Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Slankie's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Terug van weg geweest...

Begin juni mijn laatste bericht hier (door drukte kon ik niet alles bijhouden meer) en in de tussentijd is er veel gebeurd...

Zo ben ik 20/9 geopereerd en ben ik de trotse eigenaar van een strakke banaan. De dag van de operatie leek alles super. Kon goed drinken en voelde me naar omstandigheden goed. De dag erna kreeg ik de klap. Kon niets binnenhouden, veel last van het gas, pijn, onrustig, te lage bloeddruk.kortom: waar was ik aan begonnen! Met extra pijnstilling en extra nacht in het SFG ging het gelukkig weer de goede kant heen. Eten en drinken gaat iedere dag een stukje beter. En de spijt die ik de tweede dag voelde is weg. Volgens protocol in totaal 2 weken vloeibaar en langzaam opbouwen en uitbreiden. Ik heb er zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2012 10:58    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Mooi om te lezen dat de operatie goed is verlopen.
De eerste dagen kan het inderdaad even tegenvallen.
Vermoeidheid kan nog wel even duren maar daarom gewoon de tijd ervoor nemen om de boel weer te laten herstellen.

Fijn dat het met eten en drinken goed gaat. Af en toe wat nieuwe dingen proberen en dan komt het vanzelf weer.
Die 2 weken vloeibaar/gepureerd zijn zo voorbij hoor.
Wat zul je genieten van je eerste sneetje brood (wat waarschijnlijk een halve gaat worden Erg blij )

Groetjes en ik kom hier zeker af en toe mee lezen.

Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 12:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een wat mindere dag. Waarschijnlijk doe ik gewoon al teveel. Dus morgen RUST...

Veel last van het linker litteken en soms het idee dat er wat onder de rechter ribben rolt of klemt. Een vervelend gevoel. Trekt door naar mijn zij. Bekend bij iemand? Weet iemand wat nu de inhoud van de sleeve is?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 20:49    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
slankie2012 schreef:
Vandaag een wat mindere dag. Waarschijnlijk doe ik gewoon al teveel. Dus morgen RUST...

Veel last van het linker litteken en soms het idee dat er wat onder de rechter ribben rolt of klemt. Een vervelend gevoel. Trekt door naar mijn zij. Bekend bij iemand? Weet iemand wat nu de inhoud van de sleeve is?

Hoi,
Meer mensen krijgen in het begin last van de linker wond. Dat is meestal het litteken waar de drain heeft gezeten. Hou het even in de gaten dat het niet rood word of gaat zwellen. Als het goed is gaat het snel vanzelf weer over.
Dat knellende gevoel onder je ribben is bij mij onbekend.
Bel daarvoor anders even met de poli. Kan zijn dat er misschien een spier in de knel zit maar zij hebben er wellicht direct een juist antwoord op.

Inhoud van de sleeve zal nu tussen de 100 en 150 cc zijn.
Je kunt dit voor jou situatie ook even navragen op de poli of bij je eerste controlebezoek aan je chirurg.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 23:08    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je antwoord Ron. Het klemmende gevoel heb inziet meer gehad. Waarschijnlijk was het mijn darm die vervelend gevoel gaf doordat de ontlasting niet optimaal is. Daar heb ik nu zakjes voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2012 10:49    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
slankie2012 schreef:
Bedankt voor je antwoord Ron. Het klemmende gevoel heb inziet meer gehad. Waarschijnlijk was het mijn darm die vervelend gevoel gaf doordat de ontlasting niet optimaal is. Daar heb ik nu zakjes voor.

Die ontlasting klinkt ook niet vreemd.
Veel mensen krijgen in het begin last van verstopping en/of hele harde ontlasting. Daar hebben ze inderdaad hele goede middeltjes voor om dat op te lossen. Erg blij

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2012 13:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Owwww wat een heerlijkheid...heb weer op m'n zij kunnen slapen Lachen

Verder gaat het aardig goed. Alleen zoooo moe ( ondanks goede slapen) nu na 2 uur wakker te zijn en half uurtje te hebben aangerommeld al doodmoe...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 sep 2012 10:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Speltbrood is gebakken. Hij is erg compact maar ruikt zalig. Dit weekend denk ik m'n eerste boterham proberen....jummie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 13:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff steunkousen al uitgedaan. Dingen zakte alleen maar af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 19:29    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
steunkousen kun je in principe al vrij snel uit doen hoor.
Wel zorgen dat je dan regelmatig in beweging bent. Is namelijk tegen trombose. Heb je geen spuitjes moeten zetten voor 10 dagen?

Ik vond die kousen ook krengen van dingen Lachen Lachen Lachen
Ze zakte af en jeukte als een gek.

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 19:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 3 van 29