Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprint voor vasters (IF of LF)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ma-Ray schreef:
Ik heb weer gegeten. Ben al de hele dag benauwd. Vannacht ook, slecht geslapen, vroeg eruit. Hond uitgelaten en weer terug gegaan. Ik werd wakker van de telefoon, toen die vol met berichtjes te staan. Waaronder mijn werk. Terwijl ik aan het terug mailen was, zat ik onbewust mijn holle melis vol te stouwen... Toeval? Pavlov much?
Nu maar lekker hele dag groenten en fruit eten en morgen weer vol goede moed verder. 2 mislukte pogingen, maar iig IF en gezond eten.

ach we hebben allemaal wel eens een zwak moment als je daarna maar weer doorgaat.
Ik werk zelf op een BSO en daar is genoeg in voorraad om een weeshuis mee te voeden (we hebben tussen de 70 en 90 kinderen op de bso lopen) dusja dan verdwijnt er wel eens een koekje...
Ik moet in de vakantie nog even uitzoeken hoe ik dat ga doen met de vasten periodes op werk. Ik werk dagen van 9 uur aan een stuk door.. het word dan erg lastig om pas heel laat te "ontbijten". Heb dan wel echt mijn energie nodig want die bso dagen zijn lang en slopend. Misschien dat ik die dagen het vasten even laat voor wat het is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Ma-Ray
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto, IF

Reageer met quote
dorea schreef:
Ik doe mee! Al doe ik volgens mij niet echt IF, maar het lijkt er wel wat op denk ik?

Ik vast drie dagen per week (maandag, woensdag en vrijdag in principe). Op vastendagen ontbijt ik met ongeveer 200kcal en neem ik 's avonds een maaltijd van ongeveer 300 kcal. Ik hou dit niet heel precies bij (dwz ik weeg niet af en het zou zomaar eens 400 kcal kunnen zijn een keer). Verder water, thee en koffie op zo'n dag. Light-dranken vermijd ik dan ook.
De andere dagen eet ik normaal. Normaal wil zeggen dat ik probeer gezond te eten, maar extraatjes niet perse afsla. Taart bij een verjaardag doe ik gewoon aan mee en ook hapjes bij verjaardagen etc. Maar probeer daarbij natuurlijk wel maat te houden (want dat beschouw ik als normaal...). Af en toe wat chips in het weekend hoort er ook bij, maar dan wel netjes een bakje en niet gelijk een hele zak.
Zodra mijn BMI onder de 30 is wil ik overstappen op 2 vastendagen in de week.

Heye Dorea Lach
IF betekent dat je je eetraam zo klein mogelijk maakt per dag in principe. IF doe je al vanaf 14uur niet eten. Vanaf 16uur treedt autophacy in werking, dit betekent dat je lichaam je cellen gaat genezen en regenereren. Je hebt dus van 14/10 tot 23/1 IF. Als je om 10uur ontbijt en om 18uur avondmaaltijd neemt, zit je al op 16/8.

Maar ik ben niet zo moeilijk hoor. Gewoon ter info. Ben al blij dat mensen met me mee sprinten. Ik doe nu vanaf vorig jaar september IF, vetvasten, watervasten en vorige week zelfs droogvasten. Ik heb wel gemerkt dat er ongeveer net zoveel vormen van vasten zijn als mensen die vasten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 9:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Loisjaahh schreef:
ach we hebben allemaal wel eens een zwak moment als je daarna maar weer doorgaat.
Ik werk zelf op een BSO en daar is genoeg in voorraad om een weeshuis mee te voeden (we hebben tussen de 70 en 90 kinderen op de bso lopen) dusja dan verdwijnt er wel eens een koekje...
Ik moet in de vakantie nog even uitzoeken hoe ik dat ga doen met de vasten periodes op werk. Ik werk dagen van 9 uur aan een stuk door.. het word dan erg lastig om pas heel laat te "ontbijten". Heb dan wel echt mijn energie nodig want die bso dagen zijn lang en slopend. Misschien dat ik die dagen het vasten even laat voor wat het is.

Ik heb dat op mijn werk ook. Zit nu in de ziektewet, dus wil het er nu van nemen, maar als ik werk, vast ik alleen 4 dagen in het weekend (ik werk maar 3 dagen). Op woensdag en donderdag werk ik 9,5uur. Dan zit ik ook met mijn eettijd te schipperen. Vaak als ik wil eten, krijg ik net klanten Rollende ogen Op donderdag hebben we meestal klas van 17 tot 20. Voor 17 vind ik te vroeg, na 20 te laat. Dus uiteindelijk verdwijnt er dan ondertussen wel eens een frikandel Stom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ma-Ray schreef:
Loisjaahh schreef:

Ik heb dat op mijn werk ook. Zit nu in de ziektewet, dus wil het er nu van nemen, maar als ik werk, vast ik alleen 4 dagen in het weekend (ik werk maar 3 dagen). Op woensdag en donderdag werk ik 9,5uur. Dan zit ik ook met mijn eettijd te schipperen. Vaak als ik wil eten, krijg ik net klanten Rollende ogen Op donderdag hebben we meestal klas van 17 tot 20. Voor 17 vind ik te vroeg, na 20 te laat. Dus uiteindelijk verdwijnt er dan ondertussen wel eens een frikandel Stom

Jaa groot gelijk dan, ik ben al eens eerder 20 kg afgevallen en merk dat ik echt de "tijd" moet hebben om mij op afvallen te focussen.
Die dagen zijn echt insane lang, ik heb ook geen pauze, heb in de voorjaarsvakantie 4 dagen gewerkt, einde van de 4e dag was ik ziek en heb ik 16 uur geslapen. Doe ik dus nooit meer 4 volle dagen werken haha.
kan je tijdens klas gewoon wat eten dan?

