Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

sonja bakker sprintje??

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ants
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoe langzamer je afvalt, hoe minder snel het er weer aan zit toch?! Uitlachen

Ik val ook erg langzaam af, maar mijn voorheen strakke joggin broek zit nu als een lekkere wijde jogginbroek ohhh

Paar jaar geleden met sonja was ik met 6 weken 10 kilo kwijt... nu doe ik er dubbel zo lang over.. maarja we blijven volhouden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 19:58    
Vrouw Weeggegevens   myrthe77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
Hoi

vanochtend gewogen, niets eraf maar ook niets erbij. Toch ben ik niet teleurgesteld. Ik heb namelijk gisteren toch een mooi jurkje gekocht, een maat kleiner dan normaal. en ik hoef niet de hele tijd mijn buik in te houden. Helemaal blij, vandaag heb ik hem de hele dag aangehad en heb me zo gelukkig gevoeld,zo erg dat ze me hier thuis voor gek hebben verklaard, ze hebben er hard om gelachen. Het maakt me niets uit nu ben ik even zo blij als een klein kind.........
Deze week een dag werken en de rest van de dagen lekker vrij, de kids en mijn man zijn ook lekker vrij. Dus even lekker leuke, gezellige dingen doen. Hoop een beetje op mooi weer, maar anders weet ik mij binnen ook wel te vermaken.
Heb er gewoon weer zin in. Ga ook mijn klerenkast even opruimen en alles weer eens passen. Hoop dat er veel weg kan wat te groot is............

Groetjes
hoop weer dat jullie weer allemaal groene hokjes hebben maar dat gaat jullie vast wel lukken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 21:10    
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
heeey allemaal!!!

hoe gaat het hier??

hmmm mijn vorige week ging niet helemaal lekker helaas.. veel snaai zin.. heb me hier vrijdagavond lekker aan toe gegeven.. veel gesnoept!! hmmm was zoooo lekker!! en zondag gistere dus.. hadden we een kinderverjaardag en dus ook weer nergens naar gekeken.. maar vandaag weer met frisse moed begonnen!!

nu 9 weken bezig (dit word week 10) en dus in 9 weken 11.3 kg afgevallen, vind dit toch wel heeel netjes!! vond ook wel vanmezelf dat ik eens lekker vet moest zondige! dus vanaf vandaag weer streng! vanmorgen al even op de sportschool geweest 360 kcal verbrand en wat oefeningen gedaan, vanavond grote boodschappen doen voor de rest van de week en het recept van sonja maken! "pittige groenten met couscous!"klinkt toch goed?

myrthe hoe gaat het met je zoontje en de oorpijn?? oorpijn is zo'n gemene pijn!! hopelijk gaat het al wat beter!! toppie van dat nieuwe jurkje!! dus je was helemaal in je sas!! geweldig toch!!!

@mas, hoe gaat het met je?? voel je je al wat beter??

@ ants je hebt gelijk! en wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af ohhh toch?? we zijn goed bezig!! hihi

succes allemaal komende week!!!! knallen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 12:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi

@wen
wat ga jij goed zeg, complimenten
met mijn zoontje gaat het weer beter hoor tot gister
we zijn gisteren naar het strand geweest en sindsdien klaagt hij weer over oorpijn, maar moest vrijdag toch weer voor controle terug naar huisarts dus hoop dat het tot die tijd niet slechter gaat.
Bij ons hebben de kinderen vakantie dus lekker leuke dingen doen en niet zo veel aan eten denken. Als ik maar bezig ben heb ik ook niet zoveel moeite om weinig te eten. Moet me er dan echt toe zetten en denken van oja de kinderen moeten ook nog eten laat ik maar mee doen. Dus een weekje vakantie is voor mij wel goed voor het gewicht.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 10:23    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   mascha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@wen, wat ga jij goed, ik ben zo jaloers op jou, hier gaat het super slecht.
Ik ben de hele week al ziek, eet amper wat en nu blijkt dat ik ben aangekomen!! Geschokt Terwijl ik dit type zit ik met een wit wijntje en een bakje borrelnootjes Schaam Schaam
Ik heb zo'n hekel aan mezelf, vind mezelf zo'n slappe trut en een dik wijf...dan ga ik juist eten, zoals nu, ik wéét het, en toch doe ik het...

