Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

September challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Het waterdrinken gaat heel goed! Suikervrij lukt ook wel bijna elke dag. Gister had ik als toetje een waterijsje, ik bedacht me dat daar dus wel suiker in zit. Ik reken het als snoep/koek/chocola, want het is geen voeding, maar pure extra. Gister dus geen letter S van suikervrij.

Ik merk dat de weegschaal vriendelijk reageert op mijn acties. Dat motiveert nog meer!

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Tjakka... drukke maandag en al 16 punten gescoord.

Je gaat lekker Geke, een misser komt gewoon af en toe voor, geeft niet, leer je van.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eindelijk .......vandaag goed gegaan.
Gezwommen 🏊🏻‍♀️🔺
Gehoepeld 🔺en geplankt 🔺
Eetplan ook 1 🔺
Meer dan 7000 stappen 1 🔺. Geen rust genomen.😟

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten èn bewegen

Reageer met quote
Odette schreef:
Tjakka... drukke maandag en al 16 punten gescoord.

Je gaat lekker Geke, een misser komt gewoon af en toe voor, geeft niet, leer je van.

Odette, ik heb het toch niet echt ervaren als een misser. Want ik bedacht het al voordat ik het ijsje nam, o ja daar zit wel suiker in. Nou weet je wat, dan neem ik vandaag ook een sneetje brood met vijgenstroop.
Dat nam ik maar steeds niet, omdat ik dan mijn dag suikervrij zou doorbreken.
Dus eigenlijk vond ik het wel slim.
En... het was ook niet zo, dat hierdoor het hek van de dam was en ik me te buiten ging aan zoetigheden. Het is netjes bij die ene boterham met zoet beleg gebleven. Dàt vind ik echt wel heel goed gelukt eigenlijk.

Dus het klopt helemaal, dat ik er van leer. Het geeft me inzicht, waarom kies ik iets, waarom juist niet, en waarom vandaag wel maar morgen niet. Enzovoorts.

De weegschaal is trouwens super tevreden! Ik heb het vermoeden dat dat komt door de liter water die ik (door deze challenge!!!) heb ingevoerd. Of de combinatie van alles.
Voorheen dacht ik altijd bij afvallen aan twee dingen: beweging en voeding. Nu voeg ik daaraan toe: noteren (en dus: bewust worden). En precies die drie dingen heb ik bij elkaar in mijn september-challenge gestopt: bewegen (fietsen en wandelen), voeding (suikervrij en 1 liter water per dag) en noteren (gedachtenboek en menu).

Dus ik ben helemaal blij met deze challenge en ga enthousiast verder! Ik wens jullie ook allemaal veel punten en motivatie en plezier toe.

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 9:55    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wat ga je goed Geke. Een leuke manier met die letters. En inderdaad, door het op te schrijven ben je er bewuster mee bezig.

Ik heb tot nu toe iedere dag nog 4 van de max 6 punten weten te halen en daar ben ik meer dan tevreden mee. Het uiterste eruit halen is niet altijd mogelijk. Op sommige dingen heb ik minder invloed (7,5 uur slaap bijvoorbeeld, behalve dat ik op tijd naar bed moet van mezelf zodat ik er eerder aan zou kunnen komen). Ik ga langzaam eens denken waar ik mezelf mee ga belonen als ik mijn einddoel haal Cool

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 10:59    

Reageer met quote
Vandaag weer wat punten 🔺gehaald. Wél dankzij dit sprintje 🤣.
Hoepelen, planken en zwemmen 3 🔺. Helaas niet echt gerust😟 En ook mijn eetplan ging niet goed. Nou ja, nieuwe dag nieuwe kans.😜

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 21:00    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik vind de manier van punten nog een beetje ingewikkeld hoor.
Daar ga ik volgende week aan werken.
Nu zien te overleven na 3 dagen kermis (bier drinken) en mij verjaardag. A.s zaterdag wordt ik 50 en geven wij een tuinfeest.
Alle beslissingen die ik positief neem is eigenlijk een punt.
Zorgen dat ik niet afzak.
De weegschaal gaf vanmorgen 110.1 aan Geschokt Geschokt
Dus zorgen op een groen vakje zaterdag.
Wat er in 3 dagen aan is gekomen kan er ook in 3 dagen af.
Dat is een punt waard.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 8:45    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Min10 door dit sprintje ben je je in ieder geval wel bewust waar je aandacht aan wilt besteden. Alles lukt misschien niet iedere dag maar veel wel. En iedere dag kun je weer opnieuw beginnen!

Liene alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er maar n mooi feest van. Hopelijk werkt t weer n beetje mee!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 10:25    

Reageer met quote
Vandaag weer iets beter gegaan. Eetplan 🔺🔺, hoepelen, planken, zwemmen, rust en stappen. 5 🔺.
Wel was het koud in het buitenbad. koud

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 20:50    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Goed zo min 10. Focus en hop de goede kant op. Ik zie dat Geke ook lekker gaat! Go iedereen go!
Ik heb er een aandachtspuntje bij. Ik ben gek op pepernoten en ja shit ze liggen er al weer. Als ik deze maand ze kan ontlopen krijg ik 10 zakken geld. Ik mag ze wel maar pas in november.
Ik ga goed en ben blij dat mijn gewicht op peil is en blijft.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 21:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10