Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

September challenge: positief gedrag beloond

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hahaha, heerlijk dit!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 14:40    

Reageer met quote
Mijn doel is: 100 punten halen in september. Dat betekent dus gemiddeld 3,3 punt per dag.
Met 5 opties dacht ik dat dat te doen moet zijn, maar ik heb deze week - voordat september echt begint - een oefenweek en ik zie dat ik dit niet ga redden.
Want minstens 3 km wandelen is één ding, maar minstens 12 km fietsen óók! En dat allebei op één dag is niet echt waarschijnlijk.
Net als het opschrijven van mijn menu in mijn dagboekje hier, èn het schrijven in mijn gedachtenboek. Het zal of het een of het ander zijn.
Dus ik ga er nog één doel aan toevoegen, dat wil ik toch in de eetsfeer houden, naast suikervrij dus. Waterdrinken is ook altijd een puntje van aandacht! Hebbes, dat ga ik kiezen. Die zet ik er nog even bij.

En morgen gaan we van start!
Leuk, ik heb er zin in! Allemaal heel veel succes!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 8:14    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
@ Geke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 8:19    

Reageer met quote
Ha, dankjewel Odette!

Die liter water lijkt me goed te doen: ik zet een literfles water in de koelkast (of op het aanrecht, als het kouder wordt) en die moet 's avonds leeg zijn. Trouwens, als ik met de auto ga, neem ik standaard mijn dopper gevuld mee. En met sporten gaat ie ook altijd mee. Maar ja, dat is nog lang geen liter.

Maar al met al, dit lijkt me wel een haalbaar iets.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 8:28    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
morgen start ik met het vervolg van mijn najaarssprint. Deze week proef gedraaid. Mijn doelen iets bijgesteld.
Ik wil echt mijn oefeningen weer oppakken! Elke dag wandelen of fietsen, minimaal een uur. Dit lukt mij goed, zeker op werkdagen. Iets opruimen of ordenen geeft mij structuur. Als ik dat na het avondeten doe helpt dat mij ook bij gezond bezig zijn. Voorheen trek in zoet, als ik iets opruim heb ik die neiging niet en voel me naderhand voldaan. Beloning is een reisje in de herfstvakantie bij 150 zakken geld!
Heb er nu al zin in. Succes allemaal!

1 🍏: extra bewegen/anders bewegen
studeren / zelf ontplooiing (30 minuten zonder onderbreking/ opruimdingetje
2 🍏: geen zoetigheid / 1 🍏: drie verleidinkjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 21:29    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Nou vandaag start (officieel) de sprint! Ik heb mijn lijstje uitgeprint en mijn doelen goed voor ogen.
Succes allemaal!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 8:20    

Reageer met quote
ja vandaag beginnen we echt!
Ook mijn doelen zijn duidelijk.

Zonn heeft me geïnspireerd. Zij gaat zakken geld verzamelen, zag ik.
Ik ga letters verzamelen.

F = fietsen, meer dan 12 km

G = schrijven in mijn gedachtenboek

L = lopen, meer dan 3 km

M = menu noteren in mijn weegclub dagboek

S = suikervrij, geen koek, snoep of chocolade.

W = 1 liter water drinken, verdeeld over de dag.

In ieder open blokje bij elke datum passen maximaal 6 letters. Vandaag heb ik al verzameld de G, de L en de M.

Ik wens jullie allemaal veel succes! En ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 11:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hier gaat het goed!
Gisteren veel zakken geld verdiend. Ik neem in de ochtend even tijd om mij op de doelen te focussen onder het genot van een heksendrankje. Dat helpt. Hoop dat het jullie ook goed gaat.

1 🍏: extra bewegen/anders bewegen
studeren / zelf ontplooiing (30 minuten zonder onderbreking/ opruimdingetje
2 🍏: geen zoetigheid / 1 🍏: drie verleidinkjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017 9:26    

Reageer met quote
Hier ook. Ik heb gisteren al 5 letters verzameld. En ik heb er lol in merk ik. En dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Meisjes, goed begonnen. Ik was twee dagen op stap, dus vandaar dat ik er nu pas weer ben. Met de trein gereisd, dus niet veel dingen van mijn lijstje kunnen doen. Wel veel gelopen, gisteren 17000 stappen, maar dat geldt toch maar voor 1 punt Sip nou ja, ik maak het later wel weer goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 sep 2017 15:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 5 van 13