ik juist alleen maar aan. Ben nu een weekje op vakantie in centerparcs. Morgen ben ik weer thuis en zaterdag ga ik me weer wegen, kijken wat de schade is. Rollende ogen

Heb als streef nu 74.9 gedaan maar mijn uiteindelijke doel is om nét onder de 70 te zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017 17:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Danny25, WELKOM in dit sprintje ! Zie dat je goed op je gewicht let, alleen maar positief Lachen Juist als je al op een goed BMI zit, is afvallen zeer moeilijk ! En dan zeker als je jong bent. Misschien kun je proberen alleen maar een groen vakje te halen met 100 gram gewichtsverlies. Ik zie aan de mensen met een goed BMI dat dat vaak wel lukt. Maar iedereen vindt zijn eigen methode ! Succes Zet hem op ! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 10:00    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend gewogen en ben toch wel wat aangekomen tijdens m'n vakantie. Weeg 76.4 kilo nu. Ach moet ook kunnen toch? Heb je tenslotte ook vakantie voor. volgende week zal ik na een week werken het meeste daarvan vast wel weer kwijt zijn.

Meerdere weken een groen vakje achter elkaar lukt mij nooit zo goed, daarvoor ben ik denk ik gewoon al te dicht bij mijn doel. maar ik ga gewoon goed mijn best doen om m'n doel voor deze sprint te halen. Samen kunnen we het!

Fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 nov 2017 13:15    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ik kom ook graag mee doen. Er hoeft niet veel meer af bij mij, maar die ene kilo zou fijn zijn.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2017 3:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Geke, welkom in deze sprint.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 7:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Geke WELKOM in dit sprintje ! Lachen Al is het 1 kilo die je kwijt wilt, dat kan nog steeds hartstikke zwaar zijn. Zie dat je ook vegetarisch eet, en heel bewust je eten uitkiest. Grappig, ik doe hetzelfde. Vindt het keigoed dat je zo goed voor jezelf zorgt en je gewicht goed in de gaten houdt ! Geef ons de gelegenheid te supporten als dat nodig is, vinden we leuk ! Heel veel succes, zet hem op ! (op onze gezonde manier dus! ) cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Reageer met quote
Dankjewel Micha en Danny, voor jullie welkom!

Danny, volgens mij hebben wij elkaar jaren geleden hier in een sprintje ook al eens 'ontmoet', zou dat kunnen?

Micha, ja vegetarisch en gezond en bewust eten, dat past bij mij. Ik baalde er dan ook vreselijk van dat ik maar nooit beneden die 72 kg kwam. Ik wilde zo graag, maar elk onsje wat er met moeite afging, kwam er een week later net zo makkelijk weer bij...
Afgelopen zomer kwam er dan eindelijk de doorbraak, ik denk door een samenspel van van alles: omstandigheden (sterfgeval in familie), maar ook een filmpje van Omdenken, en het meedoen aan een sprintje waarbij je jezelf beloont en daardoor positief (eet)gedrag stimuleert.
Doordat de weegschaal eindelijk dan toch beetje bij beetje wat minder aangaf, werd ik nog meer gestimuleerd om op deze weg door te gaan: zie je wel, het kŕn dus toch!

Inmiddels zit ik dan rond de 70 kg en wordt het nu dus zaak om dit zo te houden (met de decembermaand in aantocht lijkt me dat wel een realistische wens) of zelfs nog verder naar beneden te zakken. Op gewicht blijven zou ik al heel mooi vinden. Ik ben best blij met mijn grafiekje!

Af en toe hier schrijven helpt ook, en jullie support zeker! Ik merk dat de weegclub best bijdraagt aan het uiteindelijke afvallen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 11:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat doet deze club zeker ! Je lijkt me heel gemotiveerd en realistisch. Fijn dat je meedoet. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 11:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2