Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Slankie's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Owww hahaha wat ben je toch een lieverd dat je dit uit rekent Lachen
We deden het tegelijk hahaha

Ik heb her en der wat afgerond haha maar ben blij met de berekening!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2013 22:02    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Lachen Lachen Lachen

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2013 22:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nog meer mensen de laatste dagen problemen om op deze site te komen? Ik kom er nu op maar niet alles werkt even goed...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 10:03    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
slankie2012 schreef:
Nog meer mensen de laatste dagen problemen om op deze site te komen? Ik kom er nu op maar niet alles werkt even goed...

Hoi,
Wij konden er ook niet meer op.
Er is een hardware crash geweest en de administrator is een paar dagen bezig geweest om het forum weer in de lucht te krijgen.

Nog niet alles werkt helemaal maar daar wordt nog aan gewerkt.
Als je een berichtje plaatst krijg je nog een blanco pagina maar het bericht wordt wel geplaatst.

We zijn i.i.g. weer terug Erg blij

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 10:31    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Hé hoe gaat het met je, las afgelopen week je bericht dat je naar de anesthesist moest maar kon er daarna niet meer op.
Grappig te merken dat je er meteen op mis pakt als je even niet op de site kunt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 15:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het opzich wel. Word gek van het eten. eet nu zo'n 8-10 keer mini beetjes per dag. Mijn avondeten deel ik in 2 keer. Zo heb ik net eetlepel hachee en eetlepel rode kool op en rond 6-7 uur weer. Moet echt m'n best doen om wat hoger in kcal te komen. Eet dan ook soms wel handje chips, nootjes of stukje kaas extra. Niet altijd de beste keuzes de laatste week dus daar ga ik weer op letten. Verder vandaag 1 sultana op en halve boterham smeerworst. Houd allemaal niet over. Hopelijk ergens nog vandaag mijn zuivel en fruit.

Heb geen hele heftige aanvallen van galstenen meer gehad maar de misselijkheid word steeds erger. Ook die drukkende klemmende pijn onder m'n ribben. Vanaf half maart kan ik oproep verwachten maar kan ook half april pas worden. Maar goed in ziekenhuis hebben ze dit keer goed naar me geluisterd dus beter gevoel.

Afvallen gaat nog goed...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 feb 2013 17:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik merk de laatste tijd dat mijn "geest" niet helemaal rijmt met mijn "lichaam". Voel me vaak nog even dik als 5 maanden geleden, pak kleding die te groot is, vind moeilijk om met complimenten om te gaan, schep nog steeds te veel op, kijk nog steeds of een stoel me wel zou houden en ga zo maar door. Morgen neemt collega een foto mee van 6 maanden geleden. Misschien zie ik het dan ook eindelijk eens...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2013 18:33    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi,

Dat klinkt helemaal niet vreemd hoor en dat kan nog heel lang zo door gaan. Je hoofd houdt je lichaam ook niet bij want daarvoor gaat het zeker in het begin allemaal veel te snel.
Niet voor niets dat er ook psychische ondersteuning in het natraject zit.

Zelf ben ik nu bijna 21/2 jaar na de eerste operatie en iets meer dan een jaar na de tweede (fobi-ring na G-Bypass) en ik kijk nog steeds bij te grote kleding, neem te grote porties en nog veel meer van dat soort dingen. Ik heb dus nog lang niet altijd door dat er al zoveel veranderd is. Dat levert trouwens ook best vaak grappige momenten op Lachen
Moet wel zeggen dat af en toe kijken naar een oude foto heel goed werkt.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2013 19:00    
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Ik heb precies hetzelfde, bij mij werkt het kijken naar een oude foto erg goed, je zal je ogen uitkijken! Het is een verandering die naar mijn mening te snel gaat voor je hoofd, ik ben zoals ieder jaar alweer in de stress voor de zomer. Denk dat wij altijd iets zullen blijven zien maar ach, wie is er perfect?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2013 19:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kijk wel uit naar de zomer. Hopelijk zijn alle klachten van de galblaas verdwenen, heb ik meer rust in m'n hoofd om lekker te gaan skaten en kan ik aan m'n conditie gaan bouwen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2013 18:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 20 van 29