Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

September challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
zonn schreef:
Ik heb een tikkeltje moeite met mijn gezonde eetplan. Helemaal niet snoepen vind ik makkelijk. Maar één dingetje snoepen vind ik extreem MOEILIJK.

Ik merk juist dat ik dat deze weken wel kan. Tenminste met een koekje. Dat is dan ééntje en dan vind ik het zo zoet dat ik er wel weer klaar mee ben.
Anders is en blijft het met pure chocolade... die heb ik nu al meer dan een maand niet meer gekocht. Vandaag stond ik er in de supermarkt mee in mijn hand. Ik moest ineens aan jouw woorden denken: één dingetje snoepen is extreem moeilijk... en toen heb ik de chocoladereep gauw weer teruggelegd. Als het gewoon niet in huis is, dan kan ik me er ook niet aan te buiten gaan.
Dus zonder het te weten heb je me geholpen, Zonn. Dankjewel! Erg blij

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 sep 2017 19:23    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Graag gedaan, Geke!
Chocolade zeker puur daar kan ik wel een stukje van nemen. Maar niet in huis halen, niet openmaken en niet beginnen....dat is het hele eieren eten.
Op de helft van de challenge: we zijn goed bezig!
Complimenten geven is een punt dat vind ik ook een mooie, Otje.
Maar hoe gaat het met Odette?
Wel goed toch, hoop ik?

1 🍏: extra bewegen/anders bewegen
studeren / zelf ontplooiing (30 minuten zonder onderbreking/ opruimdingetje
2 🍏: geen zoetigheid / 1 🍏: drie verleidinkjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 11:15    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Beetje afwezig hier Schaam Schaam en zo goed ging het ook allemaal niet Schaam Schaam .
Probeer nu met bodieboost mijzelf te herpakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 sep 2017 5:17    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ook hier gaat het niet goed. Woog vanmorgen 71 kilo.😩😫😭
Moet nu echt stoppen met van alles en nog wat in mijn mond te stoppen. mmmmmmm . Fijne week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 sep 2017 5:25    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Geke

Reageer met quote
Gisteren ben ik ook even afgedwaald. Een heerlijke lunch van onze kerk, iedereen neemt genoeg mee voor zichzelf (en gezin of partner) en zo is er altijd genoeg of meestal: teveel. Mensen leven zich uit met pannenkoeken, hartige taarten, salades of nemen simpel broodjes mee. Er is dus heel veel keus. Ik ben er toch wel twee keer bij langs geweest. Maar had (vond ik wel slim) een ontbijtbord mee genomen in plaats van een groot bord, dan neem je automatisch minder.
En verder was er zelfgebakken cake. Eenmaal weer thuis heb ik ook nog een koek bij de koffie genomen. Schaam Schaam het werkt dus echt zo dat als je weer aan de suiker begint, je ook weer suiker wilt hebben.

Gisteravond voelde ik me vol en vanmorgen werd ik wakker met hoofdpijn. Redenen genoeg om vandaag weer gewoon het regime te volgen.

Succes allemaal weer dames. We kunnen het!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 sep 2017 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Het weekend was gewoon prut hier, ik heb nauwelijks punten gescoord.
Vandaag maar vol goeie moed weer verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 sep 2017 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Otje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Daar ben ik ook weer! Het gaat niet supergoed hier... Raar hoe ik de ene dag in een superpositieve flow zit en mezelf de volgende dag weer koekjes etend terug vind... ohhh

Ik sta nu op 65 punten van de 150 die ik wil halen. Niet heel realistisch om te denken dat ik die 150 nog makkelijk ga halen. Ik ga dan ook 2 extra bonuspunten invoeren.
Eentje voor 3 maaltijden per dag met een goede portie groente/fruit.
En nog eentje voor een positieve dag; waarbij ik dan vooral bedoel aardig, gezellig en niet-geirriteerd zijn. En dat laatste in het bijzonder naar de kids toe. Is wel een dingetje de laatste tijd, ik ben helaas vrij veel chagrijnig. En ja, daar is een direct verband met mezelf wat minder fijn voelen...

Ik ga er weer voor! En ik ben ook goed op weg voor 10 bonuspunten voor een pepernoot-vrij september! Erg blij

Augustus challenge:
normaal eetpatroon (3 maaltijden + 3 tussendoortjes), bewegen, huis opgeruimd en schoon houden en beperkte schermtijd - ieder maximaal 2 punten
Doel 150 punten, tussenstand 9 augustus 44 punten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 sep 2017 20:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
GEFELICITEERD KAIA

Leuk hoor, heel speciaal . Erg blij
Is het je eerste kindje?

Hier ben ik ook weer eens. Nu zitten we over de helft van de maand en nog steeds heb ik geen lijstje Verward
Nou ja, ik heb het best druk gehad en ook een hele chaotische twee weken. Nu zit ik weer in een beetje rustiger vaarwater en ga eens balans op maken.

Ik heb wel de hele tijd positief naar eten gekeken.
Ik ben er trots op dat ik eten en lekkere hapjes heb afgeslagen of niet heb gekocht tijdens het winkelen. Als ik eenmaal aan lekkers begin kan ik moeilijk stoppen.Pepernoten blijven dus in de winkel liggen!!!
Mijn gewicht is daardoor aardig stabiel gebleven.

Ik ben weer dapper naar de sportschool gegaan, ook al had ik geen zin en vond ook dat ik geen tijd heb. Straks ga ik weer. Dit heb ik netjes ingeplant en op de kalender gezet begin van de week zodat ik niet het smoesje heb dat ik geen tijd heb.

Ik heb netjes iedere dag minimaal 1 liter water gedronken.
Nu probeer ik ook iedere dag minimaal 1 stuks fruit te eten.
Er zijn weer nieuwe appels en die zijn heerlijk en vullen goed.

Nu moet ik van mijzelf dus nog in het boek van Judith lezen.
Eigenlijk moet ik dat op de kalender zetten maar goed Schaam Schaam
En ook minder op de pc doorbrengen.
O ja, en een puntenplan denken......daar ben ik nog steeds niet uit.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 sep 2017 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank liene

Nee het is niet de eerste ik heb al een lekker knulletje van bijna 5 zie mijn profielfoto 😍 Het laatste halfjaar wilde zwanger worden niet erg lukken 2 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar nu zit ie in de baarmoeder dus dat is alvast goed nieuws volgende week weer een echo dan bijna 7 weken dus spannend ik voel mij op en top zwanger de hele dag misselijk 🤢 dat had ik bij mijn zoontje niet

Met mijn doelen gaat het goed alle punten tot nu toe gehaald, als ik zwanger ben vind ik gezond eten nooit moeilijk dan doe ik het gewoon

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 sep 2017 16:05    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo Kaia, je zat dus ook al een tijdje met je hormonen te rommelen.
Nu lekker gezond eten en hopen dat de misselijkheid snel over gaat.

Straks op visite bij een vriendin 8 km verderop.
En weet je, ik pak de fiets, weer een puntje er bij. Fiets
Het is dan wel een elektrische maar het is beter dan de auto.
Ik zet hem gewoon op standje weinig.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 7:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13