Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sprint de zomer tegemoet!


Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 24-4-2014
Berichten: 2314
Dieet: Weight Watchers


  Reageer met quote
Ik doe ook graag mee!
Ben een tijdje afwezig geweest maar wel heel langzaam doorgegaan met afvallen.
Vandaag eindelijk weer onder de 100! Yes!
Nu op naar 92 kg Lach

_________________

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 18:07    
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-11-2015
Berichten: 186
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
De laatste dag van onze eerste week... en wat doe ik, blunder van formaat - mijn weeggegevens verkeerd insturen. En niet zomaar een klein missertje hoor, Nee meteen een misser van 20kg.

Ik sta dus momenteel op 72,8 kg en niet op 52,8kg. Even horen bij één van de beheerders of ik dit nog recht kan zetten - anders gaat dit heel ons sprintje vertekenen Schaam Schaam

_________________
Juni challenge:
Doelen:
- werken aan eindwerk: 🌞
- gezond ontbijt: 🌞
- 1 liter water/thee drinken: 🌞

Doel: 40 🌞

///////////////////////////////////////////////////////////
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 7:06    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 2-1-2015
Berichten: 1336
Dieet: Gezonder leven minder snoepen


  Reageer met quote
Whahaha, wel knap, 20 kilo zo ineen keer eraf😂😂😂

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 7:14    
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-11-2015
Berichten: 186
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Ellen heeft mijn misser even rechtgezet - mijn weeggegevens heb ik ondertussen opnieuw en dit maal correct ingevoerd 😉.

Omdat het nog steeds moeilijk blijft me aan een gezondere levenswijze te houden, ga ik proberen of het helpt om me te laten inspireren door de SANA methode van Sandra Bekkari. Volgende maand wil ik hier voluit voor gaan. De resterende juni-dagen wil ik gebruiken om me in te lezen in haar methode en alvast met 2 van de 7 principes van start te gaan. Dagelijks voldoende water drinken en de dag starten met een gezond ontbijt. Als ik daarnaast probeer ook de overige maaltijden zo gezond mogelijk te houden, lijkt het me dat ik toch al op de goede weg zit...

En hoe gaat het bij jullie? 'Summerproof'? Of net als ik het gevoel dat er nog een hele weg te gaan is?

Succes!

_________________
Juni challenge:
Doelen:
- werken aan eindwerk: 🌞
- gezond ontbijt: 🌞
- 1 liter water/thee drinken: 🌞

Doel: 40 🌞

///////////////////////////////////////////////////////////
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 21:28    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 2-1-2015
Berichten: 1336
Dieet: Gezonder leven minder snoepen


  Reageer met quote
@Karen
Je schrijft dat je het nog steeds moeilijk vind om je aan een gezonde leefwijze te houden.
Wat helpt is om duidelijk op te schrijven waarom je af wilt vallen, dus stel je doel. Niet ik wil er 6 af maar waarom je dit wilt, wat het je oplevert.
Zorgvdat je deze motivatie dagelijks leest en maak een plan hoe.
Gezond leven is te vaag maar schrijf op, bv ga maandag boodschappen doen voor mijn geplande maaltijden, weeg hoeveelheden af en neem geen snoep mee.
Dat geldtvook voor meer bewegen, schrijf op wanneer je lopend naar het werk gaat, s avonds nog een blokje omgaat, de fiets pak enz.

Een gezonde leefstijl gaat niet vanzelf, is njet makkelijk maar alles is te leren😂😂.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 7:04    
Vrouw Weeggegevens   Livingstone
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-12-2014
Berichten: 867
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Klopt Elisabeth, zo doe ik het ook. Hoe meer ik dingen plan en opschrijf, hoe beter ik het uitvoer. Ik maak elke ochtend een lijstje van wat ik die dag wil gaan eten en wanneer ik ga bewegen. Dan hoef ik er de rest van de dag niet meer over na te denken, maar gewoon mijn plan uitvoeren. Heb ik tussendoor lekkere trek, dan is dat jammer, ik moet gewoon wachten tot het volgende geplande eetmoment. Zodra ik het laat verslappen, en maar wat doe, dan eet ik meer en beweeg ik minder, en kom ik aan.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 2-1-2015
Berichten: 1336
Dieet: Gezonder leven minder snoepen


  Reageer met quote
@livingstone

Ik heb weer een nieuw sprintje gestart om deze denk en gedragstechniek te blijven oefenen.
Wellicht iets voor jou? Judith Beck heeft deze cognitieve gedragsrherapie ontwikkelt voor afvallers en zorgt ervoor dat het echt makkelijker wordt.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Karretje90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 17-11-2013
Berichten: 67
Dieet: Gezond eten
Woonplaats: Breda


  Reageer met quote
Goedemiddag allen,
Vanwege het moeten opvoeren van mijn kcal ben ik aangekomen de afgelopen weken. Ik heb mezelf thuis niet meer gewogen omdat ik er doodongelukkig van wordt als de weegschaal meer aangeeft. Ik weet dat ik meer moet eten misschien, maar vind het heel lastig.
Momenteel ook vanwege krachttraining aan het proberen mijn eiwitten op te voeren, maar ook dat gaat me niet makkelijk af. Ik ben geen kwark of yoghurt eter en ben al blij dat ik rond de 100 gram met het ontbijt op kon. Ik ben dit nu aan het opvoeren, maar zou eigenlijk meerdere keren per dag kwark moeten eten om de eiwitten goed op te kunnen voeren. Gisteren dan ook als tussendoortje en als lunch twee boterhammen op met 6 plakken kipfilet. Dat vind ik eigenlijk onzin, om zo belachelijk dik mijn brood te beleggen, maar het schijnt goed voor mijn spieren te zijn:P
Ik redde steeds maar 900-1100 kcal per dag en moet dit nu opvoeren tot tussen de 1500 en 1657 kcal (uitgerekend vanuit het metabolisme principe).
Vooral aan het stoeien dus om eerst op een beter kcal inname te komen om van daaruit meer energie te kunnen verbruiken tijdens het sporten wat dan tot een gezonder resultaat leidt. In plaats van afvallen omdat je onvoldoende stoffen binnenkrijgt.

Succes allemaal en als iemand tips heeft voor mijn nieuwe voedingsschema hoor ik het graag!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 12:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2