Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

September challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Min 10
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Verrassing op de weegschaal 69 kilo‼️Gelukkig. 🤣
Vandaag ging het weer goed. 5 🔺👍.
7000 stappen wil maar niet lukken. 😭Eigenlijk wil ik er 10000 👣 doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 15:44    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Gisteren was het niet zo'n succes, maar weinig punten verzameld. Gelukkig kon ik vandaag de draad weer goed oppakken en als ik straks de computer ook nog op tijd afsluit, heb ik vandaag al mijn punten gehaald. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 17:53    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hier gaat het ook niet zo goed. Eten zeker niet. Krijg het maar niet te pakken. Gek hè? Zo heb je een periode dat het als vanzelf gaat en zo raak je de grip weer kwijt.

Ben aan het bakken geslagen, wil een zelfgebakken traktatie uitdelen bij koor als ik straks jarig ben. Eerste probeersel wel gelukt, beetje schaven aan het recept. Maar ja, er moet wel geproefd worden en die proefkonijnen van vroeger zijn nu niet voor handen Sip

Nu naar zingen...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 19:18    
Vrouw Weeggegevens   Otje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Afgelopen dagen niet veel gegeten en ook niet veel binnen kunnen houden... O.a. daardoor zag ik vanmorgen wel de 79 kilo verschijnen op de weegschaal!! Onder de 80, dat was lang geleden!

Met de punten gaat het redelijk goed, zit nu op 39. Niet echt op schema, ik ga voor de 150 einde van de maand. Maar ik heb wel ook 10 kruidnotenbonuspunten opgenomen in het plan. Erg blij En die ben ik zeker van plan om te gaan halen!!

Augustus challenge:
normaal eetpatroon (3 maaltijden + 3 tussendoortjes), bewegen, huis opgeruimd en schoon houden en beperkte schermtijd - ieder maximaal 2 punten
Doel 150 punten, tussenstand 9 augustus 44 punten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 21:36    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik zeg gefeliciteerd min 10 en Otje: we moeten kleine succesjes vieren! ja Odette soms gaat het vanzelf en soms....
Proeven hoeft niet hè? Een beproefd recept nemen en je verheugen op een klein stukje? Of meer doen wat jou helpt ;-)

Ik ga lekker maar heb een beetje hoofdpijn. Waar zou het aan liggen? Heb het idee dat ik voldoende drink...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 23:04    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Raar is dat he Odette als je in de goede afval flow zit gaat het super en dan ineens lukt het niet meer om er in te komen...
Ik probeer als ik iets bak alles zo snel mogelijk weg te geven zodat ik er niet dagen van loop te snoepen...stukje voor de buurvrouw mee naar mijn werk en vriendin die op bezoek komt geef ik de rest mee naar huis

Heerlijk weer onder de 70 min 10 goed bezig!!

Ik heb een nieuwe challenge nodig met mijn zwangere lijf:

🌸 Gezond eten 1pt
🌸 Min 10000 stappen 1pt
🌸 Mindfulness of meditatiemomentje 1pt
🌸 Oefeningen doen 1pt
🌸 Iemand een compliment geven 1pt

Nog zo'n 85 punten te behalen deze maand

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 14:35    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Gisteren was het eetgewijs een puinhoop bij mij. Gelukkig heb ik de rest van de dingen wel gedaan en ook flink bewogen dus al met al toch nog wel redelijk wat punten verzameld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 sep 2017 6:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ook bij mij is mijn eetplan volledig de mist ingegaan. 😩
Wel geplankt en gehoepeld. 🔺🔺
Vandaag er maar weer tegenaan! Krijg wel visite vanavond. 🤐

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 sep 2017 7:39    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik heb een tikkeltje moeite met mijn gezonde eetplan. Helemaal niet snoepen vind ik makkelijk. Maar één dingetje snoepen vind ik extreem MOEILIJK.
Mijn punten gaan zo goed dat ik vandaag alvast ( pay it forward) mijn bonusreisje heb geboekt. In de herfstvakantie ga ik naar Italië! Nu voor zorgen dat ik het reisje echt verdien!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 sep 2017 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Aan het eind van deze dag zijn we op de helft van de maand en dus van deze challenge!
Ik zit nu op 50 punten en ben dus ook precies op de helft van mijn streven om 100 punten te halen (ik reken de pepernotenbonuspunten maar even niet mee...).
Het gaat hier dus naar tevredenheid.

Wow, Zonn, naar Italië in de herfstvakantie. Dat zal vast prachtig zijn, en als jij je naam eer aan doet zul je waarschijnlijk nog wel even lekker van de zon kunnen genieten daar.

Min10 en Aardblij, het eetplan intussen weer opgepakt?

Kaia, wat leuk dat je jezelf ook 1 punt geeft als je iemand een compliment geeft. Dat vind ik mooi bedacht!

Otje, nog steeds onder de 80? Wat heerlijk hè, om dan een ander begincijfer te zien. Zo hoop ik binnen een of twee weken de 7 vaarwel te kunnen zeggen, die 6 heb ik al een jaar of 8 niet meer gezien.

Odette, hoe gaat het nu? Heb je inmiddels weer wat grip te pakken?

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 14:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10