Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

September challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Otje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hier even een kort berichtje om te laten weten dat ik nog mee doe! Het gaat even niet zo soepel, zelf niet lekker en allebei de kids ook ziekjes... Ik tel wel punten, maar het zijn er nog niet veel deze maand. Hopelijk gaat het snel beter!

Augustus challenge:
normaal eetpatroon (3 maaltijden + 3 tussendoortjes), bewegen, huis opgeruimd en schoon houden en beperkte schermtijd - ieder maximaal 2 punten
Doel 150 punten, tussenstand 9 augustus 44 punten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 22:16    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Kom op Otje. Snel weer rechtop!
Kent iemand het e-boek van soChicken: blei-lijf? Klinkt heel goed maar ik vind €60 veel. Ik geloof wel in zijn inzichten: plantaardig, herkennen van gewoontes, doorbreken daarvan, nieuwe gewoontes aanleren, lief zijn voor jezelf etc.
Zijn er mensen die er ook over denken en het samen willen aanschaffen of meerdere mensen.
https://broednest.sochicken.nl/blei-lijf-lancering

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 6:46    
Vrouw Weeggegevens   Min 10
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zonn, ik zag ze ook al liggen. Heerlijk pepernoten. Ik doe met je mee! Geen pepernoten nu, maar pas in DECEMBER. Ik dan, hè.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 7:12    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
een klein berichtje van mij in mijn vakantie. Water drinken gaat goed, met aandacht eten verwaterd. Maar goed dat ik effe bij lees en de aandacht voor mezelf hier weer op vestig. Ik doe nu niet aan punten tellen, dat vind ik te omslachtig voor de vakantie. Ik hoop dat het de komende dagen regelmatig droog is want ik heb een aantal fietsdagen gepland Rollende ogen
Sterk van jullie om de pepernoten in de challenge op te nemen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 9:03    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Wat een leuk sprintje is dit! Ik doe ook graag mee met deze september-challenge. De laatste tijd probeer ik iedere keer weer in het gareel te komen, maar het wil allemaal nog niet zo lukken. Mijn eerste doel is daarom om hier dagelijks te posten hoe mijn dag ging, zodat ik tenminste bij de les blijf. Dat hoeft dan geen heel verslag te zijn iedere keer, een kort zinnetje is ook genoeg -zolang ik me maar meld.
Over de andere doelen ga ik nog even nadenken. Ik weet wel zo een hele waslijst te verzinnen maar het moet wel een beetje haalbaar blijven, dus ik kijk ga eerst bedenken welke dingen ik het belangrijkst vind.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat steeds beter.
Hoepelen, planken, sportschool, zwemmen, allemaal 1 🔺
Eetplan 2🔺🔺. Helaas niet één uur gerust ☹️. Toch 6🔺. 🤣

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 21:48    
Vrouw Weeggegevens   Otje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Vandaag weer de draad goed op kunnen pakken! Jeej! Lach

In september geef ik hier punten voor:
- bullet journal bijhouden
- nieuw recept uitproberen
- huis bijhouden
- iets in de tuin doen
- bewegen
- spullen in het hele huis reorganiseren
- iets creatief doen
= 1 punt per dag
- normaal eetpatroon
= 2 punten per dag
- september kruidnoot-vrij doorkomen
=10 extra punten!! (erg goed idee, ik doe mee!)

Tot nu toe 23 punten, ik ga voor de 150!

Augustus challenge:
normaal eetpatroon (3 maaltijden + 3 tussendoortjes), bewegen, huis opgeruimd en schoon houden en beperkte schermtijd - ieder maximaal 2 punten
Doel 150 punten, tussenstand 9 augustus 44 punten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 22:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Van de week een webseminar gevolgd over van dromen naar doen. Inspirerend! Het meeste weten we stiekem wel. De weg naar succes zijn kleine stapjes, kleine stapjes richting je doel. En...vandaag beginnen!
Dat is denk ik voor mij ook het succes van dit sprintje. Kleine doelen, kleine stapjes, elkaar motiveren en succesen delen.
Tot nu toe nog geen pepernoot aangeraakt. Bijna een zak gekocht en op het laatste moment...weer terug gelegd.
Als ik op vakantie wil moet ik wel 4 zakken geld per dag gaan halen en met de pepernotenbonus kom ik op mijn streefaantal van 150.
Succes! Allen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Heerlijk, wat een enthousiaste reacties hier!
Aardblij, inderdaad, je doelen moeten wel haalbaar zijn, anders wordt het een teleurstelling. En die kleine stapjes Zonn, dat klopt vast, dat die de sleutel zijn naar succes.

Komt er nog even een succesje van mij bij... ik ben maar liefst 0,5 kg afgevallen in de afgelopen week. Omdat het doorgaans maar een onsje of twee is, ben ik hier ongelooflijk blij mee. Het lijkt alsof ik nu echt op de goede weg ben. Nog maar 6 ons, dan heb ik eindelijk na meer dan vijf jaar hier te hebben rondgehobbeld, mijn streefgewicht gehaald.
Ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat dat er niet meer in zou zitten. Overgang, daardoor moeilijk afvallen, ach het gewicht is wèl stabiel, als het maar niet boven de 73 komt... met al dit soort sussende argumenten probeerde ik mezelf gerust te stellen. Inmiddels weet ik: het kan wèl, afvallen als je boven de vijftig bent. Maar het gaat beslist niet vanzelf. Daarom ben ik heel blij met dit sprintje.

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Super Geke, zo zie je maar dat de aanhouder wint!
Ik heb de volgende doelen bedacht:
- bewuster eten (eetplan en/of alles noteren in app) ; meer regelmaat in maaltijden
- bewegen: elke dag matige beweging en 3x per week intensiever
- max 150 kCal snoep/chips enz. per dag
- minder vaak achter de pc in vrije tijd
- vaker water en thee drinken ipv koffie

Ik ga nog even verder nadenken over de puntenverdeling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 16:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10