Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Tips,vragen, over afslanken, sport en voeding
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

soepdieet

Auteur Bericht
Vrouw   Moems
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heeft iemand ervaring met het soepdieet? Het lijkt me een gezonde manier om een sprintje te maken. Ooit (20 jaar geleden) ben ik 7 kilo in korte tijd afgevallen met een sapvastenkuur. Dat was ook grote schoonmaak en afvallen in één klap. Het soepdieet lijkt me makkelijker om vol te houden omdat je dan tenminste iets te eten hebt. Graag hoor ik jullie ervaringen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 17:08    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Dipinipi
Moderator
Moderator

Dieet: COHEN (Ervaringsdeskundige Weight- Watchers)

Reageer met quote
nooit gedaan maar het is zeker een goed dieet om te starten,je verliest heel veel vocht

*babbel*WW*cohen*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 22:20    
Vrouw Weeggegevens  Meeri
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: even terug naar basic low carb

Reageer met quote
http://www.weegclub.nl/forum/soepdieet-voor-de-grote-schoonmaak-t9259.html

Hier heeft Greet toevallig over het soep dieet geschreven. Misschien heb je er iets aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 23:11    
Vrouw   Moems
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Meeri schreef:
http://www.weegclub.nl/forum/soepdieet-voor-de-grote-schoonmaak-t9259.html

Hier heeft Greet toevallig over het soep dieet geschreven. Misschien heb je er iets aan.

Erg blij Daar heb ik het idee vandaan. Ik heb bedacht dat ik altijd een paar dagen kan 'soepen' om te kijken hoe het gaat. Wij zijn echte soepeters. En omdat we het samen doen kiezen we dan een paar dagen dat we ook samen thuis zijn. Gecombineerd met met atieve dingen doen, vangen we twee vliegen in één klap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 aug 2008 8:41    
Vrouw   Moems
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ja ja, we (mijn man en ik) hebben twee dagen 'gesoept'! Véél, heel veel soep gegeten, aangevuld met fruit en groentes, helemaal volgens dag 1 en 2 van de spelregels. Het was erg lekker en we voel(d)en ons heel fit. De weegschaal liet vanmorgen bij beiden een licht gewichtsverlies zien. Vandaag hebben we de draad weer opgepakt van 3 maaltijden met 3 tussendoortjes. Dat is beter in te passen in de dagelijkse verplichtingen. We zijn dik tevreden en zijn vast van plan om over een paar weken weer een paar dagen te 'soepen'. De tweede dag hadden we een majestueuze pan vol soep. Twee van onze kinderen waren namelijk thuis en aten mee. Ze zijn ook dol op soep en aten er als extraatje een broodje bij. Vol verbazing zag onze zoon (student) de hoeveelheid groente die in de soep. 'Hier heb ik voor twee weken vitaminen op mijn bord liggen', riep hij uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 aug 2008 21:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1