| Auteur |
Bericht |
nienkew87 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-11-2009 Berichten: 1895 Dieet: Weight Watchers FlexiPoints Woonplaats: Achterhoek
|
|
Omdat ons vorige sprintje zo gezellig was en deze komende maandag afloopt, ga ik een nieuw sprintje starten voor deze groep, plus wat extra mensen!
In totaal willen we 10-15 personen hebben. Eén keer per week (dag is eigen keus) wil ik dat je je gewicht naar mij opstuurt per pb. Ik zal dit dan in het schema aanpassen en een paar keer per week een update op het forum zetten.
Er zijn al een aantal mensen die hebben aangegeven in het vorige sprintje om nu weer mee te willen doen.
Als je mee wilt doen aan dit sprintje, reageer dan aub even in dit topic Dan zet ik je bij in de lijst! Graag ook even je start gewicht en je streefgewicht doorgeven voor deze 3 maanden 
Laatst aangepast door nienkew87 op zo 28 feb 2010 18:14, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 1:02 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
nienkew87 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-11-2009 Berichten: 1895 Dieet: Weight Watchers FlexiPoints Woonplaats: Achterhoek
|
|
Hier een lijstje met mensen die mee willen doen:
1. Nienkew87
2. Louise88
3. Daisies
4. Agnes
5. Ctje ( ? )
6. Val ( ? )
7. Volleyballertje ( ? )
8. roza
9. linda88
10. viennah
11. noor1962
12. nicky35
13. siempie68
14.
15.
Laatst aangepast door nienkew87 op zo 28 feb 2010 14:26, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 1:03 |
|
 |
roza Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 21-2-2010 Berichten: 85 Dieet: gezond en minder eten Woonplaats: belgie
|
|
hey ik zou graag willen meedoen met jullie sprintje?
laten jullie weten wat jullie ervan denken en dan stel ik me voor en geef mijn huidig gewicht door!!
x
roza |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 6:06 |
|
 |
linda88 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-3-2009 Berichten: 495 Dieet: Gezond eten Woonplaats: groningen
|
|
hallo nienke en roza
ik ben linda 22 jaar,
ik ben nu 4 jaar gelukkig samen met mijn vriend. en we wonen nu 2.5 jaar samen. we willen graag de mogelijkheid bekijken om te gaan trouwen. en dat is voor mij dan ook een extra motivatie, om met een gezond en fit lichaam te trouwen. en natuurlijk zijn er veel meer motivaties. zoals in de zomer gaan zwemmen zonder de atractie van de dag te zijn
het lijkt me leuk om met deze sprint mee te doen, ik wil graag afvallen door middel van gezonder eten, en meer bewegen. zo ga ik elke dag 45minuten lopen. en let ik de eerste twee weken goed op wat ik eet. ik probeer ook van alle lekkers af te blijven
maar omdat ik lijnen op zelfstandige manier erg moeilijk vind omdat ik dan gauw te eenzijdig ga eten. of mij zelf te veel ontzeg. ga ik na 2 weken op 15 maart beginnen met sonja bakker maar dan wel zelf wat dingen aanpassen zodat ik mijn eigen weekmenus maak.
ik zou ook heel graag mee doen met deze sprint. is dat oke???
ik weeg nu 116kilo
ik wil in drie maanden tijd op de 106kilo zitten.
dus in drie maanden 10kilo er af!
ik denk dat we het samen met deze sprint een heel eind schoppen.
groetjes
linda |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 28 feb 2010 8:54 |
|
 |
viennah Vaste Weegclubfan

|
|
hey,
ik zou ook heel erg graag meedoen met het sprintje.
ik ben viennah, net 24 jaar geworden. ik ben al 4 jaar gelukkig samen met mijn ventje.
ikzelf weeg momenteel 82.6 kg, mijn streefdoel is 70kg.
groetjes
viennah_________________  [/ur |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 10:43 |
|
 |
noor1962 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 10-1-2010 Berichten: 8 Dieet: atkins Woonplaats: zwolle
|
|
Hallo,
ik zou ook graag meedoen met dit sprintje..
