Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprintje voor langzame afvallers die doorzetten !

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   danny25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja geke, wij hebben inderdaad wel eens samen in een sprint gezeten inderdaad. dat klopt wel ja.

Ik heb al een tijdje niet meer meegedaan aan een sprintje maar heb het nu wel weer ff nodig. Ik merk dat als ik actief met een sprintje mee doe ik sowieso meer bezig met het hele afvallen op zich. Anders wil ik het wat eerder vergeten ofzo zegmaar. Dan ben ik een paar dagen goed bezig en denk er niet meer zo bij na.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het helpt echt, zo'n sprintje. Je wordt toch wat bewuster van je keuzes. En ook al doe je het echt allemaal zelf, doordat je er met elkaar voor gaat, voel je steun.

Veel beweging is ook heel goed! Ik heb sinds een paar jaar het wandelen ontdekt. Stevig doorwandelen is goed voor alles. Conditie, humeur, buitenlucht, maar ook vetverbranding. Het kost alleen veel tijd...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 9:46    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zet hem op mensen, nog 2 dagen dan begint de nieuwe weegweek alweer ! Lachen Nog twee dagen bikkelen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 12:42    

Reageer met quote
Mijn weegdag is altijd op vrijdag, dus ik heb nog even te gaan. Is ook wel een beetje nodig, na een weekend met een verjaardag.
Alhoewel ik mijn keuzes steeds beter leer maken: klein stukje taart en daar met kleine hapjes heel erg van genieten. Veel water drinken bij het eten en geen vruchtensap (daar zit zoveel suiker in). Geen wijn gekozen, maar wel kruidenthee.
Ik at wel een vegetarisch hapje met bladerdeeg (zo lief, de gastvrouw had goed rekening met mij gehouden en allemaal vegetarische gerechten klaargemaakt), maar daar ben ik nu wel van genezen. Bladerdeeg... ieuw wat vet is dat zeg! De groente erin was heerlijk, maar de flapjes bladerdeeg eromheen proefden erg vet. En dat zal beslist geen plantaardig vet zijn geweest...
Maar goed, één zo'n dingetje is nog wel te doen.
Vanmorgen gaf de weegschaal 70.2 aan, 2 ons boven mijn gewicht van afgelopen vrijdag.
Het zou mooi zijn als ik vrijdag weer op 70 zit, of misschien zelfs ietsiepietsie daaronder...
Maar morgenavond vieren we Sinterklaas bij de kinderen en kleinkinderen... daar hoort natuurlijk ook weer allemaal snoepgoed bij.
Ik kies voor alleen pure chocolade, niet meer dan 10 pepernoten, en één ding met speculaas. En geen chocolademelk, dat is me veel te zoet tegenwoordig.

Gaan jullie nog Sinterklaas vieren, of hebben jullie het al achter de rug? Of gaat de sint jullie huisje stilletjes voorbij...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 11:43    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Geke, jammer van dat bladerdeeg, maar wel lief van haar inderdaad ! Lachen

Mijn tip voor de Sinterklaasavond is: eet helemaal geen snoep mee. Neem je eigen hap mee, en that's it. Namelijk: 10 pepernoten, pure chocolade en nog wat, het is teveel. Ik zou hier gewoon simpel niet aan meedoen. Dat is ook heel duidelijk voor iedereen en makkelijker denk ik. Je drinkt een kop koffie of thee, en de rest gaat al dat snoepgoed maar eten, jij niet.
Zo zou ik het doen. Lachen
Hoe je het ook doet, succes !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 12:52    

Reageer met quote
Dankjewel Micha!
Natuurlijk is dat het beste.... maar juist omdat ik nu op gewicht zit zoek ik naar een tussenweg. Ik denk er over na en laat nog weten hoe het is gegaan!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 dec 2017 12:42    

Reageer met quote
Ik ben tevreden over gisteravond. Wat ik uiteindelijk nam is vijf pepernoten en een half stukje gevuld speculaas.

Verder thee en water. En ik had een bakje met winterwortelplakjes in de tas, maar daar heb ik thuis pas wat van genomen.

Ik merk dat deze snoeperij ook meer dan genoeg was, ik was blij dat ik niet het hele stukje speculaas had gekozen. Als je niet meer zo gewend bent aan zulk spul is het wel heel zoet en zwaar.

De kleinkinderen (5, 4 en 2 jaar) wilden me graag snoepgoed toestoppen, maar ik zei dat ik er niet zo van houd en dat ik er buikpijn van krijg. Dat snapten ze meteen en ze drongen niet verder aan. Zo heerlijk bij kinderen, dan is het klaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 3:26    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   danny25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jullie zijn goed bezig lees ik. Ikzelf heb de laatste paar dagen toch wel weer te veel gesnoept. Chocoladeletter en banketstaaf enz. Daarom houdt ik vandaag maar een soort van balansdagje en eet ik iets minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 10:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heb de sprint een week verlengd. Hij is hard nodig in deze dagen. Ga zelf echt langzaam nu, omdat ik 12+ kilo ben afgevallen, ruim boven een zevende van mijn totale gewicht. Heel ander metabolisme nu, en ben aan het uitzoeken hoe het nieuwe afvallen er uit moet zien. Denk dat ik er achter ben, dus het ziet er goed uit. Zet hem op mensen ! nog 1 dag, dan alweer de nieuwe weegweek ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 dec 2017 12:32    

Reageer met quote
Micha, met verbazing en bewondering bekijk ik je grafiek. Knap hoor, zo geleidelijk maar toch rechttoe rechtaan afvallen!

Ik ben benieuwd hoe jij het nieuwe afvallen invult.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2017 10:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2