Ik had net met sporten weer eens goede benen, hield het een kwartier vol met hardlopen, 3 minuten rust en toen weer ruim 3 minuten gerend, was heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 21:13    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Loisjaahh schreef:

Jaa groot gelijk dan, ik ben al eens eerder 20 kg afgevallen en merk dat ik echt de "tijd" moet hebben om mij op afvallen te focussen.
Die dagen zijn echt insane lang, ik heb ook geen pauze, heb in de voorjaarsvakantie 4 dagen gewerkt, einde van de 4e dag was ik ziek en heb ik 16 uur geslapen. Doe ik dus nooit meer 4 volle dagen werken haha.
kan je tijdens klas gewoon wat eten dan?

Ik had net met sporten weer eens goede benen, hield het een kwartier vol met hardlopen, 3 minuten rust en toen weer ruim 3 minuten gerend, was heerlijk!

Nee ik werk in een woonkamer café op een mariniers kazerne.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Earwen
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Dag Ma-ray
Het is beter mineraalwater te drinken want gedestilleerd water onttrekt de mineralen die al aanwezig waren in je lichaam.
Ook belangrijk heel veel groenten te eten (bvb. smoothies) vooraleer je een vastenkuur begint, anders honger je jezelf uit en wil je lichaam vooral geen vet kwijt. Ik heb net drie dagen gevast (enkel water). 3,2 kg kwijt en de dag erop weer 0,5 kg tot mijn grote verrassing. Omdat ik nu in ketose ben (ik eet niets van suiker momenteel).
Ik ga niet meteen terug vasten dus zal ik me niet inschrijven in dit sprintje maar ik wens jullie veel geluk!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 11:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Earwen schreef:
Dag Ma-ray
Het is beter mineraalwater te drinken want gedestilleerd water onttrekt de mineralen die al aanwezig waren in je lichaam.
Ook belangrijk heel veel groenten te eten (bvb. smoothies) vooraleer je een vastenkuur begint, anders honger je jezelf uit en wil je lichaam vooral geen vet kwijt. Ik heb net drie dagen gevast (enkel water). 3,2 kg kwijt en de dag erop weer 0,5 kg tot mijn grote verrassing. Omdat ik nu in ketose ben (ik eet niets van suiker momenteel).
Ik ga niet meteen terug vasten dus zal ik me niet inschrijven in dit sprintje maar ik wens jullie veel geluk!

Ik heb wel gemerkt dat zelfs met iets simpels als 'niet eten' er zoveel meningen zijn als vasters. (die niet-vasters buiten beschouwing gelaten Lachen) Ik ben daarom ook erg voorzichtig om mijn meningen en ervaringen als feiten te presenteren. Maar vanuit deze ervaringen ben ik toch meer geneigd om de wetenschap achter gedestilleerd water te geloven. Mijn fijnste en soepelste vast was sinds ik dat ben gaan gebruiken. Tenminste na de mega detox
Rollende ogen

Dank voor je gelukwensen. Als je later alsnog wilt aansluiten ben je van harte welkom Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017 15:12    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heye hallo! Hoe gaat het allemaal? Mallepietje

Ik zit op mijn 5de dag vasten. Heb gisteren wel kokoswater op. Voelde me heel duizelig, vooral met opstaan en vond dat de meest natuurlijke en gezonde manier om electrolytes binnen te krijgen. Weet niet of dat de reden is, misschien doe ik wel te veel.

Fiets challenge is ook weer begonnen dit jaar (2000km in 2 maanden). Dacht eerst jaartje over te slaan. Maar elke km gefietst is toch meer dan op de bank blijven zitten. Maar ik fiets gewoon rustig en heb dit jaar een elektrische fiets. Dus het voelt niet als veel inspanning.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Veva
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Lieve mensen,
Ik pas misschien niet echt in dit sprintje door mijn enorme overgewicht. Maar ik heb jarenlang het vastendieet gedaan (2x per week vasten) (Dr. Mosley) en ben daardoor toen veel afgevallen.
Sinds ik het heb laten varen ben ik ENORM aangekomen, dus het is voor mij een must.
Ik probeer het nu dus weer op te pakken.
Daar ik weinig tot niet kan bewegen is dit mijn enige manier om erger te voorkomen....
Ik probeer ook zoveel mogelijk Paleo te eten, maar iets in mijn systeem blijft maar opslaan....
Dus ik hoop hier steun te vinden om het vol te houden!
Mijn weegdag is zaterdag.
Veel succes allemaal!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 11:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Veva schreef:
Lieve mensen,
Ik pas misschien niet echt in dit sprintje door mijn enorme overgewicht. Maar ik heb jarenlang het vastendieet gedaan (2x per week vasten) (Dr. Mosley) en ben daardoor toen veel afgevallen.
Sinds ik het heb laten varen ben ik ENORM aangekomen, dus het is voor mij een must.
Ik probeer het nu dus weer op te pakken.
Daar ik weinig tot niet kan bewegen is dit mijn enige manier om erger te voorkomen....
Ik probeer ook zoveel mogelijk Paleo te eten, maar iets in mijn systeem blijft maar opslaan....
Dus ik hoop hier steun te vinden om het vol te houden!
Mijn weegdag is zaterdag.
Veel succes allemaal!!!

ja hoor, kom er gezellig bij 😊 Als het voor jou werkt, fijn. Ik probeer tussen het vasten zoveel mogelijk keto te eten, maar dat ging gisteren dus even helemaal mis. Maar goed dat ik mijn gewicht gisteren al had doorgegeven Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 9:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3