Onderwerp menu

Forum: Dieet Informatie
Subforum: Vragen, opmerkingen over dieëten
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Soja in Atkins dieet

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Monnikjuh
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hallo ,

Ik ben is gaan kijken en veel mensen die Atkins dieet doen .
Nou is mijn vraag welke soja producten mag je ? in fase 1 .

Ik heb soja marine voor op brood . Nou wil ik ook de melk gaan halen en eventueel meer producten . Alleen wat mag in welke fase van Atkins ?
Voornamelijk producten die ik voorplan ben te gebruiken zijn sojamelk , sojadrank met een smaakje , tempé , sojagehakt , miso , tofoe , sojasaus en sojabonen .

Het schijnt ook dat sojaproducten veel beter zijn dan de gewone zuivel ... wat is hier van waar . Ik heb een kookboek genaamd koken met Soja geleend bij de bibliotheek . Hier staat ook in dat heel goed voor je is . Allen zitten er in sojaproducten niet veel Nettokoolhydraten of valt dat mee ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 18:03    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  ShadowCat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi,

ik weet weinig van het Atkins dieet, maar wilde wel even opmerken dat een overvloed aan soja producten voor mannen en kinderen een slecht resultaat kan hebben. In soja producten zit namelijk veel plantaardige oestrogenen. Voor vrouwen is dit geen probleem maar als mannen een te hoog gehalte oestrogeen in hun lijf hebben, neutraliseert dat de testosteron die ze van nature hebben in dit kan de kans op bijvoorbeeld prostaatkanker verhogen. Plantaardige oestrogenen zijn wel veel zwakker dan de lichaamseigen oestrogeen, maar ik heb het dan wel over grote hoeveelheden soja producten. Een beetje kan geen kwaad. Ook voor kinderen kan het nadelige gevolgen hebben.

zie ook hier voor informatie over soja:

http://www.food-info.net/nl/national/ww-soja.htm

en

http://www.jankraak-taichitao.nl/content/website.php?hoofdpagina_id=1066

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 18:16    
Vrouw Weeggegevens  Meissie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr-Cohen

Reageer met quote
Ik dronk vaak alpro sojamelk (rode pak) en dan met wat smaakstof van de toko of wat suikervrije limonade.

En suikervrije sojasaus van Yellowbrand (0.28kh per 100ml te koop bij de AH in wit klein jerrykannetje)

Voor de rest weet ik niet welke produkten je mag. Heb het dieet maar 2 maanden ofzo gedaan...

*boekje* *nieuwste foto *
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 18:18    
Vrouw Weeggegevens  Greetje
Moderator
Moderator

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Kijk hier maar even , het rode pak is goed voor fase 1, minste kh.

http://www.alprosoya.nl/producten-nl/drinks-nl/flavour/plain/zonder_suiker_zonder_zout_1_liter.html?no_cache=1

Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 feb 2010 10:42    
Vrouw Weeggegevens  Monnikjuh

Reageer met quote
Bedankt voor alle tips , ben nu op alle website's aan het kijken Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 feb 2010 13:11    
Vrouw Weeggegevens  Meintje
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Wat goed dat hier een topic over is, ik vroeg me nl hetzelfde af over de sojamelk. Straks meteen maar naar de AH voor een pak rode alpro!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 8:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1