Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Slankie's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Vandaag mri gehad. Morgen echo van hals en als ze verdachte plekken zien een punctie. Volgende week maandag de uitslagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2013 21:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Toch m'n ticket op 68 gezet. Misschien is het te hoog gegrepen of ga ik er nog een kaar over doen. Maar ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Vanaf maandag ga ik het south beach principe weer volgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2013 8:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sinds gister ben ik begonnen met bodieboost om wat meer structuur in mijn eetpatroon te brengen. Ik heb een tijdje minder voor mezelf gezorgd doordat ik nu alweer maandje of 2 thuis zit met een flinke burn-out. Slecht eten, te weinig eten, te weinig dronkener minder bewegen. Ik kwam niet eens echt aan (schommelen rond de 72-73) maar voelde me er alles behalve lekker bij.

Morgen naar de internist. Ik ben benieuwd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013 10:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gister bij internist geweest. Bloedwaardes waren op vitamine d na helemaal goed. Viel me alles mee! Heb de multi vitamines niet trouw geslikt de laatste maanden. Het het resultaat (bijna -45) was ze 100 % tevreden. Ze vond het al voldoende maar begreep dat ik graag wat reserve kwijt wil raken. Qua darmproblemen is het waarschijnlijk een mix tussen dumping en spastische darm. De burn-out kan die laatste verergeren. Heb nu medicijnen voor m'n darmen, moet de maagbeschermer verdubbelen en heb een extra drankje voor m'n maag. Over 3 maanden terug. Als het niet verbeterd volgt er verder onderzoek.

Het afvallen gaat lekker. Het bodieboosten geeft me echt houvast! Erg fijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2013 8:26    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had mailtje gehad dat iemand had gereageerd in m'n dagboek maar zie mijn eigen bericht als laatste Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2013 8:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ahhhh ik snap hem. Zag je reactie in m'n gezond eten dagboekje Ron! Maar aangezien het wel leuk is om soms een reactie te krijgen en ik de boekjes daar echt niet bij kan houden, hou ik dit boekje wel aan...

Qua burn-out gaat het met ups and downs maar merk dat ik beter herstel en de downs minder zijn.

Qua afvallen merk ik dat jet gemak er nu ook wel uit gaat. Moet er echt flink voor werken nu. Durf mijn ticker nog niet aan te passen. Schommel nu net onder de 70. Alhoewel is nog steeds bodieboost pak ik m'n dagboek wat dat betreft na mijn vakantie weer op. September dus weer even flink strak aantrekken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2013 8:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De 68 staat ondertussen op de weegschaal, met een ons of 8 eraan geplakt. Wie weet lukt het om die de komende vakantie er nog af te werken. Hoop iig dat de weegschaal omhoog gaat in die week Kroatië! Normaal val ik ik in de vakantie altijd af. Maar dat zal ik even heel snel afkloppen. Helaas ben ik nu wel beetje grieperig. Vanacht vertrekken we dus hoop me snel wat beter te voelen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2013 13:45    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Nog even snel hier langs voor je vannacht vertrekt!

Heel veel plezier.

Groetjes en een goede reis
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2013 21:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Weer terug van vakantie. Het was kort maar heerlijk! Gelukkig maar 2 ons aangekomen. Al kan je het misschien niet eens aankomen noemen maar is het wellicht een schommeling. Zo weer even een nieuw bodieboost menuutje in elkaar draaien. Morgen weer de kids naar school en gaat het regelmatige leven weer beginnen. Zelf dinsdag weer naar de psychologe en donderdag naar de bedrijfsarts. Kijken of ik langzaam om kan gaan bouwen met werken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2013 20:03    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi en welkom terug!!!
Fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie. Doet een mens goed hè.
Wat gaat het Bodyboost menu worden want het klinkt wel leuk Erg blij

Wat wil je om gaan bouwen met werk?
Totaal ander werk of een andere indeling.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2013 20:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Pagina 26 van 29