Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprint voor vasters (IF of LF)

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ma-Ray
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto, IF

Reageer met quote
Ik doe naast mijn dieet intermittent fasting en long fasting. Alleen voel ik me een beetje allenig en kan ik wel wat support en feedback gebruiken van andere vasters. Daarom dat ik met dit sprintje hoop dat ik ontdek niet de enige te zijn. En kunnen we misschien elkaar helpen.

Als je IF of LF doet (in welke vorm dan ook), mag je meedoen. Wat voor dieet je er naast doet maakt me niet uit. Je mag van mij in het rood komen, weken overslaan met gewicht opgeven. En uiteraard hoef je ook niet de hele tijd te vasten Duizelig Aangezien er waarschijnlijk niet veel vasters zijn (IF of LF) ben ik ook niet van plan het sprintje dicht te gooien bij een aantal maximaal deelnemers. Hoe meer zielen hoe meer vreugd Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 8:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben nu bezig met een een 5 dagen watervast. Ik zit al 4 weken in de ziektewet. En ben in de tussentijd bezig mezelf te reinigen en genezen. Ik doe dit dus niet voor gewichtsverlies, dat lukt me met keto en IF ook wel. Maar elke kg die ik kwijt ben zal ik niet om rouwen Rollende ogen

Dit is de tweede dag en neem alleen gedistilleerd water. Heb in December een 14 dagen vast gedaan en geen gram afgevallen. En in Mei 21 dagen, netto 5kg afgevallen.
Belangrijker echter... Mijn netelroos is bijna weg Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 9:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben op mijn vierde dag. Heb af en toe meer moeite water weg te krijgen dan dat ik wil eten. Maar mijn zoon was thuis en die kan ook soms zijn portie stress geven. Hij is nu weg, werken voor een week en hij heeft de hond mee. Dus heb weer als vanouds echt me-time. Voor 2 dagen dan, want dan zit ik weer 3 dagen tussen een groep van zo'n 50 mensen. Introvert - drama Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 14:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
In de grafiek ziet mijn grafiek er heel statisch uit, maar in het echt is dat niet zo. Als ik vast gaat het met grote sprongen vooruit. Eerste dagen wel 2 kilo per dag (darminhoud en vocht) en daarna tot wel 0,5 kilo per dag. Als ik mijn vast breek komt er weer paar kilo bij.

Kwam gisteren terug van mijn weekend trip. Heel de dag gevast vandaag. Maar toch heel hectisch. In plaats van lekker bijkomen, koffer uitpakken etc... Moest ik opeens heel Rotterdam af fietsen en met meer mensen moeten socializen dan ik energie voor had, dus vanavond opeens te moe om standvastig te zijn tegen trek en gewoonte-handelingen. Dit was dus een IF-dag geworden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 20:01    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee. Ik doe IF, eet tussen 11.00 en 19.00 of 11.30 en 19.30 of 12.00 en 20.00. ligt er maar net aan tot hoe laat ik moet werken.
merk dat ik door IF mijn lunch vervang voor een hoop fruit en ook gezonder blijf eten omdat het vasten mij goed afgaat en dus motivatie geeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 21:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heye! Leuk Erg blij Zit ik iig niet meer tegen mezelf te praten Lachen Ik ben begonnen met IF vorig jaar. Daarna Keto-dieet, omdat dat makkelijker is met IF. Toen merkte ik dat ik de niet-eet periode steeds langer kon rekken, omdat ik gewoon zo diep in ketosis zat. Ik wil alleen niet keto blijven eten, ik vind groenten en fruit veel gezonder en voel me er prettiger bij. Dus wil later naar dat dieet terug.

Zit zelf ook vaak met werk te schipperen ivm mijn eetraam enzo. Werk in een café, soort veredelde snackbar, dus als ik maar het minste zwakke moment heb, dan is de meuk zo erg voorhanden. Huil huil Zit nu in de ziektewet, dus kan even vol overgave eraan werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 1:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Succes meisjes Uitroep

Dank je wel Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 14:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb weer gegeten. Ben al de hele dag benauwd. Vannacht ook, slecht geslapen, vroeg eruit. Hond uitgelaten en weer terug gegaan. Ik werd wakker van de telefoon, toen die vol met berichtjes te staan. Waaronder mijn werk. Terwijl ik aan het terug mailen was, zat ik onbewust mijn holle melis vol te stouwen... Toeval? Pavlov much? Jeuk
Nu maar lekker hele dag groenten en fruit eten en morgen weer vol goede moed verder. 2 mislukte pogingen, maar iig IF en gezond eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 17:31    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Ik doe mee! Al doe ik volgens mij niet echt IF, maar het lijkt er wel wat op denk ik?

Ik vast drie dagen per week (maandag, woensdag en vrijdag in principe). Op vastendagen ontbijt ik met ongeveer 200kcal en neem ik 's avonds een maaltijd van ongeveer 300 kcal. Ik hou dit niet heel precies bij (dwz ik weeg niet af en het zou zomaar eens 400 kcal kunnen zijn een keer). Verder water, thee en koffie op zo'n dag. Light-dranken vermijd ik dan ook.
De andere dagen eet ik normaal. Normaal wil zeggen dat ik probeer gezond te eten, maar extraatjes niet perse afsla. Taart bij een verjaardag doe ik gewoon aan mee en ook hapjes bij verjaardagen etc. Maar probeer daarbij natuurlijk wel maat te houden (want dat beschouw ik als normaal...). Af en toe wat chips in het weekend hoort er ook bij, maar dan wel netjes een bakje en niet gelijk een hele zak.
Zodra mijn BMI onder de 30 is wil ik overstappen op 2 vastendagen in de week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 20:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3