Ik ben Ellis,47 jaar en bijna oma(de 1e keer,spannend)
Mijn huidige gewicht is 112 kilo en mijn streefgewicht is 100 kilo,
mede doordat mijn partner liever niet wil dat ik lichter wordt,hij houd van gevulde vrouwen..
Ik heb een nieuwe baan,wordt kok/reisleider deze zomer(hiervoor was ik internationaal chauffeuse) en moet dus iets meer energie krijgen.En ik kan best wat steun gebruiken van andere lijners..
Dus ik hoop dat ik nog mee kan doen in dit sprintje en hoop mijn streefgewicht te halen voor half mei.Dan gaan we voor 2 weken naar Noorwegen op werkvakantie..
Ellis _________________ LIVLIG,LYSTIG OG GLAD
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 10:57 |
|
 |
Nicky35 Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi Nienke,
Leuk! Een nieuw sprintje voor de aankomende lente.
Kan ik nog meedoen? Ik was af en toe al aan het kijken voor een nieuw sprintje voor als de 12 weken actie voorbij is, die duurt nog een paar weekjes.
Ik ben Nicky, 36 jaar en moeder van een mooie zoon van 6 maanden oud. Ik weeg nu 93,9 kilo en mijn voorlopige streefgewicht is 85 kilo.
Groetjes... |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 11:02 |
|
 |
siempie68 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Hoi allemaal!
Ik zou ook heel graag meedoen met dit sprintje. Vorige week begonnen en me aangemeld bij de weegclub met een gewicht van 82,1 kg. deze week echt goed mn best gedaan en 2 kg kwijt, waardoor bijna m'n eerst mijlpaal bereikt van onder de 80 kg. Ik zou graag aan het einde van deze lentesprint m'n 2e mijlpaal van onder de 70 kg willen bereiken, dat betekent zo'n 10 kg. Met elkaar ons doel bereiken lijkt me een stuk gezelliger!!!
Heel veel succes iedereen, we kunnen het!!!!
Groetjes,
Simone |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 11:48 |
|
 |
louise88 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-12-2009 Berichten: 146 Dieet: gezond eten Woonplaats: Den Bosch
|
|
Welkom allemaal bij dit sprintje! Ik zat samen met Nienke (en nog een paar) in een sprintje dat gezellig was, maar morgen afloopt. Er zijn altijd mensen die afvallen bij zo'n sprintje (niet in gewicht ) dus er kunnen weer een aantal nieuwe mensen bij.
Ik zelf ben Louise en ik ben 22 jaar. Ik ben net gestopt met mijn opleiding en begin morgen met een nieuwe baan. Ik wil graag afvallen omdat ik me niet lekker voel in vel en ik af en toe ook lichamelijk last krijg van mijn gewicht. Mijn doel is om dadelijk in de zomer eindelijk sinds jaren weer een bikini aan te kunnen. Dit doel heb ik mezelf al vaker aangemeten, maar nu ga ik er echt voor! 2 weken geleden zat ik onder de 80, een hele mijlpaal! Nu weeg ik 78,5 en wil ik na drie maanden op de 70 zitten.
Een up-date van mensen die mee willen doen:
1. Nienkew87
2. Louise88
3. Daisies
4. Agnes
5. Ctje ( ? )
6. Val ( ? )
7. Volleyballertje ( ? )
8. Roza
9.Linda88
10.viennah
11.noor1962
12.Nicky35
13.Siempie68
14.
15._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 12:55 |
|
 |
linda88 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-3-2009 Berichten: 495 Dieet: Gezond eten Woonplaats: groningen
|
|
hartstikke leuk dat ik mee mag doen!
samen gaat het ons zeker weten lukken!
op welke dag geven jullie meestal je gewicht door? want ik vind het wel zo leuk om het resultaat dan in het schema te zien om te kijken hoe iedereen het doet.
met mij gaat het vandaag heel goed,
ik ben echt van alle lekkers afgebleven, en ik heb helemaal geen suiker meer in de thee, en ook geen zoetjes.
ik ben bezig het hele huis schoon te maken, en dat geeft toch behoorlijk wat lichamelijk inspanning. verder hoop ik dat het vandaag nog eventjes droog word, want dan kan ik nog lekker even wandelen.
groetjes linda |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 28 feb 2010 13:11 |
|
 |
|
|
|