Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprintje: 4 kilo in 6 weken! Einddatum 01-07

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   EssieK
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Benfit

Reageer met quote
wow, bijna allemaal groene hokjes. En het hokje wat nog niet groen is, is pas net gestart denk ik Lach

ik ben a.s woensdag weer aan de beurt voor het wegen. Ik hooop ze dat ik de 84 kilo zal zien. Want dan heb ik 100% gescoord op een sprintje waar ik aan mee doe. Die sprintjes motiveren wel hoor.

Overigens weeg ik ook op zondag, maar dat is bij de sportschool, waar ik meedoe aan een programma van twee maanden. Daar is het doel 10 kilo afvallen. Ik krijg ook dagmenu's mee en ik sport 3 keer per week erbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Li0706
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Paleo

Reageer met quote
Hallo allemaal ik doe graag mee. Ik zou graag voor de zomervakantie weer onder de 100 kg zitten.
Duzzzz daar gaan we dan Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 18:30    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geen mega verlies deze week (-0.6).

Dus deze week iets harder er tegen aan. Doel volgende week zondag onder de 81.5 te wegen. Oh kan niet wachten onder de 80 weer te zitten.

Heb een activity tracker. Wil min. 10.000 stappen doen en gemiddeld 30 minuten bewegen (fietsen/sporten ) elke dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 9:07    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pittig sprintje!
Ik doe graag mee! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 22:07    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   gertje26
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en veel sporten

Reageer met quote
Ik heb deze week ontzettend veel gesport (ook wel meer gegeten) dus had gehoopt op meer kilo's er af. Helaas maar 1 kilo. Dat is toch altijd jammer, wanneer je verwacht dat het meer zal zijn en dan is dat niet zo...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gertje, 1 kilo is toch mooi. Deze week ging het ook bij mij langzamer. Denk ivm de warmte misschien wat meer vocht vasthouden. Persoonlijk moet ik er opletten minder zout te eten.
Ff doorzetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Earwen

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed gedaan EssieK!! Je hebt zelfs minder dan 84 kg bereikt! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 13:16    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallodamess
Ik stap er gezellig bij jullie in.
Voor mij duurt die wat korter dan 1 juli, want 24 juni ga ik alweer op vakantie Dansen Dat zijn nog maar goed 3 weken, naja hopelijk ga ik de 90 kilo halen.
Ik heb voor ik laatst met vakantie was (13 tot 21 juni), 10 lessen met de betterbelly getraind. Dit was me super goed bevallen, wel intensief maar t werkt kan ik je vertellen, vooral in centimeters Erg blij
Dus besloten om hier mee door te gaan maar dan bij een andere club, waar ik nu donderdag mn eerste afspraak heb. Ik sportte voorheen bij basic-fit maar dit heb ik nu tijdelijk stopgezet tot dat ik een beetje in de richting ben gekomen waar ik zijn wil.
Tsjaa.. gezond eten.. heeel belangrijk.. maar... dat wil nog weleens misgaan. Wat houd ik in de zomer toch veel van fruit..groente.. maar ook .. ijsjes en milkshakes gaat er bij mij zo in.. smullen die laatste 2 moet ik natuurlijk een rem op proberen te gaan zetten, want afgelopen week heb ik elke dag wel 1 van de 2 genomen.. al kunnen waterijsjes niet veel kwaad.. roomijs daarentegen ..... Beetje afwisselen dan maar ofzo Lachen

Nu even maar een beetje reageren op eerdere berichtjes

@gaby
Ik merkte ook voorheen dat t wat actiever was hier op het forum.. er werd wat meer gereageerd en mensen hielden wat beter het gewicht bij, nu zie ik in veel sprintjes lege hokjes, das jammer. Ik houd persoonlijk ook meer van de wat kleinere sprintjes waar je idd weet nog wie, wie is en wie wat gezegd heeft..anders telkens terug lezen.. Nee niet fijn. Maar er mag wel lekker vaak geschreven worden, vind dat dat goed motiveert.
Hoe oud is je kind nu ? Vaak een goede motivatie om lekker veel in de buitenlucht te zijn en dus te bewegen.
Fijn dat je man met je meedoet, maakt het toch wat makkelijker.

0,6 kg is trouwens heel netjes.
Ik heb de fitbit charge 2, nou 10000 stappen op een dag vind ik best veel, tenzij ik sport, ga shoppen.. en met werken lukt t me ook wel zo nu en dan..Ik heb hem ingesteld op 8000, en dat is soms al een opgave, vooral op vrije dagen..Dan kan ik blij zijn met 4000 Lachen
Krijg je ook per week de totaal uitslag per mail ?

@EssieK
Groene hokjes, dat willen we toch zien cheerleader
Nou succes met de 10 kilo in twee maanden, hoeveel moet je er nog en hoeveel weken ben je al bezig?

@Gertje
Veel sporten heeft niet veel nut, je kan beter 45min per dag, bv 4 x pw gaan, dan 2 x per week 3 uur.. (ik noem maar iets)..
Door sporten krijg je natuurlijk ook honger.. dus dat je meer eet is normaal.. toch is een kilo heel netjes, en na sporten moet je lichaam weer herstellen (24 uur dacht ik), hierin houd je vocht vast, dus t is misschien goed om de dag na het sporten niet te wegen.. geef je lichaam ook wat rust..ik begrijp je teleurstelling, maar ga lekker door, beweeg voldoende, maar ga jezelf niet uitputte. Tevens is beter, gezonder, en minder eten belangrijker dan sport, maar dat weet je vast zelf ook wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 16:22    
Vrouw Weeggegevens   Roos2017
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker/Gezond eten

Reageer met quote
deze week n verjaardag gehad. .. en dat is te zien! !!ohhh ik was er al bang voor. .. !kben 10 kilo kwijt. .maar nu de laatste paar gaan echt het moeilijkst. ..! ik drink elke morgen (zo mogelijk ) n halve uitgeperste citroen aangelengd met lauw water. .. dat helpt mij enorm...!

maar nu de laatste paar kilo's. ..iemand nog n tip. .?

Wat leuk dat jullie allemaal meedoen! !! succes weer!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Roos,
0.2kg erbij valt reuze mee, die ben je (over)morgen weer kwijt.
Na 10 kilo ging t bij mij ook niet echt vooruit meer..ga gewoon lekker door met hoe je bezig bent en dan gaat t vanzelf wel weer omlaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 12:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3