Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sneeuwvlokjes happen met de kilometervreters

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote

Okey het is nog lang geen kerst maar voor we het weten is 2017 voorbij. Met de kilometervreters gaan we de laatste sprint van dit jaar in..

We lopen samen en noteren de kilometers die we afleggen. Want in je eentje blijf je soms op de bank plakken, maar samen kom je verder

In ons sprintje stimuleren we elkaar met tips en aanmoedigingen. Inspireren we elkaar met wandelavonturen en het leukst van deze sprint is dat de kilometers tellen.. niet de kilo's. Aankomen is niet erg.. Zolang je het er ook maar weer afloopt Lachen

Elke week maak ik de balans op en toon ik de grafiekjes van onze persoonlijke en gezamelijke loopjes.

Mijn doel in dit nieuwe sprintje is lekker door te trainen om te gaan hardlopen.. Ik ga voor 20 minuten achter elkaar rennen en kan nu met gemak 5 setjes van 2 minuten halen..
En jij? Wat wil jij? Iedereen is welkom om met ons mee te lopen.

Het is wel handig om je km's in rood te vermelden zodat ik ze makkelijk terug kan vinden bij het noteren..

Heel veel succes en van harte welkom bij de

Laatst aangepast door Mamdarijn op do 05 okt 2017 7:31, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zo, jij hebt de sokken erin... voor we het weten is 2018 voorbij schrijf je. Ik ben eigenlijk juist wel benieuwd wat 2018 allemaal gaat brengen.... Erg blij

Maar natuurlijk doe ik weer graag mee met het tellen van de kilometers!
Mijn doel... Daar ga ik nog even over nadenken. In deze herfstige en winterse maanden ga ik minder lange tochten maken vrees ik. Gemiddeld 25 km in de week moet lukken vind ik.

Ik wens iedereen hier veel succes en vooral veel plezier met wandelen en rennen!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 21:26    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Oh haha! Ik heb het snel verbeterd Geke! Beroepsdeformatie heet het.. ik ben al vanaf maart bezig met 2018 omdat ik werk in een bedrijf dat kalenders en agenda's maakt. Wij starten nu al op met 2019 Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 7:34    
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
ik doe ook weer mee,mijn gewicht weer aangepast ,ben nu zwaarder dat ooit helaas ,in de week van 17 oktober begin ik aan een revalidatie traject van 24 weken ,waarbij ook het mentale,eten en beweging mee genomen wordt ,dus hoop aan het eind van het jaar in ieder geval 8 kilo kwijt te zijn .

bewegen gaat lastig op dit moment ,ik werk nu 5 en half uur in de week ,loop dan redelijk wat en ik laat 3x per dag de honden uit en dat is het .

iedereen weer fijne wandel/loop kilometers toegewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 7:46    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een leuke titel weer, Mamdarijn. Ik doe ook weer mee en ook weer beter als afgelopen sprint. Volgende week gaan wij paar dagen naar Millingen aan de Rijn nou ja daar is ons hotel. We gaan vooral dingen in Duitsland doen. We gaan naar de dierentuin in Kleef, dagje wildpark anholter Schweiz. En nog meer, hebben er zin in. Dat wildpark is sowieso een wandeling van 6,5km zag ik. Worden voor mij volgende week denk ik alleen wandel km's. Wil deze week nog hardlopen, maar mijn ene voet is nog niet top. Dus begin daar na komende week mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer gezellig mee!

Tijdens het vorige sprintje was mijn doel 35 km per week te lopen. Ik ben hier ruimschoots doorheen gegaan. Toch ga ik niet veel hoger zitten omdat ik, net als Geke, denk dat het allemaal wat minder zal worden aankomende tijd. Dus ik ga mijn doel op 40 km per week zetten.

Veel succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee.
Het motiveert wel.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 12:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Oh haha! Ik heb het snel verbeterd Geke! Beroepsdeformatie heet het.. ik ben al vanaf maart bezig met 2018 omdat ik werk in een bedrijf dat kalenders en agenda's maakt. Wij starten nu al op met 2019 Erg blij

Dat vermoedde ik al, dat jij al in 2019 aan het denken was vanwege je werk. Grappig!
Hoe dan ook, je hebt weer een mooie naam verzonnen. Sneeuwvlokjes happen! Erg blij

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 15:21    
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee.

Hopelijk kunnen we ook echt een keertje sneeuwvlokjes happen, vind dat altijd een bepaalt soort rust uitstralen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 17:46    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
AstridV schreef:
Ik doe ook weer mee.

Hopelijk kunnen we ook echt een keertje sneeuwvlokjes happen, vind dat altijd een bepaalt soort rust uitstralen Lach

Wandelen in een sneeuwbui is inderdaad leuk.

Foto is van lang geleden Lachen

Laatst aangepast door Nijne op vr 06 okt 2017 8:20, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 8:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 1 van 20