Het lukt met gewoon niet meer, vorig jaar is het gelukt, en vanaf het moment dat er 10 kilo af was is het nooit meer goed gegaan. Ik ben wel op dat gewicht gebleven, maar nu zit ik daar weer boven, en de 80 loert naar mij Huil huil Zie ik een foto van mezelf op een paard Huil huil dikke rolmops.

Waarom lukt het mij niet meer? Ik kan het gewoon niet opbrengen me aan het dieet te houden, ik weet niet waarom, ik top er nu al ruim een jaar mee, ik denk iedere keer dat het wel goed gaat komen, maar dat gebeurd dus maar niet.

Wat moet ik nou doen? ik durf het hier niet te verlaten, ben bang dat ik dan helemáál terugval, maar dit slaat ook nergens op. Ondanks het spintje, voel ik me toch erg alleen in het dieet, en ik zit iedere avond ook alleen omdat mijn man 's avonds en 'nachts werkt, en dan snaai ik. En als hij niet werkt, dan is een wijntje met een kaasje ook wel zo gezellig...

Sporten lukt niet, ik zit lichamelijk erg slecht op het moment. Ik kan al tijden niet bewegen omdat ik helse pijn in mijn heup heb, op foto's niets te zien, nu een half jaar bij fysio en mijn pijn is alleen maar groter geworden want mijn rug doet nu ook pijn. Er is een infectie gevonden in mijn bloed, nu moet ik eerst een kuur afmaken, dan terug om te prikken op reuma ed en daarna doorverwezen naar de internist. In ieder geval kan ik amper bewegen, paardrijden lukt wel, als ik er eenmaal op zit, maar we hebben nog geen eigen paard dus doe ik dat niet zo veel.

Lang verhaal, ik kan wel janken, voel me zo rot.

mas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 18:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi

@mas
Ik zit je verhaal te lezen en het is net of ik het verhaal over mezelf zit te lezen. Zo voelde ik mij een jaar geleden ook. Maar op eens ging bij mij de knop om en toen lukte het wel met kleine stapjes dat wel maar het gaat de goede kant op.
Toch weet ik uit ervaring hoe je je nu voelt en alles bij elkaar eet, ik zou zeggen gewoon even lekker laten gaan tot je je zo goed voelt dat je er wel tegen kunt.
Je moet de moed niet opgaan geven, zou wel jammer zijn.
Ook JIJ kan het........

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 20:02    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
nou daar gaan we weer Rollende ogen het is weer rood Geschokt
bah weer genoeg gesport en niks extra gegeten en toch weer rood
maar ja ik merk het wel in mijn kleren dat er echt wel wat af is ook mijn gezicht is smaller geworden Uitlachen
dus ik hou het gewicht maar even op het sporten Cool
voor de rest gaat het nog steeds lekker
groetjes en een goed weekend Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2011 18:28    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Heel herkenbaar allenmaal.. mijn motivatie is ook een beetje weg.
Ik kies toch vaker voor brood ipv yoghurt enzo.. af en toe een drankje 's avonds en afgelopen 3 dagen alleen maar ongezond avond eten..
Ik vrees ook een rood vakje deze keer.
Maar misschien kan ik daar weer de motivatie uithalen Lach

Ik moet en zal tegen de 60 komen!!! Boos

Straks weer lekker sporten..

Succes allenmaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 17:18    

Reageer met quote
Haha, toch groen... alleen jammer dat het waarschijnlijk alleen maar vocht is.. maarja Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011 11:46    
Vrouw Weeggegevens   mascha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat niet goed hier hoor. Ik heb besloten om eens een week modifast protiplus te gaan doen. Dat is dus niet alleen op poeders en shakes leven maar met lichte maaltijden en in het weekend 'vrij' eten. Ik ga dit doen omdat ik een boost moet hebben, ben nu al ruim een jaar aan het sukkelen, een jaar lukt het me niet om af te vallen, ondanks mijn pogingen. Ik wil wel graag in het sprintje blijven, want ik ga ook zeker weer Sonja oppakken en wil met jullie mee blijven wegen. Als iemand daar problemen mee heeft hoor ik het graag.

Nou, ik ben chagrijnig dus ik ga weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2011 11:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Pagina 15 van 16