Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprintje om uit een dip te komen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Alberta
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Ik doe mee,ben net terug van vakantie,ben 1 pond aangekomen Schaam Schaam pppfff.
fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Zigafval
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat leuk dat jullie je ook allemaal hebben aangemeld!
Hier gaat het ook met ups en downs. Overdag gaat het reuze goed, geen hongergevoel niks. Maarja... s'avonds hé.. dan krijg ik op een zwak moment lekkere trek en gaat het wel eens mis. En als het mis gaat gaat het bij mij gelijk goed mis. Kan dan niet meer stoppen met snaaien.
Ik hoop dat dit sprintje mij ook helpt haha. Ook al moet je het zelf doen voelt het toch alsof je het een beetje samen doet.
Morgen is mijn weegdag, er is zeker genoeg af bij mij deze week. Eerste week altijd bij mij haha, voor mij is het vooral komende weken doorpakken. Hoop dat het lukt.
Fijn weekend allemaal(maar geniet met mate ohhh ) .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 13:21    
Vrouw Weeggegevens   kiwietje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik sluit me ook graag aan.. Het is de laatste tijd van kwaad tot erger geworden Schaam Schaam
Hopelijk geeft o.a. dit sprintje me een stok achter de deur om weer m'n best te doen ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Aurora B
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hei!
Nieuw hier. Ik had me afgelopen jaren er bij neergelegd dat ik dik ben. Maar nu niet meer. Ik woon in noorwegen en wandel enorm graag in de bergen. Heb vorig jaar, samen met een wandel vriendin, bv alle toppen in onze gemeente beklommen. En eet vegetarisch. Tja...maar ben wel dik... Ik hou nu calorien bij. En heb een stappenteller gekocht. En me hier aangemeld. Heb er zin in!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 15:48    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Oja, en ik ben zo'n vijf jaar geleden al bij de weegclub actief geweest. Toen 20 kilo afgevallen maar die zijn terug. Toen was ik drie keer in de week gaan trainen, rennen op een lopende band. Dat ga ik nu zeker NIET doen. Want dat vind ik niet leuk en hou ik niet vol na een paar jaar. Mijn plan nu: opschrijven wat ik eet bij een calorieteller, drie keer per week een forse wandeling of op ski's. Ik wandel al iedere week 1 dag maar in de winter blijft het daar vaak bij.

Nu zou ik heel graag van jullie horen hoe jullie er in staan, welk afval plan je hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zigafval, hopelijk kunnen we elkaar voldoende steunen voor groene vakjes! Ik heb alleen weer niet echt het goede voorbeeld gegeven Schaam Schaam
Ik hoop dat je de komende weken vol kan houden!

Aurora, wat gaaf! Het lijkt me echt een super mooi land. Zou ik graag een keer heen willen.
Ik probeer calorieën te tellen en stap voor stap mijn eetpatroon aan te passen. Het schijnt zo'n 60 dagen te duren voordat je je een gewoonte eigen maakt, dus nu eerst 60 dagen voldoende drinken Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 22:52    

Reageer met quote
Wat vervelend z. Dat van die lekkere trek savonds. Is er iets wat je kan doen voor een andere focus op zo'n ogenblik? Bv muziekje aan en lekker meezingen?
Ik heb net gewandeld, omhoog omhoog zweet zweet. 13000 stappen en frisse lucht. Goed begin van de week.

Hoeveel calorien is je streven mineola?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 11:53    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aurora, mijn doel was 1500. Maar ik zit op eigenlijk alle vlakken in een dipje, dus ik ga nu eerst weer een tijdje onder de 1800 proberen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 12:08    

Reageer met quote
Wat is een tijdje mineola? Ik vind het altijd fijn om een plan te hebben. Mijn plan was 2000 cal de maand mei en dan 1900 in juni 1800 in juli en 1700 de rest van het jaar. Maar ik merk deze week dat ik niet aan die 2000 kom. Op zich goed mnaar het werkte een keer averechts, nam ik een warme sjokomelk omdat ik toch ruim overhad...Dus nu heb ik het aangepast aan 1800.

Corrigeer jij je calorien met training? Ik niet.

En hoe gaat het met de rest in deze groep?
Nog veel uitschieters savonds?
Gaat het goed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Het weekend is voor mij het moeilijkst Verward zijn er meer in de groep die dat ook vinden? iedereen veel suc6!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 9:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6