Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Sleeve gekregen 04-07

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Daisy001
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo,

26 Augustus ga ik naar het Rode Kruis Ziekenhuis voor een gesprek met de chirurg die bij mij een sleeve operatie gaat uitvoeren. ik weet nog niet wanneer ik geopereerd wordt. Ik moet zeggen dat ik het wel erg spannend vindt..... Wie kan mij wat meer vertellen over de dagen voor de operatie en de weken erna. Hoe voel je je, heb je veel pijn, wanneer weer werken etc etc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2011 15:32    
Man Weeggegevens   ThomasVonk

Dieet: Sleeve

Reageer met quote
Daisy, ik heb alleen de eerste dag ff pijn gehad , gelijk na de operatie maar ik moet wel zeggen het is echt voor ieder persoon verschillend , wat werken en dingen doen betreft mag je na 8 weken weer alles doen. Voor de rest ben ik meer een type van ik onderga het wel en zie wel hoe het me bevalt want het is echt per persoon verschillend dat zei de arts ook die me geopereerd had, ik mocht na 1 dag alweer naar huis

Ronald, ik kan gewoon melk drinken , maar ik was zo gewent om het tijdens het eten te drinken en dat kan ineens niet meer omdat je maag dat niet aan kan , dus dat was alleen ff wennen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2011 21:07    
Vrouw Weeggegevens   zinnia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GBP- letten op koolhydraten

Reageer met quote
straks heb je echt je ritme gevonden met je sleeve en dan weet je het allemaal wat precieser te doseren met eten en drinken , hoeveelheden, wat wanneer enz

lukt het verder wel goed om je doelstellingen te bereiken met je gewicht? ben benieuwd

xx evi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 aug 2011 22:33    

Reageer met quote
Update:

Het is nu 2 mnd geleden dat ik een sleeve heb gekregen , heb er tot de dag van vandaag nog geen minuut spijt van gehad , het afvallen gaat goed , kan niet zeggen dat ik er echt veel problemen mee heb dat je nu minder kan eten , heb dn ook totaaal geen honger gevoel, vrijdag op controle geweest en alles was oke.

Het doet je echt goed als je naar buiten gaat en mensen zeggen tegen je zo jij ben echt afgevallen zeg dat geeft je zo super boost om verder te gaan Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011 10:39    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Thomas,
Het gaat echt perfect bij je zo te lezen.
De kilo's vliegen eraf en je voelt je goed.
Mooi te lezen dat het bij de controle ook o.k. was.
Fijn hè als de mensen je complimenten geven mbt je gewichtsverlies.

Heb jij niet het gevoel dat je lichaam nu sneller gaat dan dat je verstand bij kan houden?
Denk aan de grote van je porties eten en de maat van je kleding want die zal ook wel aan vernieuwing toe zijn.

Groeten,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011 11:04    

Reageer met quote
ja soms wel en soms niet, soms wil ik zelf nog te snel en dan moet ik me zelf echt terug fluiten, maar dta heeft meer betrekking op elke dag sporten vergeet nog wel eens dat ik al zoveel jkaart niks heb gedaan en dan nu ineens heel intensief sporten isook niet goed maar gelukkig heb ik een goede trainer die me dan onmiddelijk terug fluit,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011 12:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2