Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprint voor vasters (IF of LF)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Hoi, ik doe ook graag mee.
Net een docu gezien over het vasten en het lukt me wel iets.
Het lukt me in de week telkens op mijn voeding te letten maar in het weekend verpest ik het steeds waardoor ik al geruime tijd rond die 80 schommel.
Niet bijkomen is natuurlijk ook een kunst Erg blij

Toch zoek ik een manier om traag maar zeker terug naar beneden te gaan en ik denk dat de 5/2 methode op mijn lijf geschreven is.
Maandag begin ik mijn eerste vastendag. Ik ben benieuwd. Wel weet ik nog niet hoe ik het zal aanpakken. Ik denk het eten gewoon zo lang mogelijk uitstellen Lach Veel succes iedereen !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 16:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Maandag was een succes; .... tot het avondmaal.
Heel de dag niets gegeten en eigenlijk zelfs niet zo veel honger ook. Tot ik het eerste in mijn mond stak. Ik at alles op die maar enigszins eetbaar was. Het zal dus wel wat ( ehum ) meer zijn dan die 500 cal Schaam Schaam
Geen erg, gisteren een normaal dagje gegeten, vandaag terug vasten. We gaan er terug voor. Ik zorg dat ik vanavond niet terug de mist in ga Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kan je niet net als ik eerst proberen om een eetraam te creeëren? Ik eet bijvoorbeeld tussen 11.00 en 19.00. Wanneer de tijd erop zit ben ik eigenlijk weinig bezig met eten.Tenzij ik moet werken... dan heb ik een werkdag van 9 uur op de BSO met 50 kinderen, dan is het killing om pas om 11.00 te mogen eten, eet dan meestal een stukje fruit al wat eerder want ik val anders om haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Ma-Ray
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto, IF

Reageer met quote
Ik was tijdje bij mijn ouders op de camping. Ik had alleen mijn telefoon, en kreeg niet goed door dat er hier een bericht was geplaatst. Maar ik ben er weer Cool

@slankie30
Ik heb mijn eetraam ook opgebouwd, maar zat al snel aan 23/1. Als je IF doet op deze manier, dan hoef je niet ook nog eens je cal zo laag te zetten. Hoewel dat wel dubbel werkt. Ik ben na een maand keto gaan doen. Het zijn de koolh wat je die honger geeft. Als je in ketosis gaat je lichaam gewoon zijn voeding van je vetreserves halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 aug 2017 8:22    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Omdat ik maar 2 dagen per week vast zorg ik dat mijn cal. opname niet boven de 500 is die dagen. Ik voel me er zeer goed bij. Alle dagen vasten is niets voor mij. Veel te veel sociale verplichtingen.
Beetje per beetje gaat mijn gewicht naar beneden. Dat is al heel wat. Normaal schommel ik veel meer. Ik denk dat ik mijn goede flow te pakken heb Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 aug 2017 11:53    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Hoi Slankie. Ik doe hetzelfde als jij, al probeer ik in principe 3 dagen te vasten, tenzij er iets op de planning staat (feestje ofzo). Dan schuif ik of ik maak er twee dagen van.
Net op vakantie geweest en ook vakantie gehad van het vastendieet... afgelopen maandag en gisteren weer gevast. Dat was wel even weer wennen, maar ging eigenlijk ook heel goed. Gelijk mijn vakantiekilo's op een halve kilo na er weer af Lach

Dit weekend lowlands, dus dan zullen ze er gelijk wel weer bij zijn, maar ik weet dat dat niet erg is, ze gaan er vrij makkelijk ook weer af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 aug 2017 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Veva
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Na deze vakantietijd gisteren ook weer begonnen met 5:2 vasten.
Het ging goed. Ik merk dat het voor mij het beste lukt als ik zo lang mogelijk wacht met eten.
Rond 14:30 eet ik een groentensoepje en dan rond 18:00, of iets later, nog een keer - vooral groenten en wat eiwit.
Ik let er op dat ik alleen maar supergezond voedsel in mijn mond stop op die dagen en veel water drink, zo voel ik me ook echt beter na een vastendag!
Ik hoop dat ik het volhoud, het grootste probleem is dat er altijd weer andere dingen tussenkomen... Maar ik ben weer gestart en ik houd het dit keer vol!
Veel succes ook voor jullie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 aug 2017 10:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3