Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Slankie's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Vandaag eerste keer weer jaar de sportschool geweest. Gelijk afspraak gemaakt voor meer begeleiding. Volgende week gaan we een plan opstellen en die gaa we maandelijks evalueren. Sporten ging niet best. Na opwarmen van een kwartier ongeveer 20 minuten krachttraining gedaan. Kreeg pijn in mijn maagstreek en zag sterretjes bij krachtsinspanning. Ik denk dat de kramp kwam door het drinken tijdens inspanning. Even kijken hoe ik dat beter kan indelen.

Eten gaat verder goed. Of het toeval is of niet maar sinds de zelf samengestelde muesli heb ik geen buikpijn en diarree en energiepremie lijkt ook omhoog te gaan! Blij!!!

Vandaag:
- yoghurt met muesli
- boterham pindakaas (3 kwart op)
- cracker met have plak kaas en dun besmeerd met tzaziki
- appel
- Griekse schotel (compleet met rijst, vlees en groente) komkommersalade en wat tzaziki
- nog geen idee of ik hierna nog wat neem

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2013 14:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het niet zo goed. Van de week gehoord dat mijn vader een kwaadaardige tumor heeft. De vorm die hij heeft is zeer zeldzaam en er is weinig bekend. Nu volgen onderzoeken en over 1,5 week weten we hopelijk meer. Waar ik vroeger zou gaan eten krijg ik nu geen hap door mijn keel...

- rijstewafel
- kwart broodje kipkerrie salade
- hapje hachee
- hapje rode kool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mei 2013 18:10    
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Dat is niet zo mooi ik hoop voor je dat ze je vader kunnen helpen. Probeert goed voor jezelf te blijven zorgen dan maar wat vaker kleine beetjes eten. Bij mij werkt spanning hetzelfde, mijn maag is dan helemaal samengeknepen waardoor ik er niks in krijg.
Heel veel sterkte in elk geval!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mei 2013 18:41    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Wat een vervelend nieuws zeg.
Sterkte de komende periode met de onderzoeken en ik hoop dat het uiteindelijk toch nog meevalt.

Blijf zoals Marie-José al zegt. Ondanks deze spannende en onzekere periode wel goed voor jezelf blijven zorgen want dan kun je dat ook voor een ander doen.

Mbt je maag. Bij mij is het ook zo dat bij stress mijn maag verkrampt en ik er letterlijk niets meer in krijg (en als ik het al probeer komt het eruit).

Tip:Als noodoplossing heb ik Modifast shake en pudding in huis zodat ik dan toch iets (vloeibaars) kan eten maar toch alle benodigde voedingsstoffen binnen krijg. Bij mij werkt het zonder dan problemen met mijn maag te krijgen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2013 22:45    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gister geprobeerd eiwitshake te nemen maar dat ging ook niet best. Het komt er niet uit maar voel me de eerste 1-2 uur beroerd. Misselijk en vervelend gevoel in mijn maag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 mei 2013 7:19    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
slankie2012 schreef:
Gister geprobeerd eiwitshake te nemen maar dat ging ook niet best. Het komt er niet uit maar voel me de eerste 1-2 uur beroerd. Misselijk en vervelend gevoel in mijn maag.

Pfff.... erg vervelend zeg dat het nu allemaal zo verkeerd valt. Gelukkig is het er i.i.g. niet uitgekomen maar toch....

Hopelijk kun je toch wat rust voor jezelf vinden in deze spannende periode zodat de druk wat van je maag afgaat en het beter blijft zitten.
Ben je wellicht bekend met ademhalingstechniek?
Kan ook goed werken om die streek wat te ontlasten.
Zelf doe ik dat nu sinds een tijdje om de rust en spanning in mijn lijf (nu met name middenrif) terug te brengen. Werkt niet altijd maar op het moment ben ik er tevreden mee.

Groetjes en sterkte,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2013 8:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Als je doelt op rustig en door je neus diep inademen en langzaam en gecontroleerd door je mond uitademen dan ken ik de oefeningen. Of bedoel je wat anders?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2013 11:14    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   carmen71
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten (sleeve)

Reageer met quote
Hee Slankie,

Wat naar van je vader, weet je al wat meer? Hoelang geleden ben jij geopereert ? Speelt dat alleen bij stress dat je haast niet kan eten? Vervelend, want het lijkt me juist dat je ook zeker in deze periode je kracht nodig hebt....Heel veel sterkte wijffie, hopen op goed nieuws voor je vader!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2013 18:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Weten helaas nog niets meer.

Ik ben 8 maanden geleden geopereerd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2013 21:11    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
slankie2012 schreef:
Weten helaas nog niets meer.

Ik ben 8 maanden geleden geopereerd...

Hoi,
Wanneer denken ze jullie meer te kunnen laten weten want dat wachten en de onzekerheid is heel erg vervelend........

Blijf goed op jezelf letten hč!

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2013 21:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Pagina 25 van 29