Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sleeve gekregen 04-07

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   ThomasVonk
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sleeve

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Na een periode van steeds meer lichamelijke klachten met mijn huisarts gepraat en die heeft me doorverwezen naar de Bia chirurgie in het SFG in Rotterdam, op 4 july was het zo ver en kreeg ik mijn sleeve, eenmaal wakker op de uitslaap kamer had ik echt zoiets damm waar ben ik aan begonnen het deed zo zeer , maar na een spuitje met morfine 10 mg , kan ik niet zeggen dat ik daarna nog veel pijn gehad heb. Het gebied rond de maag is wel gevoelig maar met 4 keer daags 2 paracetamol goed te doen.

Het vloeibaar dieet valt me heel zwaar, de ochtend en middag gaan goed en tussendoortjes ook, maar zo gauw ik bij de warme maaltijd aan kom dan gaat het verkeerd, ik krijg het niet weg, ik begin alk te kokhalzen als ik me eten aan het pureren ben.

potjes baby voeding geprobeerd help ook niet.

Enige wat me heel erg op valt en of dat aan mij ligt kan ook hoor dat de buitenwereld wel heel makkelijk over een maagverkleining denkt en dat de meeste zoiets hebben stel je niet zo aan , eet gewoon dat vloeibaar op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jul 2011 6:31    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Beste Thomas, allereerst knap van je dat je zo'n besluit hebt durven nemen, het is tenslotte niet niks!
En ten tweede: wat weet de buitenwereld er nou van?! Laat kletsen, ze kunnen toch nooit inschatten of invoelen wat jij voelt en ervaart? De beste stuurlui staan aan wal he... Rollende ogen ik wens je oprecht beterschap en hoop van harte dat je snel went aan eten. Gun jezelf tijd eraan te wennen, probeer voor ogen te houden waarom je deze rigoreuze beslissing hebt genomen; denk aan je doel...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 jul 2011 19:54    
Vrouw Weeggegevens   zinnia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GBP- letten op koolhydraten

Reageer met quote
hey , knap van je dat je hebt doorgezet

nu , de buitenwereld begrijpt helemaal niet wat jij nu doormaakt
we zijn gewend van heel anders te eten , babypapjes zijn aan ons niet besteed, maar tijdens de wondheling is dat echt het beste

mag je ook gepureerde vruchtjes? of wheyshake of zo nemen? of staat je arts dat niet toe
vaak lukt dat beter dan gepureerde maaltijd

nou , hou ons op de hoogte hoe het verder met je loopt in de komende tijd, veel succes hoor

xx evi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 jul 2011 0:27    

Reageer met quote
Eindelijk van het vloeibare voedsel af, heerlijk zo cracker met kaas of een beetje smeerworst, waar een mens toch blij mee kan zijn. Lach

Noooit gedacht dat ik vol zou kunnen zitten als ik 2 boterhammetje op heb, heb echt geen spijt ervan dat ik deze operatie gedaan heb.

Het is wel wennen de hoeveelheid wat je kan eten en zeker geen melk bij je eten kunnen dinken, wat zijn wij mensen toch gewoonte dieren (lol)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jul 2011 21:32    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
misschien een gekke vraag, maar waarom geen melk?
of gaat het er gewoon om dat je beter niet drinkt BIJ of TIJDENS je eten?

blij dat het je zo lekker afgaat en dat je geniet van je eten, vloeibaar gaat al snel tegen steken he , in het begin
terwijl ik er nu vaker wel dan niet naar teruggrijp lol , zeker als het stressie is, ik moet eten en weinig tijd heb lol
gekke mensen zijn we soms toch hahah inderdaad!!!

heel veel succes maar weer he xx evi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 13:35    

Reageer met quote
Nee gaat meer om dat je beter geen melk tijdens of bij je eten kan hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 16:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
owkey Lachen op naar de soya dan maar he Erg blij

xx evi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011 16:24    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
het gaat om elke vorm van drinken je maag is er gewoon weg te klein voor om zowel vocht als eten te gelijk te gebruiken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jul 2011 19:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wel nu dat was mijn vraag in eerste instantie Lachen dat is bij mij ook zo lol met de gbp
nu kan het ondertussen wel een paar slokjes bij de maaltijd , niet veel Erg blij
het is inderdaad aanpassen allemaal, maar t zal strakjes zeker de moeite waard zijn als je jezelf goed in acht neemt
super xx evi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 jul 2011 13:55    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Thomas,
Hopelijk gaat het goed met je.
Mbt het drinken kan ik zeggen dat kleine hoeveelheden wel lukt hoor. Wat mij geadviseerd is, is om een half uur voor en een half uur na de maaltijd niet te drinken. Heeft het meeste te maken met het opnemen van voedingstoffen uit de maaltijd. Doordat het traject dat het voedsel in je lichaam doorloopt een stuk korter is geworden bij een GBP is het van belang dat je het niet gaat versnellen met vocht. Je spoetlt het dan als het ware direct weer door Lach
Melk gaat overigens best goed hoor. Geen enkel probleem bij een boterham. Nadeel van melk is wel dat het slijm op kan wekken.
Het is ook wat vettig (volle melk) en dat kan bij sommige mensen wel wat meer problemen geven.

Welke reden had jij voor het niet drinken van melk?

Groetjes en veel succes.
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 14:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2