Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprint de zomer tegemoet!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deze sprint is een vervolg op de 'Sprint de lente in'.
Nog een maand en het is weer zomervakantie - opnieuw een goed moment om een nieuw sprintje te starten lijkt me.
Iedereen welkom!

De bedoeling is van elkaar te motiveren bij het afvallen.
Zelf doe ik dit door te kiezen voor gezonde voeding en door meer te bewegen. Beide gaan hier echter nog niet vanzelf. Aanmoediging, tips,...zijn steeds welkom!

Laat die zomer maar komen!
Cool

- gezond ontbijt: 🌞
- 1 liter water/thee drinken: 🌞

Doel: 40 🌞

///////////////////////////////////////////////////////////
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 9:04    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
ik doe weer mee.
heb mijn doel iets voorzichtiger gezet dan ik eigenlijk zou willen, want vakantieperiode zit erbij en ik hoop dan in ieder geval gelijk te blijven, maar afvallen verwacht ik die weken niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 9:43    
Vrouw Weeggegevens   C125
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: 1000 calorieen

Reageer met quote
Graag zou ik meedoen.
Na een goede afvalperiode een aantal jaren geleden (ook via de weegclub) ben ik toch weer te zwaar geworden na verloop van tijd.
Nu met het warme weer merk ik dat weer dubbelop!
Zou juist heel graag weer wat lichter worden.
Ik weet goed hoe ik dat voor elkaar gekregen heb destijds: meer bewegen, gezonder en minder eten.
En vooral: heel lang mee doorgaan en na een dip gewoon weer verder gaan met dit recept!
Hier zie ik hoe anderen hetzelfde willen, samen ervoor gaan en elkaar ondersteunen is heel belangrijk (ook dat weet ik uit ervaring), daarom wil ik graag samen met jullie aan deze uitdaging werken.

Groetjes, Corine

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ben nu 1 jaar stabiel, dat betekent dat ik nog net zo eet als toen ik begon met afvallen.
Doordat mijn lijf kleiner is geworden heeft het dus ook minder kilocalorieën nodig.
Ga proberen door iets meer te bewegen, stappenteller, en zo n 100 kc mjnder te eten op de dag toch rustig aan naar de 58 te gaan.
Mijn bovengrens blijft 60, makkelijk rond getal.
Ik eet alles, schijf van vijf, maar in kleine porties en gebruik de denk en gedragstechnieken van Judith Beck.
Dat is te doen voor de rest van mijn leven.

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 8:47    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Karretje90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Graag doe ik met jullie mee. Ik ben sinds 1 augustus bijna 33 kilo afgevallen en wil er totaal nog zo'n 9 afvallen (BMI 22,5). Ik heb een intensief sporttraject (personal training) gevolgd met voedingsadvies. Ik sport nog 1 maand met een personal trainer, daarnaast 3x per week groepstraining en ik probeer 1-3x in de week baantjes te zwemmen. Ik vind het heerlijk om veel te bewegen en merk met de feestdagen dat ik het sporten dan ook mis.
Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 21:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, mijn startgewicht staat😊mijn bovengrens is 60 maar wil hier wat onder gaan zitten.
Het is nu steeds zo op het randje😂
Dat is dus ook gelijk mijn valkuil, ben tevreden, goed bmi, het is net te doen, eet ong.1300 kilocalorieën op een dag maar wil iets meer ruimte.
Maarruh ga er gewoon weer voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 7:44    
Vrouw Weeggegevens   Karretje90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Met dit gekke weer toch maar baantjes gaan zwemmen. Er waren amper andere zwemmers, dus ik heb er gelijk maar 30 baantjes van gemaakt in plaats van 20 baantjes. Af en toe wat bladeren en zand tegen mijn gezicht aan, en af en toe de wind die zorgde dat ik amper vooruit kwam, maar mijn beweging voor vandaag is weer een feit:-)
Jullie nog actief geweest vandaag of van het weekend?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 19:42    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kon ik het maar, lijkt me heerlijk om te zwemmen.
Ga alleen naar het zwembad om te zonnen en te poedelen maar daar was het te slecht weer voor😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 19:45    
Vrouw Weeggegevens   an1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi, doe ook weer mee.
Wil graag rond dit gewicht blijven, omdat ik me hier prettig in voel. Als ik er niet op let dan ga ik toch gauw te makkelijk eten en gaat mijn gewicht ri 65 s 67, niet te zwaar, maar toch... Dit is fijner.

Ik eet gezond, veel al suikervrij, omdat ik merk dat ik dan veel minder behoefte heb aan snaaien, eigenlijk alleen maar 1 of 2 dagen per maand, als ik bijna ongesteld ben.
Beweeg genoeg en eet veel groente en fruit.

Doeg An

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 10:28    
Vrouw Weeggegevens   C125

Dieet: 1000 calorieen

Reageer met quote
De knop lijkt "om" te zijn!
Omdat ik al had ingeschreven op deze sprint, voordat deze van start ging. Maar ik echt geprobeerd heb (voor de zoveelste keer...) goed en gezond te eten (om te beginnen). ben ik anderhalve kilo afgevallen, voordat de eerste week van deze sprint begint!
Hoe vaak ik me niet voorgenomen heb om beter (gezonder) te eten en hoe vaak het me weer niet gelukt is, weet ik echt niet meer.
Maar ik weet wel dat mijn lichaam nu goed lijkt te reageren en ik eindelijk kan starten met een beter voedingspatroon.
Groetjes, Corine
P.s. qua bewegen stel ik nog niet teveel eisen aan mezelf, wel de gewone dagelijkse beweging, maar ik wil een andere levenswijze liever stapje voor stapje doorvoeren, om mijn gevoel van falen niet teveel uit te dagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 13:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2